
Võin ka vahetada suure rohelise vastu, mis on 0.8bar.
Superi tootlikus kasvab 3 barini välja ja tema magusaim ala jääbki sinna 2-3 bari vahele.$upr@ kirjutas:Ülemine rõhk saab siis nii palju pandud, kui turbo lubab või dünos effektiivne paistab. Tänavarõhk nii madal, kui kannatab.
Teisipäeval näeb
Maik peab omale sobiva "poolturbo" panema, soomes sõitis C5 vette 330kmh miilil laupäeval, supra ja sabimehed saavad natuke aega üritada enne kui see tulemus ületatud saabMaik kirjutas:Ikka uhkelt venitab supra välja küll.. kadedaks teeb, kadedaks teeb.
Mul samad pihustid, ja algul lasti nendega 1 kolb ära, kuna 1 pihusti oli lihtsalt 10-15% väiksem (650 vs 750 vms). Siis telliti uus komplekt, ja 8 pihusti peale nelja ühesuurust ei suudetud kokku komplekteerida. Telliti veel 1 komplekt, ja siis sai 4 head kokku.RICE BURNER kirjutas:Kontrollisin ja koodi järgi olid 750cc precision pihustid. Aga tundub, et need olid ikkagi max lahti.
Mõnes mõttes suure turboga auto jällegi ei üllata - või noh üllatab siis kui seda ootadRICE BURNER kirjutas:natuke ohtlik on, kui teed näiteks nn lõdvarandmega möödasõitu ja 700hp,d lajatab selga ja pidamine võib kaduda hetkega, sest turboauto on veidi üllatava loomugaSeega on hea, kui saad kulgemisel liikluses sõita näiteks 400hp,ga.
Näita mulle ka seda mapi.taxu kirjutas:Kaardi järgi saavutab see kompressor maks õhuvoolu PR2,7 juures. Kõrgemal PR-il hakkab see jälle vähenema, või siis viskab labad minema.