VW Corrado 1.8 16vT -Jans-

Eputa oma autoga :)

Moderaatorid: Mihkel, Ringo

Vasta
jans
Postitusi: 256
Liitunud: 25.08.2008 12:44
Asukoht: Tartu

Postitus Postitas jans »

Uuest mootorist veel niipalju, et sisuliselt on olemas kogu alumine osa ning kõik vajalikud vidinad. Piisakas ainult kui tõstaksin teise mootori 16V kaane peale ning võiks juba sõita :)
Kui kellegi on pakkuda soodsa hinnaga 500+ hp jaoks sobilikku turbot, siis võib sellest postkasti teada anda.
Audiophile
Postitusi: 570
Liitunud: 22.12.2004 10:17
Asukoht: Pärnu
Kontakt:

Postitus Postitas Audiophile »

Wivel- Worlds 1'st activity tracker for cars and motorbikes
jans
Postitusi: 256
Liitunud: 25.08.2008 12:44
Asukoht: Tartu

Postitus Postitas jans »

Toimunud vahepeal palju.

Auto värvitud, kõik jubinad, mida plaanisin kerelt kaotada, on kaotatud.
Kõik veermikudetailid liivapritsiga puhastatud, happekrunditud ning värvitud.
Mootor peal, summutisüteem (3" otseläbi) sisuliselt valmis, vaja ainult õmblused üle lasta.
Auto ka seest värvitud.

Juhtmestikku salongis korrastatud. Valmistasin ka juhtmestiku tagaluugi elektrilisele avamisele, kesklukusüsteemile ja elektriistmetele. Samuti leidis koha endale elektriakende moodul koos juhtmestikuga. Originaal kõlari juhtmestiku viskasin välja, asemele läks kõlaritele üle terve auto korralik kõlarite kaabeldus.

Veermiks sai ümber ehitatud 4*100-lt 5*100le. Taga sillal oli kerge, esisillal jebimist piisavalt. ( uued rummud, välimised pooltelje otsad jpm)

Hetkel tegelevad pesulapoisid beezi põrandavaiba puhastamisega. Kuna ka põrandavaip oli suht käest lastud, siis selle küürimine pole teps mitte meelakkumine.


töö käib...
jans
Postitusi: 256
Liitunud: 25.08.2008 12:44
Asukoht: Tartu

Postitus Postitas jans »

Pilt
Pilt
jans
Postitusi: 256
Liitunud: 25.08.2008 12:44
Asukoht: Tartu

Postitus Postitas jans »

Hetkeseisuga 95% autost koos.
Küljest puudu veel kõrvalistujapoolne el. akna süsteem, mis päevi tagasi Ebayst tellimusse sai pandud.
Pärast kuudepikkust mootori seismist käivitus see mootoriruumis poolest pöördest.

Jama aga WB näiduga.
Nimelt nii segukell kui ka MS näevad näiduks stabiilselt 4. Ideeliselt sellise näiduga ei tohiks auto käiagi, kuid käib. Gaasi vaiutades ei muutu midagi ei kellal ega ka MS-is. Mingi hetk MS näitab segu stabiilselt 14.70(seisab näit selle juures)ja siis kukub jälle 3-4 vahele.
Prooviks sa pandud ka uus andur, kuid ei muutnud midagi. Kõikvõimalikke kalibreerimisi on kordi tehtud.
Prooviks sai veetud ka lisamass, kuid ei miskit.
Kuna genekas laadis suht ähmaselt, siis sai lastud seegi korda teha, ning kontrollida. Ka see ei muutnud miskit WB näiduga.

Enne keretöid, kui mootor sõitis, oli kõik ok. Vahepeal WB juures miskit näppinud ei olnud

Kontroller Innovate LC-1 näidik Innovate XD-16

...oleks natuken abi tarvis, et mida veel kontrollida, millele tähelepanu pöörata.
Maik
Postitusi: 725
Liitunud: 19.06.2008 12:23
Asukoht: Viljandi
Kontakt:

Postitus Postitas Maik »

aga pane arvutiga juhe taha ja defaulti seal kõik ära? Mul täpselt sama kell-andur. Kalibreerimine vabas õhus jne ikka eks?
ex V8 umbes 374kw/622nm @ 0,4 bar - aga uus on 318kw :( NA
ahto10
Postitusi: 461
Liitunud: 17.02.2008 1:28
Asukoht: tallinn

Postitus Postitas ahto10 »

Mull ka sama kell ja kontroller ja nii väikseid numbreid ei näitagi.Kui segu üheksakanti läheb siis hakkab 7,millegiga ees vilkuma ja enne ei lõpe kui süüte välja keeran ja uuesti sisse.
jans
Postitusi: 256
Liitunud: 25.08.2008 12:44
Asukoht: Tartu

