524 turbo bensukale?

Tehnilised probleemid, küsimused ja lahendused.

Moderaatorid: Mihkel, Ringo

haier
Postitusi: 27
Liitunud: 07.06.2010 22:22
Asukoht: kuressaare

524 turbo bensukale?

Postitus Postitas haier »

Kui panna 524 diisli turbo bensukale, nimelt 3.0 138kw mootorile. Küsimus ei ole mitte sobivuses vaid selles, mis pöörete juures turbo töötab? Mul sõber arvas, et umbes 2000-4500 pööret annab midagi ja peale seda tegur 0, sest tegu diisli turboga. Oskab keegi midagi kommenteerida?
Kaarel
Postitusi: 69
Liitunud: 23.01.2007 18:36
Asukoht: Tallinn

Postitus Postitas Kaarel »

tõenäoliselt annab ja lõpeb veelgi varem ja on liiiga väike siiski.
kaks tükki oleks juba bro.
vipman
Postitusi: 15
Liitunud: 04.03.2009 17:01
Asukoht: Saaremaa
Kontakt:

Postitus Postitas vipman »

Viimati muutis vipman, 10.06.2010 15:09, muudetud 1 kord kokku.
Audi A4 1.8T
Xz-Customs
www.ehitusmees.ee
LUNA, IKH, Motoral
haier
Postitusi: 27
Liitunud: 07.06.2010 22:22
Asukoht: kuressaare

Postitus Postitas haier »

Selge,seda oligi vaja teada. Järelikult tuleb osta suurem turbo ja muu juurde kuuluv.
ahto42
Postitusi: 598
Liitunud: 24.07.2006 12:25
Asukoht: Tartu

Postitus Postitas ahto42 »

Ideaalne oleks see diislioma alguses puhuma panna, et kohe jõud taga oleks, ja suurem valida nii, et algus jääks diisli oma lõppu, ehk siis bi-turbo.
Servemet OÜ
Puurid, keermepuurid, freesid, laagrid jne
www.serve.ee

Looduslikud, keskkonna sõbralikud ja tõhusad puhastusvahendid www.chrisal.ee
Kasutaja avatar
jeff01
Postitusi: 2829
Liitunud: 29.11.2004 21:48
Asukoht: tartu

Postitus Postitas jeff01 »

ahto42 kirjutas:Ideaalne oleks see diislioma alguses puhuma panna, et kohe jõud taga oleks, ja suurem valida nii, et algus jääks diisli oma lõppu, ehk siis bi-turbo.
Päris nii see asi siiski vist ei käi. Kui 2 erinevat turbot peavad kokku suurema kasuteguri andma siis peavad need ka selleks sobivad hübriidid olema mitte riiulis leiduvad suva jumpstükid. Sequential Twin Turbo setup nõuab ikka tõsiseid arvutusi et asjast pointi oleks. Lihtsalt BiTurbo on selle kõrval hulga lihtsam ja odavam teostada kuid erilisi eeliseid R6 puhul ei näe nii et soovitan Lihtuse, odavuse ja töökindluse mõttes ühe turbo teed minna. (Vähemalt mulle tundub nii, et sellest võiks saada teemaalgataja esimene turbo install)

Seda diisli turbot on kruvitud tagurpidi kollektoriga 2-2,5 liitriste m20nete külge aga juba 2,5sele on ta väike ja sobib vaid vanurile linnasõiduks kes üle 3-4k niikuinii peeneks ei lase.

