
See Raadi rada on vist oma reljeefilt vale. Ei saa aru, kuidas lennukid seal pidama said. Tundub nagu Raadi betoon oleks väikestest liivateradest (a la 1000ne vesilihv) ja Kiltsil suurtest tehtud (240'ne paber). Kummi maha kandmise asemel tuleks esimesed 5m seal ära kraapida. ja siis liim peale valada. Pehme rehvi puutepind on seda suurem, mida krobelisem tee on - siledal maal pole ju nagu end kuskilt tõugata. Kahju, et gtechi ei kasutanud, aga tunde järgi on vahe öö ja päev - Kiltsil 1.käiguga nagu 1.x G ja raadil 0,5-0,7G. Kui esimesed 10cm pidamist pole, siis ei hakkagi nina tõusma ja pidamasti powerbandi jõudes ei tulegi. Kiltsil oli isegi tunda, et II käik võiks võimsam olla. P.s. kui BU alast kuivale sattusin, tahtis ikka puksid kõik puruks kiskuda ja kasti koos mootoriga maha visata. Raadil 1 sõit tõmbas kah korra 1. käigu keskel pidama, aga sel hekel vist oli poweriga mingi kala. Ajaliselt tundub vahe 60ft peal 0.25s ja sealt edasi veel 0.15sek vms (võimsamatel juba pikem vahe). Otseselt ei laima, asi võib olla ka tutika ja 1 sõidu teinud rehvi vahel või milles iganes.
Spoolist veel nii palju, et saatusekaalsane Rootsimaalt räägib, et tal lülitub turbo taha 4600-5200rpm ja 6000 on tal 2.7bar.
Kusjuures, kui mõtlen juba, võibolla pseudoprobleemile, et kui ta tõesti nii hilja aga järsku spoolima hakkab, tuleks seda vähe sujuvamaks saada, rehv ju sellise koormuse muutuse peale ei pea nii hästi kui sama jõuga sujuval kiirendamisel...
EDIT:
Ragnar kirjutas:OT:Lihtsalt täpsustuseks, et Kristo 35R'iga bemm näitas 1.6bari juba 3100rpm. Lõpuks sai auto seadistatud 1.2barini. Eks Ringo teab paremini rääkida.

Aga GoodNews, sel juhul peaks mul 4730RPM olema kah 1.2bar, ja kui arvestada veel 4klapitehnika ja parema kaane eelist, siis ehk 4500 juba.