Uuest mootorist veel niipalju, et sisuliselt on olemas kogu alumine osa ning kõik vajalikud vidinad. Piisakas ainult kui tõstaksin teise mootori 16V kaane peale ning võiks juba sõita
Kui kellegi on pakkuda soodsa hinnaga 500+ hp jaoks sobilikku turbot, siis võib sellest postkasti teada anda.
Auto värvitud, kõik jubinad, mida plaanisin kerelt kaotada, on kaotatud.
Kõik veermikudetailid liivapritsiga puhastatud, happekrunditud ning värvitud.
Mootor peal, summutisüteem (3" otseläbi) sisuliselt valmis, vaja ainult õmblused üle lasta.
Auto ka seest värvitud.
Juhtmestikku salongis korrastatud. Valmistasin ka juhtmestiku tagaluugi elektrilisele avamisele, kesklukusüsteemile ja elektriistmetele. Samuti leidis koha endale elektriakende moodul koos juhtmestikuga. Originaal kõlari juhtmestiku viskasin välja, asemele läks kõlaritele üle terve auto korralik kõlarite kaabeldus.
Veermiks sai ümber ehitatud 4*100-lt 5*100le. Taga sillal oli kerge, esisillal jebimist piisavalt. ( uued rummud, välimised pooltelje otsad jpm)
Hetkel tegelevad pesulapoisid beezi põrandavaiba puhastamisega. Kuna ka põrandavaip oli suht käest lastud, siis selle küürimine pole teps mitte meelakkumine.
Hetkeseisuga 95% autost koos.
Küljest puudu veel kõrvalistujapoolne el. akna süsteem, mis päevi tagasi Ebayst tellimusse sai pandud.
Pärast kuudepikkust mootori seismist käivitus see mootoriruumis poolest pöördest.
Jama aga WB näiduga.
Nimelt nii segukell kui ka MS näevad näiduks stabiilselt 4. Ideeliselt sellise näiduga ei tohiks auto käiagi, kuid käib. Gaasi vaiutades ei muutu midagi ei kellal ega ka MS-is. Mingi hetk MS näitab segu stabiilselt 14.70(seisab näit selle juures)ja siis kukub jälle 3-4 vahele.
Prooviks sa pandud ka uus andur, kuid ei muutnud midagi. Kõikvõimalikke kalibreerimisi on kordi tehtud.
Prooviks sai veetud ka lisamass, kuid ei miskit.
Kuna genekas laadis suht ähmaselt, siis sai lastud seegi korda teha, ning kontrollida. Ka see ei muutnud miskit WB näiduga.
Enne keretöid, kui mootor sõitis, oli kõik ok. Vahepeal WB juures miskit näppinud ei olnud
Kontroller Innovate LC-1 näidik Innovate XD-16
...oleks natuken abi tarvis, et mida veel kontrollida, millele tähelepanu pöörata.
Mull ka sama kell ja kontroller ja nii väikseid numbreid ei näitagi.Kui segu üheksakanti läheb siis hakkab 7,millegiga ees vilkuma ja enne ei lõpe kui süüte välja keeran ja uuesti sisse.
praeguses seisus on kella max 7.0 ehk siis on ledid põhjas ja üle selle numbreid ka eriti ei loe. samas, kui süüde sisse panna, siis vabas õhus näitab 20.8 ja 20.9 nagu olema peab
Värv, ja kehv kere seisukord aga mulle ei sobinud...
Tuli välja vahetada terve vasak tagatiib, mis sai dooonorautolt võetud. Kõikvõimalik mädanik lõigati välja ...
Uus tiib küljes...
Kõik keevituskohad katsin tinaga..
eesmärk oli kerelt kaotada kõikvõimalikud märgid jms jama...
Sisu ostes
Telliti tehasest uus nahk, ning taastati mõlemad esiistmed ära
Ega veljedki ilu etalonid ei olnud
Sai needki lasta taastada
Põhi sai uue isolatsioonimaterjali + beezi vaiba
Mingid valikulised pildid. Tööd oli ropult, kuid igast tegemisest pilti ka üles panna ei viitsi
Värviks läks peale LEX065(L)
Nendelt, seebikarbiga tehtud fotodelt värvi eripära eriti näha ei ole. Päikese käes ja puhta auto peal tunduvalt ilusam. Eks kui auto puhtaks pesen, lasen ka mõned ilusamad pildid teha
Täna sai siis lõpuks ka WB vist korda. Stabiilselt näitas senini see segu 3.6. Ilmselt aku tühjaks ketramisest läks ka WB lolliks. Sama tegi ka Megasquirt täna. Joosepi abiga kirjutati ajus andmed üle, ning hakkas ka see korralikult tööle. (mitte töötades aju muudkui põlksutas kütusereleed, ning näitas "config error"). Pärast mõningast WB näppimist ning uuesti kalibreerimist, hakkas seegi mõistlikku segu näitama.
Nüüd tarvis el akna süsteem Saksast ära oodata, ning siis juba auto sillapinki ning ülevaatusele.
Pisi nokitsemist jätkub: tiivakaitsekilded tarvis kleepida, viimased detailid puhastada, pesta, poleerida...