VW Polo 1.4 Turbo ::: 1997 ::: Mihkel
MS1 puhul ongi teema selles, et see kalibreerimine toimub vaid arvuti softi jaoks.
Et sünkroniseerida megatune näit ajust tuleva ADC-ga.
Funktsioonide juures peab kasutama ikka RAW väärtusi.
Minuteada TPS kalibreerimisväärtusi MS1-el kuskile aju enda muutujatesse ei salvestata.
Kui aju kasutab protsentuaalselt tps-i siis saab jah soft ise ringi keerata näidud.
Tundub, et MS2-el võiks töötada kõik funktsioonid õigesti, kui TPS on valepidi ühendatud. (funktsioonid küsivad siibri avatuse protsenti mitte ADC nagu MS1)
Aga MS1-el ta kohe kindlasti normaalselt ei toimi, vähemalt osad funktsioonid, nagu enne kirjeldasin. (RAW ADC tõttu)
Et sünkroniseerida megatune näit ajust tuleva ADC-ga.
Funktsioonide juures peab kasutama ikka RAW väärtusi.
Minuteada TPS kalibreerimisväärtusi MS1-el kuskile aju enda muutujatesse ei salvestata.
Kui aju kasutab protsentuaalselt tps-i siis saab jah soft ise ringi keerata näidud.
Tundub, et MS2-el võiks töötada kõik funktsioonid õigesti, kui TPS on valepidi ühendatud. (funktsioonid küsivad siibri avatuse protsenti mitte ADC nagu MS1)
Aga MS1-el ta kohe kindlasti normaalselt ei toimi, vähemalt osad funktsioonid, nagu enne kirjeldasin. (RAW ADC tõttu)
Subaru Impreza GT MY99 | VW Passat 6.0 W12 '02 | VW Golf 2 4motion '91
ECUMASTER tooted http://ecumaster.ee | M-Tuning - http://www.m-tuning.ee" onclick="window.open(this.href);return false; | @Facebook
Tavahooldus, performance & tuning teenused + osad, mootorite ehitamine ja remont - Tallinn.
ECUMASTER tooted http://ecumaster.ee | M-Tuning - http://www.m-tuning.ee" onclick="window.open(this.href);return false; | @Facebook
Tavahooldus, performance & tuning teenused + osad, mootorite ehitamine ja remont - Tallinn.
Sai siis asja katsetatud, TPS tundub ilusti töötavat ka tagurpidi.
Pöördeid sain ka MS-i lugema, siiski oli pull-upi vaja.
Aga originaal aju hetkel pöördeid ei loe, samas on ajus immobilaiseri veakood, mis ilmselt blokeerib pöörete sisendi.
Peab sellest kõigepealt lahti saama, enne ei ole mõtet ilmselt muid asju katsetada.
Naljakas on muidugi see, et originaal ajust spidoplokki jõuab info ilusti ja tahhomeeter töötab.
Lihtsalt tühikäigu mootorit ei juhita hetkel, kuna aju ei näe pöördeid.
Pöördeid sain ka MS-i lugema, siiski oli pull-upi vaja.
Aga originaal aju hetkel pöördeid ei loe, samas on ajus immobilaiseri veakood, mis ilmselt blokeerib pöörete sisendi.
Peab sellest kõigepealt lahti saama, enne ei ole mõtet ilmselt muid asju katsetada.
Naljakas on muidugi see, et originaal ajust spidoplokki jõuab info ilusti ja tahhomeeter töötab.
Lihtsalt tühikäigu mootorit ei juhita hetkel, kuna aju ei näe pöördeid.
Subaru Impreza GT MY99 | VW Passat 6.0 W12 '02 | VW Golf 2 4motion '91
ECUMASTER tooted http://ecumaster.ee | M-Tuning - http://www.m-tuning.ee" onclick="window.open(this.href);return false; | @Facebook
Tavahooldus, performance & tuning teenused + osad, mootorite ehitamine ja remont - Tallinn.
ECUMASTER tooted http://ecumaster.ee | M-Tuning - http://www.m-tuning.ee" onclick="window.open(this.href);return false; | @Facebook
Tavahooldus, performance & tuning teenused + osad, mootorite ehitamine ja remont - Tallinn.
Eile otsustasin, et teen auto ajutiselt NA-ks tagasi, kuna turbo on omadega kutu aga tahaks sissesõidu ära teha vahepeal.
Täna sai veidi ka aju juhtmestiku korrastatud ja cooler ning torustik maha võetud.
Nüüd näeb asi juba suht viisakas välja.
Vahepeal akudega mängides ja käiates tunnistas originaal aju ise võtme taaskord omaks.
Sellega seoses hakkas normaalselt tööle ka tühikäik.
Hetkel töötab mootor progeajuga nii hästi kui ta kunagi üldse töötanud on.
Sõites ja tühikäigul tunne juba nagu oleks tehaseautoga tegu.
Ainuke imelik asi on see, et kohati otsustab soojast peast originaal aju 900rpm asemel 1500rpm tühikäiku hoida.
Seda probleemi peab veel veidi juurdlema, ehk on asi mõnes veakoodis mis originaal ajus veel sees on.
Viimati oli sees kõigi 4-ja pihusti veakood, kuna neid pole taga, iseenesest võiks proovida need takistitega ära petta.
MS-i poolelt on ikka uskumatu kui sirgena suudab MS2 segu tühikäigul hoida, konstantselt üks sama number ees.
Korrastamise käigus panin ka AFreshTiny-ile EGT anduri kollesse ära.
Kuna pistik oli kodus, siis kella taha saab anduri vast homme ühendada.
Turbost veel nii palju, et lõtkud nagu tutikal turbol, külm osa täiesti kuiv, ei tilkagi õli.
Aga kuumakoja ja keskosa vahelt ajas õlimärjaks keskosa, samuti tuli summutist väga räigelt sinist ning
turbo tagasivoolust kohati jubedalt suitsu nagu pääseks väljalaskegaasid otse turbo tagasivoolu.
Täna sai veidi ka aju juhtmestiku korrastatud ja cooler ning torustik maha võetud.
Nüüd näeb asi juba suht viisakas välja.
Vahepeal akudega mängides ja käiates tunnistas originaal aju ise võtme taaskord omaks.
Sellega seoses hakkas normaalselt tööle ka tühikäik.
Hetkel töötab mootor progeajuga nii hästi kui ta kunagi üldse töötanud on.
Sõites ja tühikäigul tunne juba nagu oleks tehaseautoga tegu.

