Opel 1,7td (ISUZU) mootor.

Moderaatorid: Mihkel, Ringo

junsu
Postitusi: 541
Liitunud: 12.10.2006 20:47
Asukoht: tallinn/lähiümbrus

Opel 1,7td (ISUZU) mootor.

Postitus Postitas junsu »

Täna sai kõrini oma kräulapannist, milleks Astra F 1,7td 60kw Isuzu diisel.
Netist põgusalt lugenud, et neile lausa 1,8bar-i selga lajatatud ja kestavad kenasti. Minu idee liikuda 1,2-ni. (tehaseseades vist 0.7-0.8 ).



kas keegi seletaks nüüd, kust ja kuipalju pumpa keerata (ja kuhu poole :-D ) pole ise just suuremasi diislimees veel. Junsu ikka alles :-D
Impreza GT `98 (Ex)
Impreza STi `06
ahto42
Postitusi: 598
Liitunud: 24.07.2006 12:25
Asukoht: Tartu

Postitus Postitas ahto42 »

Kusagil peab olema segukruvi, kui on tegemist mitte commonrail mootoriga
Servemet OÜ
Puurid, keermepuurid, freesid, laagrid jne
www.serve.ee

Looduslikud, keskkonna sõbralikud ja tõhusad puhastusvahendid www.chrisal.ee
junsu
Postitusi: 541
Liitunud: 12.10.2006 20:47
Asukoht: tallinn/lähiümbrus

Postitus Postitas junsu »

nu MBC nüüd õnnelikult vahel. esimesed proovikad ka tehtud :-D nagu liiguks... enne hakkas vile 2500rpm taha ja lõppes 3500 ära, nüüd väntab 4500-ni. aga se pole teema. kütet oleks kuskilt juurde vaja. kole pepuaugus se pump kah, uurisin teist igatpidi, ja ei leidnud ühtegi mugulat, mida suure hooga oleks näppima kutsunud.
Impreza GT `98 (Ex)
Impreza STi `06
Kasutaja avatar
Viljar
Postitusi: 12
Liitunud: 08.06.2008 20:19
Asukoht: Rapla

Postitus Postitas Viljar »

Uuri kasutajalt Peedu., äkki jagab infot mida ja kuidas tegi.
http://foorum.turboclub.ee/viewtopic.ph ... highlight=
ahto42
Postitusi: 598
Liitunud: 24.07.2006 12:25
Asukoht: Tartu

Postitus Postitas ahto42 »

The next picture shows the max fuel screw. To begin with, there is a anti tamper cover over it, remove this, its awkward, side cutters and cut it off is probably best.
Mark the start position of the screw, then undo the lock nut (while hold the screw) now turn the screw 90degress (quarter of a turn) clockwise. This will increase the fueling. Then nip the locknut backup (while holding the screw in its new position)

http://www.cemetery.eclipse.co.uk/fig1.jpg

http://www.cemetery.eclipse.co.uk/fig5.jpg - Same as fig1, but a different angle.
Pildilingid ei tööta kahjuks, aga kusagil on kontraga kruvi. see küll 97 a asta kohta

Kas cooler on, kui ei siis kindlasti lisada, kas või cooleriga variandi oma.
Enda masinal andis mõnuga väänet juurde.
Servemet OÜ
Puurid, keermepuurid, freesid, laagrid jne
www.serve.ee

Looduslikud, keskkonna sõbralikud ja tõhusad puhastusvahendid www.chrisal.ee
junsu
Postitusi: 541
Liitunud: 12.10.2006 20:47
Asukoht: tallinn/lähiümbrus

Postitus Postitas junsu »

nujah, kruvi on siin http://www.corsasport.co.uk/carimages/3012/maxFuel2.jpg reaalselt pole seda veel auto küljest leidnud. parajas karupepukohas asetseb se pump :s.

cooler on. aga 97a VIST teised mootorid juba.
Impreza GT `98 (Ex)
Impreza STi `06
ahto42
Postitusi: 598
Liitunud: 24.07.2006 12:25
Asukoht: Tartu

Postitus Postitas ahto42 »

No juurde paar hobust annab vast see kui cooler läbi pesta ja parem õhufilter panna
Servemet OÜ
Puurid, keermepuurid, freesid, laagrid jne
www.serve.ee

Looduslikud, keskkonna sõbralikud ja tõhusad puhastusvahendid www.chrisal.ee
junsu
Postitusi: 541
Liitunud: 12.10.2006 20:47
Asukoht: tallinn/lähiümbrus

Postitus Postitas junsu »

se cooler on pussy. ja üleüldse turbosse minev õhk originaalis läheb üle sisselaske kolle, mis ikka väga kuumaks läheb (esimeses postis pildil). viskan turbole mingi tjuuning-koonuse-junni otsa ja väga hea. vähemalt saab külma õhku. originaal jäägu talvehooajaks.

nüüd siis lood nii, et pumpa peale keeratud (1/4pööret) ja MBC vahel. odav AutoGauge kell kas valetab, või on klapi vedru, mis üle 1,0 bari rõhu sl kollest välja laseb, väsinud. igatahes näitab ta 0.9bari.

