Netist põgusalt lugenud, et neile lausa 1,8bar-i selga lajatatud ja kestavad kenasti. Minu idee liikuda 1,2-ni. (tehaseseades vist 0.7-0.8 ).
kas keegi seletaks nüüd, kust ja kuipalju pumpa keerata (ja kuhu poole


Pildilingid ei tööta kahjuks, aga kusagil on kontraga kruvi. see küll 97 a asta kohtaThe next picture shows the max fuel screw. To begin with, there is a anti tamper cover over it, remove this, its awkward, side cutters and cut it off is probably best.
Mark the start position of the screw, then undo the lock nut (while hold the screw) now turn the screw 90degress (quarter of a turn) clockwise. This will increase the fueling. Then nip the locknut backup (while holding the screw in its new position)
http://www.cemetery.eclipse.co.uk/fig1.jpg
http://www.cemetery.eclipse.co.uk/fig5.jpg - Same as fig1, but a different angle.
http://static1.fotoalbum.ee/fotoalbum/2 ... 173b40.jpgkarel kirjutas:katsu sellest ülerõhu klapist pilti lisada. VW disladel näeb see välja suht nagu bypass klapp, mis suunab ülerõhu turbo ette. Sinna saab lihtsalt vooliku asemel "pimeda" ette panna ja ongi ok! Kui õnnestub klapp lahti võtta, siis on muidugi ka võimalus jäigem vedru sisse panna.