Postitus Postitas jans »

praeguses seisus on kella max 7.0 ehk siis on ledid põhjas ja üle selle numbreid ka eriti ei loe. samas, kui süüde sisse panna, siis vabas õhus näitab 20.8 ja 20.9 nagu olema peab
Maik
Postitusi: 725
Liitunud: 19.06.2008 12:23
Asukoht: Viljandi
Kontakt:

Postitus Postitas Maik »

Kui kontroller kõigele reageerib on muidugi kahtlane..
aga eks proovi see järgmiseks välja vahetada.
ex V8 umbes 374kw/622nm @ 0,4 bar - aga uus on 318kw :( NA
jans
Postitusi: 256
Liitunud: 25.08.2008 12:44
Asukoht: Tartu

Postitus Postitas jans »

2009 sügis oli ta selline...

Pilt

Värv, ja kehv kere seisukord aga mulle ei sobinud...

Pilt

Tuli välja vahetada terve vasak tagatiib, mis sai dooonorautolt võetud. Kõikvõimalik mädanik lõigati välja ...

Pilt

Uus tiib küljes...

Pilt

Kõik keevituskohad katsin tinaga..

Pilt

eesmärk oli kerelt kaotada kõikvõimalikud märgid jms jama...

Pilt

Pilt
Pilt
Pilt

Sisu ostes

Pilt

Telliti tehasest uus nahk, ning taastati mõlemad esiistmed ära

Pilt

Ega veljedki ilu etalonid ei olnud

Pilt

Sai needki lasta taastada

Pilt

Pilt

Põhi sai uue isolatsioonimaterjali + beezi vaiba

Pilt

Pilt


Pilt

Pilt

Pilt

Pilt

Pilt
Pilt

Pilt
Pilt


Mingid valikulised pildid. Tööd oli ropult, kuid igast tegemisest pilti ka üles panna ei viitsi

Värviks läks peale LEX065(L)
Nendelt, seebikarbiga tehtud fotodelt värvi eripära eriti näha ei ole. Päikese käes ja puhta auto peal tunduvalt ilusam. Eks kui auto puhtaks pesen, lasen ka mõned ilusamad pildid teha
Paks1
Postitusi: 32
Liitunud: 29.07.2009 13:59
Asukoht: Tallinn

Postitus Postitas Paks1 »

:shock: :shock: kena, kuid kas tundub või tuleb tagumine ratas päris palju välja koopast ?
Audiophile
Postitusi: 570
Liitunud: 22.12.2004 10:17
Asukoht: Pärnu
Kontakt:

Postitus Postitas Audiophile »

Väga kena töö autoga ära tehtud.. mulle ka meeldib üldiselt selline fat-stiilis lahendused.. Kas tagaratas ongi sellise offsetiga?

keep up the good work!
Wivel- Worlds 1'st activity tracker for cars and motorbikes
jans
Postitusi: 256
Liitunud: 25.08.2008 12:44
Asukoht: Tartu

Postitus Postitas jans »

Audiophile kirjutas:Väga kena töö autoga ära tehtud.. mulle ka meeldib üldiselt selline fat-stiilis lahendused.. Kas tagaratas ongi sellise offsetiga?

keep up the good work!
10" lai velg ning offset päris väike. Rohkem sisse poole rattaid nihutada ei anna - sillatala jääb ette
jans
Postitusi: 256
Liitunud: 25.08.2008 12:44
Asukoht: Tartu

Postitus Postitas jans »

Täna sai siis lõpuks ka WB vist korda. Stabiilselt näitas senini see segu 3.6. Ilmselt aku tühjaks ketramisest läks ka WB lolliks. Sama tegi ka Megasquirt täna. Joosepi abiga kirjutati ajus andmed üle, ning hakkas ka see korralikult tööle. (mitte töötades aju muudkui põlksutas kütusereleed, ning näitas "config error"). Pärast mõningast WB näppimist ning uuesti kalibreerimist, hakkas seegi mõistlikku segu näitama.

Nüüd tarvis el akna süsteem Saksast ära oodata, ning siis juba auto sillapinki ning ülevaatusele.

Pisi nokitsemist jätkub: tiivakaitsekilded tarvis kleepida, viimased detailid puhastada, pesta, poleerida...
ahto42
Postitusi: 598
Liitunud: 24.07.2006 12:25
Asukoht: Tartu

Postitus Postitas ahto42 »

Nüüd veel konditsioneer puudu, Äkki annab mõnelt ümber tõsta, või ei tootetud neid kondiga?
Servemet OÜ
Puurid, keermepuurid, freesid, laagrid jne
www.serve.ee

Looduslikud, keskkonna sõbralikud ja tõhusad puhastusvahendid www.chrisal.ee
Vasta