Võin ka vahetada suure rohelise vastu, mis on 0.8bar.
Toyota Supra MKIV T 6spd ::: 1993 ::: $upr@
-
Carshop.ee
- Postitusi: 101
- Liitunud: 11.06.2009 12:52
500.- EEK tk saab tellida ja kõik värvid saada 
(Varuosad & Tuuning) CARSHOP.EE - KÕIGE SOODSAMAD VARUOSAD !
telefon 6701222 www.carshop.ee 24H | päringud ja hinnasoovid info@carshop.ee
telefon 6701222 www.carshop.ee 24H | päringud ja hinnasoovid info@carshop.ee
- RICE BURNER
- Postitusi: 774
- Liitunud: 18.02.2005 16:41
- Asukoht: Randvere
Üllatus, üllatus! Auto sai uued pihustid ja 1,3-1,4bar rõhku ja 7500rpm pole enam mingi probleem. Kütust jagub ja mingit anomaaliat enam ei esine.
Ma ei kujuta ette, kuidas saab selle auto 2.0bar,i peale seadistada, sest selja dyno ütleb, et 680-700hp on seal kindlasti 1,4 laadega juba olemas.
Teisipäevaks uus dyno aeg pandud ja loodame, et saab korralikult piirajani seadistatud.
Sain esimest korda tundma, kuidas Supra mootor ikka väga kergelt hobused toodab.

Ma ei kujuta ette, kuidas saab selle auto 2.0bar,i peale seadistada, sest selja dyno ütleb, et 680-700hp on seal kindlasti 1,4 laadega juba olemas.
Teisipäevaks uus dyno aeg pandud ja loodame, et saab korralikult piirajani seadistatud.
Sain esimest korda tundma, kuidas Supra mootor ikka väga kergelt hobused toodab.
www.vkmmotors.ee tuuning ja service keskus
300ZX Street B car 1250hp 402m 8.4sek 262km/h
300ZX SPS car 2400hp 402m 6.6sek 338km/h
300ZX Street B car 1250hp 402m 8.4sek 262km/h
300ZX SPS car 2400hp 402m 6.6sek 338km/h
Ühesõnaga need peal olnud pihustid ei olnud siis nii suured kui eeldati?
Subaru Impreza GT MY99 | VW Passat 6.0 W12 '02 | VW Golf 2 4motion '91
ECUMASTER tooted http://ecumaster.ee | M-Tuning - http://www.m-tuning.ee" onclick="window.open(this.href);return false; | @Facebook
Tavahooldus, performance & tuning teenused + osad, mootorite ehitamine ja remont - Tallinn.
ECUMASTER tooted http://ecumaster.ee | M-Tuning - http://www.m-tuning.ee" onclick="window.open(this.href);return false; | @Facebook
Tavahooldus, performance & tuning teenused + osad, mootorite ehitamine ja remont - Tallinn.
- RICE BURNER
- Postitusi: 774
- Liitunud: 18.02.2005 16:41
- Asukoht: Randvere
Kui duty oli 100+% aju järgi, siis järelikult nad nii palju lahti olidki.
Antud mootori BSFC on siis järelikult veidi kõrgem kui teistel, millega eelmiste pihustite eeldatavat tulemust võrreldi.
Antud mootori BSFC on siis järelikult veidi kõrgem kui teistel, millega eelmiste pihustite eeldatavat tulemust võrreldi.
Subaru Impreza GT MY99 | VW Passat 6.0 W12 '02 | VW Golf 2 4motion '91
ECUMASTER tooted http://ecumaster.ee | M-Tuning - http://www.m-tuning.ee" onclick="window.open(this.href);return false; | @Facebook
Tavahooldus, performance & tuning teenused + osad, mootorite ehitamine ja remont - Tallinn.
ECUMASTER tooted http://ecumaster.ee | M-Tuning - http://www.m-tuning.ee" onclick="window.open(this.href);return false; | @Facebook
Tavahooldus, performance & tuning teenused + osad, mootorite ehitamine ja remont - Tallinn.
Ikka uhkelt venitab supra välja küll.. kadedaks teeb, kadedaks teeb. Kahju ainult,et need twinturbo suprad tavalistest nii 100+k võrra kallimad olid,siis kui autot valisin. Ega preagu vist olukord muutunud pole.
Kuid ühest asjast ma pole siiani aru saanud - miks erinevad seaded tänava-dragi jaoks? Kui moto kannatab miks mitte jätta üks seade koguaeg?
Ise mõtlen küll,et tahaks maksimumi ja suhteliselt safet samal ajal. Et poleks eri resiime nagu vaja. On nagu on. Samas paljud kasutavad nagu eri resiime .
Kuidas pidamisega lood on ?
Kuid ühest asjast ma pole siiani aru saanud - miks erinevad seaded tänava-dragi jaoks? Kui moto kannatab miks mitte jätta üks seade koguaeg?
Kuidas pidamisega lood on ?