Ainuke imelik asi on see, et kohati otsustab soojast peast originaal aju 900rpm asemel 1500rpm tühikäiku hoida.
Seda probleemi peab veel veidi juurdlema, ehk on asi mõnes veakoodis mis originaal ajus veel sees on.
Viimati oli sees kõigi 4-ja pihusti veakood, kuna neid pole taga, iseenesest võiks proovida need takistitega ära petta.
MS-i poolelt on ikka uskumatu kui sirgena suudab MS2 segu tühikäigul hoida, konstantselt üks sama number ees.
Korrastamise käigus panin ka AFreshTiny-ile EGT anduri kollesse ära.
Kuna pistik oli kodus, siis kella taha saab anduri vast homme ühendada.
Turbost veel nii palju, et lõtkud nagu tutikal turbol, külm osa täiesti kuiv, ei tilkagi õli.
Aga kuumakoja ja keskosa vahelt ajas õlimärjaks keskosa, samuti tuli summutist väga räigelt sinist ning
turbo tagasivoolust kohati jubedalt suitsu nagu pääseks väljalaskegaasid otse turbo tagasivoolu.
Subaru Impreza GT MY99 | VW Passat 6.0 W12 '02 | VW Golf 2 4motion '91
ECUMASTER tooted http://ecumaster.ee | M-Tuning - http://www.m-tuning.ee" onclick="window.open(this.href);return false; | @Facebook
Tavahooldus, performance & tuning teenused + osad, mootorite ehitamine ja remont - Tallinn.
ECUMASTER tooted http://ecumaster.ee | M-Tuning - http://www.m-tuning.ee" onclick="window.open(this.href);return false; | @Facebook
Tavahooldus, performance & tuning teenused + osad, mootorite ehitamine ja remont - Tallinn.
Suveveljed nüüdseks täielikult taastatud ning ka alla kruvitud.
Rehvimõõduks siis 185/35/17 ja istub koos veljega nagu valatult auto alla, kuskilt vastu ei käi.
Lisaks sai vahepeal muretsetud ka teine peaaegu identne turbo, ning täna kompunnisin 2-est turbost ühe kokku.
Uuel nimelt kuumakoda veidi suurem kui minu vanal, muus osas olid turbod 100% identsed.
Jätsin enda vana väiksema kuumakoja, kuna seegi hakkas alles ~3000rpm pealt taha.
Nüüd kui mingi hetk aega tekib enda autoga tegeleda, siis peaks turbokit-i külge tagasi panema.
Seda siis juba koos uue esistangega, kuna originaali ülemise osaga on auto välimus jube hambutu.
Rehvimõõduks siis 185/35/17 ja istub koos veljega nagu valatult auto alla, kuskilt vastu ei käi.
Lisaks sai vahepeal muretsetud ka teine peaaegu identne turbo, ning täna kompunnisin 2-est turbost ühe kokku.
Uuel nimelt kuumakoda veidi suurem kui minu vanal, muus osas olid turbod 100% identsed.
Jätsin enda vana väiksema kuumakoja, kuna seegi hakkas alles ~3000rpm pealt taha.
Nüüd kui mingi hetk aega tekib enda autoga tegeleda, siis peaks turbokit-i külge tagasi panema.
Seda siis juba koos uue esistangega, kuna originaali ülemise osaga on auto välimus jube hambutu.
Subaru Impreza GT MY99 | VW Passat 6.0 W12 '02 | VW Golf 2 4motion '91
ECUMASTER tooted http://ecumaster.ee | M-Tuning - http://www.m-tuning.ee" onclick="window.open(this.href);return false; | @Facebook
Tavahooldus, performance & tuning teenused + osad, mootorite ehitamine ja remont - Tallinn.
ECUMASTER tooted http://ecumaster.ee | M-Tuning - http://www.m-tuning.ee" onclick="window.open(this.href);return false; | @Facebook
Tavahooldus, performance & tuning teenused + osad, mootorite ehitamine ja remont - Tallinn.
Pole erilist aega antud autoga tegeleda olnud aga vahepeal sobitasime Dan-iga uue esistange ette.
Nüüd peab proovima cooleriga, et palju seda stanget modida on vaja cooleri ja torustiku ette mahutamiseks.
Võib-olla pean üldse cooleri veidi ringi tõstma ja torustiku ümber tegema.
Mõni uuem pildike ka auto hetkeseisust:

Huvi korral on auto ka müügiks, kuna 3 sõitvat autot on tüütav.
Nüüd peab proovima cooleriga, et palju seda stanget modida on vaja cooleri ja torustiku ette mahutamiseks.
Võib-olla pean üldse cooleri veidi ringi tõstma ja torustiku ümber tegema.
Mõni uuem pildike ka auto hetkeseisust:





Huvi korral on auto ka müügiks, kuna 3 sõitvat autot on tüütav.

Subaru Impreza GT MY99 | VW Passat 6.0 W12 '02 | VW Golf 2 4motion '91
ECUMASTER tooted http://ecumaster.ee | M-Tuning - http://www.m-tuning.ee" onclick="window.open(this.href);return false; | @Facebook
Tavahooldus, performance & tuning teenused + osad, mootorite ehitamine ja remont - Tallinn.
ECUMASTER tooted http://ecumaster.ee | M-Tuning - http://www.m-tuning.ee" onclick="window.open(this.href);return false; | @Facebook
Tavahooldus, performance & tuning teenused + osad, mootorite ehitamine ja remont - Tallinn.
Sai paari päevaga nüüd auto turbokaks kokku tagasi pandud.
Hetkel tundub, et see turbo on korras (ptüi-ptüi-ptüi) ja
ajutise lahendusena kasutatav kütusepump suudab ka õli eest ära imeda ilusti.
Auto enam-vähem seades ka nüüdseks ja kulgeb 0.95 bari-iga.
Üle selle minna eriti ei saagi, kuna ilmselt põlemiskambri kuju piirab süütenurga boosti all päris korralikult ära.
Hetke andmetel, kus pihustid on enne piirajat ~80-85% lahti 12.0 seguga võiks mootoris olla ~100kw.
Vähemalt BOV röögib päris kõvasti, kui isegi minekut väga palju pole. :mrgreen:
Sai täna hommikul kuivaga PerformanceBox-iga 7.2s 0-100km/h mõõdetud.
Eile õhtul märjaga oli tulemuseks vist 7.8s 0-100km/h.
13" veljega võiks 6.99s kätte saada :D
Originaal andmed on 14.9s 0-100km/h.
GREAT SUCCESS! :mrgreen:
Hetkel tundub, et see turbo on korras (ptüi-ptüi-ptüi) ja
ajutise lahendusena kasutatav kütusepump suudab ka õli eest ära imeda ilusti.
Auto enam-vähem seades ka nüüdseks ja kulgeb 0.95 bari-iga.
Üle selle minna eriti ei saagi, kuna ilmselt põlemiskambri kuju piirab süütenurga boosti all päris korralikult ära.
Hetke andmetel, kus pihustid on enne piirajat ~80-85% lahti 12.0 seguga võiks mootoris olla ~100kw.
Vähemalt BOV röögib päris kõvasti, kui isegi minekut väga palju pole. :mrgreen:
Sai täna hommikul kuivaga PerformanceBox-iga 7.2s 0-100km/h mõõdetud.
Eile õhtul märjaga oli tulemuseks vist 7.8s 0-100km/h.
13" veljega võiks 6.99s kätte saada :D
Originaal andmed on 14.9s 0-100km/h.
GREAT SUCCESS! :mrgreen:
Subaru Impreza GT MY99 | VW Passat 6.0 W12 '02 | VW Golf 2 4motion '91
ECUMASTER tooted http://ecumaster.ee | M-Tuning - http://www.m-tuning.ee" onclick="window.open(this.href);return false; | @Facebook