selle foorumi kontekstis naljanumber, aga konkreetne käru liigub ikka tuntavalt paremini, olgu üeldud, et 25% toiduõli seguga ka veel :-D

laisk olen, pole veel lammutanud, küsin ette: kas selle ülerõhu klapi vedrule miskit vahele ei saa toppida, et ta pohkem peaks, aga siiski töötaks?? kodanikud, kes neid kinni keevitanud, oskavad äkki rääkida? (mul pole lihtsalt 36 võtit, et seda maha keerata ja ise lähemalt uurida)

edit: sry, esimene post muudetud ja seal pilti pole enam :oops:
Impreza GT `98 (Ex)
Impreza STi `06
karel
Postitusi: 33
Liitunud: 08.01.2007 21:38

Postitus Postitas karel »

katsu sellest ülerõhu klapist pilti lisada. VW disladel näeb see välja suht nagu bypass klapp, mis suunab ülerõhu turbo ette. Sinna saab lihtsalt vooliku asemel "pimeda" ette panna ja ongi ok! Kui õnnestub klapp lahti võtta, siis on muidugi ka võimalus jäigem vedru sisse panna.
junsu
Postitusi: 541
Liitunud: 12.10.2006 20:47
Asukoht: tallinn/lähiümbrus

Postitus Postitas junsu »

karel kirjutas:katsu sellest ülerõhu klapist pilti lisada. VW disladel näeb see välja suht nagu bypass klapp, mis suunab ülerõhu turbo ette. Sinna saab lihtsalt vooliku asemel "pimeda" ette panna ja ongi ok! Kui õnnestub klapp lahti võtta, siis on muidugi ka võimalus jäigem vedru sisse panna.
http://static1.fotoalbum.ee/fotoalbum/2 ... 173b40.jpg

selle klapi peale käib siis õhufilter. liiga suure rõhu korral laseb ülearuse sutsaka üles filtrisse uuesti. mingit voolikut sinna ka panna ei saa. klappi lahti ka võtta väga ei kannata.

panin vedrule seibi vahele ja täna kannatas juba mingi hetk 1,3 bari ära. siis aga andis se aretis(klapp) otsad jälle. õnneks tüsistusi ei tekkinud :-D
Impreza GT `98 (Ex)
Impreza STi `06
Reims
Postitusi: 273
Liitunud: 21.03.2006 14:54
Asukoht: Tallinn

Postitus Postitas Reims »

junsu
Postitusi: 541
Liitunud: 12.10.2006 20:47
Asukoht: tallinn/lähiümbrus

Postitus Postitas junsu »

mnjaa... peris hää link.


ahistasin seda ülerõhuklappi veel, sai parem. nüüd hoiab pidevalt 1,2 ja vahel läheb 1,3-ni.
pumpa keerasin ka veel juurde. kokku nüüd 1/2 pööret juurde keeratud. kui kuumaks läks, siis tühikäik oli sinna 1500-1600 kanti. selle keerasin gaasihooba piiravast kruvist jälle u. 900 peale :-D kas se on asjade loomulik käik, või tegin miskit valesti?
huvitav, kuidas homme külmalt käima läheb :)

endal tuleb ka vahel hirm juba, et loll on looma kallale jälle lastud, aga eks elu õpetab. peab ju toimetama kasutajanimele vastavalt ja uusi asju katsetama :lol:
Impreza GT `98 (Ex)
Impreza STi `06
karel
Postitusi: 33
Liitunud: 08.01.2007 21:38

Postitus Postitas karel »

see klapp jah siukse tobeda disainiga, aga paistab, et said asja toimima, kui ikka rohkem rõhku hoiab. Diislil oleks pumba peale keeramiseks hea, kui on paigaldatud EGT. Ja siis on juba asjade loomulik käik selline:
1. Keerad pumpa peale, heitgaaside temperatuur tõuseb lakke...
2. Tõstad turborõhku seni kuni heitgaaside temp langeb aktsepteeritavale tasemele.
3. Sõidad... ja kui midagi laiali ei lennanud, siis võib naasta uuesti punkti 1 juurde :-D
junsu
Postitusi: 541
Liitunud: 12.10.2006 20:47
Asukoht: tallinn/lähiümbrus

Re: Opel 1,7td (ISUZU) mootor.

Postitus Postitas junsu »

tuunisin suurest igavusest oma uhket diislit :-D

ülerõhu klapi asendasin Hydrost ostetud uhke läikiva 1" "pimedaga" ja asi vello.

pumpa on nüüd nii palju peale keeratud, et piiraja-kruvi mis enne pidi tühikäiku hoidma, kukkus üldse küljest ära, st pump hoiab loomulikust "intelligentsist" 900-1100 RPM :-D imekombel ei suitse peaaegu üldse.

pull on aga see, et peale talve üle 1,3 sealt puhuda ei taha nagu. turbo äkki otsakorral? või peaks suurema vahele torkama :D Samas mõni vend siin 1,6 räägib olevat sellele mootorile pähe andvat.

no igatahes kui naine oblikaga fooritagant ees minema uhmerdas, siis mina oma 81kw td Tourneoga järgi ei saanud :-D
Impreza GT `98 (Ex)
Impreza STi `06
junsu
Postitusi: 541
Liitunud: 12.10.2006 20:47
Asukoht: tallinn/lähiümbrus

Re: Opel 1,7td (ISUZU) mootor.

Postitus Postitas junsu »

a no reaalselt, et mis värk??

WG kinni? või st et siis pigem lahti koguaeg?

1,2bari pole ju mingi teema ...

nati nõme ka kui 1,8 N/A bemmid jälle liiga võrdseks saavad:D
Impreza GT `98 (Ex)
Impreza STi `06
Vasta