Viimati muutis Maik, 02.06.2010 0:12, muudetud 1 kord kokku.
ex V8 umbes 374kw/622nm @ 0,4 bar - aga uus on 318kw :( NA
- RICE BURNER
- Postitusi: 774
- Liitunud: 18.02.2005 16:41
- Asukoht: Randvere
natuke ohtlik on, kui teed näiteks nn lõdvarandmega möödasõitu ja 700hp,d lajatab selga ja pidamine võib kaduda hetkega, sest turboauto on veidi üllatava loomuga
Seega on hea, kui saad kulgemisel liikluses sõita näiteks 400hp,ga.
www.vkmmotors.ee tuuning ja service keskus
300ZX Street B car 1250hp 402m 8.4sek 262km/h
300ZX SPS car 2400hp 402m 6.6sek 338km/h
300ZX Street B car 1250hp 402m 8.4sek 262km/h
300ZX SPS car 2400hp 402m 6.6sek 338km/h
Sellepeale ma otseselt ei mõelnud, boost controllerist saan aru aga kas fuel-mapid jäävad paika kui rõhk oluliselt madalam (pean silmas,et kas igakord peab flashima kui tahad seadet muuta?)
Järeldus : mul on lahja auto ,3 käik ja 90-ne pealt käest ära ei tõmba - sellegipoolest on möödasõite lausa lust sooritada nagu tartu-tln maanteel hiljuti testisin :P
Järeldus : mul on lahja auto ,3 käik ja 90-ne pealt käest ära ei tõmba - sellegipoolest on möödasõite lausa lust sooritada nagu tartu-tln maanteel hiljuti testisin :P
ex V8 umbes 374kw/622nm @ 0,4 bar - aga uus on 318kw :( NA
Superi tootlikus kasvab 3 barini välja ja tema magusaim ala jääbki sinna 2-3 bari vahele.$upr@ kirjutas:Ülemine rõhk saab siis nii palju pandud, kui turbo lubab või dünos effektiivne paistab. Tänavarõhk nii madal, kui kannatab.
Teisipäeval näeb
Maik peab omale sobiva "poolturbo" panema, soomes sõitis C5 vette 330kmh miilil laupäeval, supra ja sabimehed saavad natuke aega üritada enne kui see tulemus ületatud saabMaik kirjutas:Ikka uhkelt venitab supra välja küll.. kadedaks teeb, kadedaks teeb.
audi 2.2Tq 670hj 780nm, no nos, no alco
audi 3.0 VR6T 653hj 927nm, no nos, no alco
10.8 211
audi 3.0 VR6T 653hj 927nm, no nos, no alco
10.8 211
- RICE BURNER
- Postitusi: 774
- Liitunud: 18.02.2005 16:41
- Asukoht: Randvere
Ega see turbo suuremaks ei veni ju!? 2-3 bar sõidavad autod, mille kaas ei voola, mitte aga suprad, millel on turbo lagi saavutatud juba näiteks 1,4-1,6bar juures.
Õhukogus on tähtis, mitte rõhk! Minu autol on 1,4bar juures näiteks umbes 870-900hp,d ja turbo on tõesti võimeline puhuma kuni 3bar,i , kuid milleks !?
Õhukogus on tähtis, mitte rõhk! Minu autol on 1,4bar juures näiteks umbes 870-900hp,d ja turbo on tõesti võimeline puhuma kuni 3bar,i , kuid milleks !?
www.vkmmotors.ee tuuning ja service keskus
300ZX Street B car 1250hp 402m 8.4sek 262km/h
300ZX SPS car 2400hp 402m 6.6sek 338km/h
300ZX Street B car 1250hp 402m 8.4sek 262km/h
300ZX SPS car 2400hp 402m 6.6sek 338km/h
Mul samad pihustid, ja algul lasti nendega 1 kolb ära, kuna 1 pihusti oli lihtsalt 10-15% väiksem (650 vs 750 vms). Siis telliti uus komplekt, ja 8 pihusti peale nelja ühesuurust ei suudetud kokku komplekteerida. Telliti veel 1 komplekt, ja siis sai 4 head kokku.RICE BURNER kirjutas:Kontrollisin ja koodi järgi olid 750cc precision pihustid. Aga tundub, et need olid ikkagi max lahti.
Mõnes mõttes suure turboga auto jällegi ei üllata - või noh üllatab siis kui seda ootadRICE BURNER kirjutas:natuke ohtlik on, kui teed näiteks nn lõdvarandmega möödasõitu ja 700hp,d lajatab selga ja pidamine võib kaduda hetkega, sest turboauto on veidi üllatava loomugaSeega on hea, kui saad kulgemisel liikluses sõita näiteks 400hp,ga.
No tore et nii kiirelt korda saite - põhimõtteliselt siis nüüd 1 kiire auto veel juures
slyy2048
WhatsApp: +6281339093884
12.0s CA18DET
WhatsApp: +6281339093884
12.0s CA18DET
Näita mulle ka seda mapi.taxu kirjutas:Kaardi järgi saavutab see kompressor maks õhuvoolu PR2,7 juures. Kõrgemal PR-il hakkab see jälle vähenema, või siis viskab labad minema.
Selle mapi kohaselt, mida mina superi kohta näind olen, kasvab tootlikus kahelt baarilt kuni kolmeni ja päriselus olen seda sama t6denud, mul on oma autol super peal ja 2 bari juures 624hj, 2.5 barise r6huga on tootlikus nii persedyno kui ka pihusti duty kohaselt tunduvalt suurem.
audi 2.2Tq 670hj 780nm, no nos, no alco
audi 3.0 VR6T 653hj 927nm, no nos, no alco
10.8 211
audi 3.0 VR6T 653hj 927nm, no nos, no alco
10.8 211