Vajan abi turbo ostmisel
Vajan abi turbo ostmisel
Kuidas saab kasutatud turbo ostmisel kontrollida, et turbo on ikka töökorras. Selge on see, et ei tohi olla loksu, aga olen kuulnud, et loksu annab silikooniga ära kaotada. Kui sellise turbo autole peale paned, siis hakkab ju mõne aja pärast loksuma. Oskate äkki nõu anda, kuidas saab kindlalt järeldada, et tegu on töökorras turboga.
ma arvan, et silikooniga võid sa oma naisele uued rinnad teha mitte turbot remontida mille võll käib ca 150000rpm ringi
ok nali naljaks, aga seda ma kuulen küll esimest korda, et silikooniga turbosid remontida saab, kui see nii lihtne oleks siis vast oleks kõigil töökorras turbod ja remont imeodav

ok nali naljaks, aga seda ma kuulen küll esimest korda, et silikooniga turbosid remontida saab, kui see nii lihtne oleks siis vast oleks kõigil töökorras turbod ja remont imeodav

Alfa Romeo Brera 3.6 JTS V6 Q4
Ex Fiat Coupè 16v Turbo 342hj/466nm
Ex Fiat Coupè 16v Turbo 342hj/466nm
Seda pole ma mõelnudki, et silikooniga saab turbot parandada. Selge see, et ei saa. Aga kui turbo on maha võetud, siis saab küll mingit kraami sinna vahele lasta, et sõrmega loksu ei tunneks. Seda juttu olen ma ainult kuskilt kuulnud ja ma ei kinnitagi, et see peaks tõele vastama. Mida halba teeb muidu pikilõtk? Kas teistpidi loks mitte hullem pole, siis hakkab ju vastu käima. Aga ega ma ei oska täpselt arvata ka. Selleks ma ju küsisin, et äkki keegi targem teab 

Väike loks kaob jah ära. Seda ma tean ka, et kuivalt ta ikka mingil määral võib loksuda. Aga kuidas aru saab kui turbo on omadega läbi. Üks võimalus on muidugi see, et loks on aru saadavalt liiga suur. Kas muidu turbod lõpevadki ainult sellega ära, et kuluvad ära ja hakkavad loksuma või on ka mingi muu võimalus kuidas turbo võib lakata töötamast?
ntx võll läheb pooleks ja kuum pool lendab katalysaatorissemartin471 kirjutas:Väike loks kaob jah ära. Seda ma tean ka, et kuivalt ta ikka mingil määral võib loksuda. Aga kuidas aru saab kui turbo on omadega läbi. Üks võimalus on muidugi see, et loks on aru saadavalt liiga suur. Kas muidu turbod lõpevadki ainult sellega ära, et kuluvad ära ja hakkavad loksuma või on ka mingi muu võimalus kuidas turbo võib lakata töötamast?

se silikooni teema tundub rohkem nagu turbo ettevalmistamine müügiks...