
Pusimist veel on


Videost tundub, et 2. käiguga tõmbas veel hinge kinni, kuidagi pikaks jäi see käik, seal spoolimises kah 0.2s peidus. 60ft korraliku burni ja sillanäppimisega võiks jah veel 0.1-0.2s ehk näpistada - tundub veel natuke jäik.635Driver kirjutas:Jah esimene start läks küll metsa kuid teine õnnestus igati hästi.Arvestades veel seda, et esimese käiguga burnouti tehes ei saanud sinist suitsugi välja rehvist.Järgmine kord tahaks seda 60f aega veel vähemaks saada (praegune 1.65x) ning 1.6 bar asemel liigelda nii 2.0 bariga ja indexi võiks ju lõhki sõitagi..Trumbiks veel kerged tiivad,tagaluuk,ning kergemad veljed rehvidega ette ning vaatame kuidas tagant natuke pehmemaks ka saaks vedrustust.
Pusimist veel on![]()
.
See on mõte.RFL kirjutas:Meie Datsunid on jälle suhteliselt võrdsed, kas võtame Mati Põllu kampa ja lähme lätlasi kimbutama? Seal kuni 1,9l laetud klass täitsa meie jaoks olemas.
Tmac Etelämatkat OÜ-ga peaks ühendust võtma ja uurima reegleid-osalustasusid.
Mina sõidan isegi miili pehmete tagaamortidega 26" ET Street Radialidega.Astrona kirjutas: Ja ka see nüanss, et kui pehmemad amordid panna, siis sooviks ainult solo-sõite teha
Lätlasi kiusama võiks küll minnaRFL kirjutas:võtame Mati Põllu kampa ja lähme lätlasi kimbutama? Seal kuni 1,9l laetud klass täitsa meie jaoks olemas.
Nu ime et üldse nina tõstma hakkas, masin hakkas stage's edasi liikuma ja startisin täisgaasi ja 8400RPM asemel 10% gaasi ja vaevalt 6000RPM'iga.Stardist äraminekuga paistis kiire olevat
http://www.youtube.com/watch?v=qBJZc9D1DFI
No Toyoga on vist 300kmh kindlam kui "ilma külgseinata" M/T Drag'iga 100kmh. Miilil sul ikka ju samad konid all? Neid pannakse pigem ikkagi jäigemaks tegemise eesmärgil.[/quote]Ses mõttes muidugi õigus, et kui miski töötab, siis ei maksa seda remontidaRFL kirjutas:Mina sõidan isegi miili pehmete tagaamortidega 26" ET Street Radialidega.Astrona kirjutas: Ja ka see nüanss, et kui pehmemad amordid panna, siis sooviks ainult solo-sõite teha
Auto on väga stabiilne v.a. 1x, kui mehann pani kogemata 1,8bari asemel 0,8 rehvidesse ja oli tugev külgtuul.
Peamehaaniku korraldusel käin veermikku reguleerimas vaid Pirni tänaval ja ilmselt see ongi suur trump.
Viimati läks neil pool päeva ja tõesti isegi 273kmh ilma tagatiivata püsib auto väga kindlalt otse.
Ka pereautod viime nüüd vaid sinna pärast seda, kui esindused ei saanud neid nii ilusti jooksma, kui tahtsime.
Tegelt ei ole, ütleme, et hooaja tipp kiirus oliikkagi veerandmiilil, spido valetas seal aegalse diffriga ilusti 205-210 vahel635Driver kirjutas:Miil jääb vahele.Seadistamas käies küll neid miili sõite tehtud
![]()
![]()
(TRT maanteel).
Sinu puhul oleks hea vastata, et nagu Rocky'l esimese osa lõpusAga tuttav küsis, et kuda enesetunne on nüüd peale Haapsalut. Vastasin "Mina ütlen Mardi, sina ütled püksid".