Vajan abi turbo ostmisel

Kõik muu mis mujale ei sobi !

Moderaatorid: Mihkel, Ringo

Vasta
martin471
Postitusi: 9
Liitunud: 02.11.2005 23:06

Vajan abi turbo ostmisel

Postitus Postitas martin471 »

Kuidas saab kasutatud turbo ostmisel kontrollida, et turbo on ikka töökorras. Selge on see, et ei tohi olla loksu, aga olen kuulnud, et loksu annab silikooniga ära kaotada. Kui sellise turbo autole peale paned, siis hakkab ju mõne aja pärast loksuma. Oskate äkki nõu anda, kuidas saab kindlalt järeldada, et tegu on töökorras turboga.
Kasutaja avatar
Ragnar
Postitusi: 1533
Liitunud: 26.11.2004 18:41
Asukoht: Tallinn

Postitus Postitas Ragnar »

ma arvan, et silikooniga võid sa oma naisele uued rinnad teha mitte turbot remontida mille võll käib ca 150000rpm ringi :)
ok nali naljaks, aga seda ma kuulen küll esimest korda, et silikooniga turbosid remontida saab, kui see nii lihtne oleks siis vast oleks kõigil töökorras turbod ja remont imeodav :)
Alfa Romeo Brera 3.6 JTS V6 Q4
Ex Fiat Coupè 16v Turbo 342hj/466nm
Kuuno
Postitusi: 1750
Liitunud: 29.11.2004 10:24
Asukoht: tallinn, kopli

Postitus Postitas Kuuno »

ragz kirjutas:ma arvan, et silikooniga võid sa oma naisele uued rinnad teha mitte turbot remontida mille võll käib ca 150000rpm ringi :)
:lol: :lol: :lol: :lol: :lol:

ex se kasutatud turo ost risk ole, aga kõige rohkem vaata vbl et labad oleks terved ja pikilõtku poleks...
yles-alla lõtk seal alla 1mm
martin471
Postitusi: 9
Liitunud: 02.11.2005 23:06

Postitus Postitas martin471 »

Seda pole ma mõelnudki, et silikooniga saab turbot parandada. Selge see, et ei saa. Aga kui turbo on maha võetud, siis saab küll mingit kraami sinna vahele lasta, et sõrmega loksu ei tunneks. Seda juttu olen ma ainult kuskilt kuulnud ja ma ei kinnitagi, et see peaks tõele vastama. Mida halba teeb muidu pikilõtk? Kas teistpidi loks mitte hullem pole, siis hakkab ju vastu käima. Aga ega ma ei oska täpselt arvata ka. Selleks ma ju küsisin, et äkki keegi targem teab :-D
Kasutaja avatar
crisp
Postitusi: 221
Liitunud: 27.02.2005 1:18
Asukoht: Tallinn

Postitus Postitas crisp »

kui mootori tööle paned siis see lõtk kaob ära kuna sinna vahele läheb õli ja "tihendab" ära selle asja

sama point nagu kepsu/raam saalel
martin471
Postitusi: 9
Liitunud: 02.11.2005 23:06

Postitus Postitas martin471 »

Väike loks kaob jah ära. Seda ma tean ka, et kuivalt ta ikka mingil määral võib loksuda. Aga kuidas aru saab kui turbo on omadega läbi. Üks võimalus on muidugi see, et loks on aru saadavalt liiga suur. Kas muidu turbod lõpevadki ainult sellega ära, et kuluvad ära ja hakkavad loksuma või on ka mingi muu võimalus kuidas turbo võib lakata töötamast?
Kuuno
Postitusi: 1750
Liitunud: 29.11.2004 10:24
Asukoht: tallinn, kopli

Postitus Postitas Kuuno »

martin471 kirjutas:Väike loks kaob jah ära. Seda ma tean ka, et kuivalt ta ikka mingil määral võib loksuda. Aga kuidas aru saab kui turbo on omadega läbi. Üks võimalus on muidugi see, et loks on aru saadavalt liiga suur. Kas muidu turbod lõpevadki ainult sellega ära, et kuluvad ära ja hakkavad loksuma või on ka mingi muu võimalus kuidas turbo võib lakata töötamast?
ntx võll läheb pooleks ja kuum pool lendab katalysaatorisse :evil:

se silikooni teema tundub rohkem nagu turbo ettevalmistamine müügiks...
martin471
Postitusi: 9
Liitunud: 02.11.2005 23:06

Postitus Postitas martin471 »

See silikooni teema on jah nagu turbo ettevalmistamine müügiks. See tähendab siis seda, et keegi võib tahta kulunud turbot maha müüa. Nagu ma juba mainisin, siis ma ei saa kinnitada, et see asi kuidagi tõele peaks vastama, lihtsalt jutt ju.
Vasta