Tavahooldus, performance & tuning teenused + osad, mootorite ehitamine ja remont - Tallinn.
ECUMASTER tooted http://ecumaster.ee | M-Tuning - http://www.m-tuning.ee" onclick="window.open(this.href);return false; | @Facebook
Tavahooldus, performance & tuning teenused + osad, mootorite ehitamine ja remont - Tallinn.
See on vist kõige madalama seinaga rehv, mida ma elusast peast olen näinud. Rekordit selles vallas peaks täna hoidma 245/25, aga seda alla 18" ei saa. Eesti oludesse on selline rehv kahtlemata huvitav valik.Mihkel kirjutas: Rehvimõõduks siis 185/35/17 ja istub koos veljega nagu valatult auto alla, kuskilt vastu ei käi.

[url=http://www.hot.ee/zernask]Liikurid[/url]
Nüüd istub seal stange sees juba ilusti cooler koos torustikuga. Varsti saab stange värvitud ka.
Niipalju veel uudiseks, et auto leidis endale uue omaniku ning on nüüd minu endise E30-ne garaažinaabriks.
Juhuks kui midagi selle 1.4-jaga juhtuma peaks on vaikselt juba 1.8 20VT plaanid olemas.
Niipalju veel uudiseks, et auto leidis endale uue omaniku ning on nüüd minu endise E30-ne garaažinaabriks.

Juhuks kui midagi selle 1.4-jaga juhtuma peaks on vaikselt juba 1.8 20VT plaanid olemas.
Subaru Impreza GT MY99 | VW Passat 6.0 W12 '02 | VW Golf 2 4motion '91
ECUMASTER tooted http://ecumaster.ee | M-Tuning - http://www.m-tuning.ee" onclick="window.open(this.href);return false; | @Facebook
Tavahooldus, performance & tuning teenused + osad, mootorite ehitamine ja remont - Tallinn.
ECUMASTER tooted http://ecumaster.ee | M-Tuning - http://www.m-tuning.ee" onclick="window.open(this.href);return false; | @Facebook
Tavahooldus, performance & tuning teenused + osad, mootorite ehitamine ja remont - Tallinn.
Ilmselt Mihkel otsiks ülejääkidest vajaliku tavaari kokku,ning teeks Loganistki vilepillikilplane kirjutas:loganiga sõites tuleks suusamask pähe tõmmata, et keegi ära ei tunneks.![]()
või siis sõita nii kiiresti, et keegi ei jõua sind ära tuvastada.
aga kardan, et see teine varjant oleks sellest autost natu palju oodatud.
Sierra on piisavalt Logani sarnane auto. 

Subaru Impreza GT MY99 | VW Passat 6.0 W12 '02 | VW Golf 2 4motion '91
ECUMASTER tooted http://ecumaster.ee | M-Tuning - http://www.m-tuning.ee" onclick="window.open(this.href);return false; | @Facebook
Tavahooldus, performance & tuning teenused + osad, mootorite ehitamine ja remont - Tallinn.
ECUMASTER tooted http://ecumaster.ee | M-Tuning - http://www.m-tuning.ee" onclick="window.open(this.href);return false; | @Facebook
Tavahooldus, performance & tuning teenused + osad, mootorite ehitamine ja remont - Tallinn.