Pmt on minu soovitus sama (K27) mida tehsest 3,4ljasele peale pandi ja mis minu teada 200kw produtseeris :roll: kunagi liikus siin selliseid alates 1,5k hinnaga. Teda võib leida ka 6liitri kanti jäävatelt Volvo veoautodelt. Või holsetid....hx34 ja hx40ne erinevad variatsioonid peaks samuti üsna kättesaadavad olema kui veidi otsida ja oodata.
DÜNOPINK Tartus 56231442 https://www.facebook.com/WhlsUP/
Pakun ka Megasquirt juhtajusid ning nende paigaldust, ümberehitust ja seadistust.
haier
Postitusi: 27
Liitunud: 07.06.2010 22:22
Asukoht: kuressaare

Postitus Postitas haier »

Esimene turbo install saab see tõesti olema,sest kunagi on igal mehel esimene kord turboga tegeleda. No kui 1,5k eest saaks korraliku K27 oleks kohe ostja, praegu pakutud ainult 4-5k maksvaid holsete ja K26-te. :roll:
Kasutaja avatar
Astrona
Postitusi: 3428
Liitunud: 21.04.2007 18:43
Asukoht: tln

Postitus Postitas Astrona »

Ära osta 1. asjana mingit vanat turbot. Noh 1. projekti puhul teadmisi tuleb nii palju, et iga päev saad poole targemaks :) Seega enne kui see turbo boosti hakkaks tootma, soovid juba teist turbot. Ostmine jäta ikka viimaseks, eriti kui pole kohe 100k välja käia, siis vaata mis müüakse.

1. asi on aju, siis vaatad, mis kere peale selle tõstad, ja mis mootori sinna paned, ja siis vaatad, mis turbot on vaja :)
slyy2048
WhatsApp: +6281339093884
12.0s CA18DET
haier
Postitusi: 27
Liitunud: 07.06.2010 22:22
Asukoht: kuressaare

Postitus Postitas haier »

Ma praegu juba uuringi ja saan iga päev targemaks. Aga turbo ostan ikkagi kõigepealt,siis väljalaske kollektor ja siis ülejäänu. Eks esimene turbokas ongi nö. õppimiseks. Ehk teine tuleb siis juba vägevam.
haier
Postitusi: 27
Liitunud: 07.06.2010 22:22
Asukoht: kuressaare

Postitus Postitas haier »

Proovin siiski korra seda disla turbot,et oleks selge,mis ja kui palju ta siiski juurde annab ja mis pööretel jne. Aga natuke segane on see ühendamise asi. Kuhu suunata turbost tulev õhk`? Kas läbi õhulugeja või mismoodi? Oskab keegi puust ja punaseks rääkida?
KaroK
Postitusi: 656
Liitunud: 29.10.2006 15:56
Asukoht: Lõuna

Postitus Postitas KaroK »

Pilt
haier
Postitusi: 27
Liitunud: 07.06.2010 22:22
Asukoht: kuressaare

Postitus Postitas haier »

Oskab keegi öelda kus see krdi õlirõhu andur asub? Kuskil sisselaske all?
Ja mis sisselaske kollektor pannakse peale m30b30 mootorile,et õhk läheb sisse juhipoolsest äärest,mitte kundepoolsest? Kõik seda tüüpi mootorid,mis ma leidnud olen, oleks nagu kollektor tesitpidi peal.
Allan L
Postitusi: 4
Liitunud: 24.06.2005 21:27
Asukoht: Tallinn,Merivälja

Postitus Postitas Allan L »

M30 mootori õlirõhu andur on plokikaane taga otsas,sisselase kollektori pool.Trossel klapp tõstetaksegi vasakule poole ümber,siis lihtsam torustikku ühendada.
e34 540t e30 325i
haier
Postitusi: 27
Liitunud: 07.06.2010 22:22
Asukoht: kuressaare

Re: 524 turbo bensukale?

Postitus Postitas haier »

Kas on kedagi,kes paneks supra turbo, R6 mootoriga bmw 524 väljalaske kollektori külge? Soovitatavalt mingi vahejupiga ehk.
wilson
Postitusi: 215
Liitunud: 23.10.2005 19:46
Asukoht: Läänemaa
Kontakt:

Re: 524 turbo bensukale?

Postitus Postitas wilson »

pigem küsimus kas m30 mootori otsa istub diisli kollektor ?? kas kanalid on sama suured ? supra turboks siis ct26 3.0 mootorile peaks sobima küll
www.eci.ee - Jaapani autode varuosad.
Vasta