Pusimist veel on
Nissan 200SX S13 'Astrona
hih
Jah esimene start läks küll metsa kuid teine õnnestus igati hästi.Arvestades veel seda, et esimese käiguga burnouti tehes ei saanud sinist suitsugi välja rehvist.Järgmine kord tahaks seda 60f aega veel vähemaks saada (praegune 1.65x) ning 1.6 bar asemel liigelda nii 2.0 bariga ja indexi võiks ju lõhki sõitagi.
.Trumbiks veel kerged tiivad,tagaluuk,ning kergemad veljed rehvidega ette ning vaatame kuidas tagant natuke pehmemaks ka saaks vedrustust.
Pusimist veel on
.
Pusimist veel on
Kusjuures see start oli ikka väga hea, eriti kui arvestada, et starditi suht liimiosa lõpust.
Minul on täiesti pehme tagavedrustus ja parim 60ft pm sama (1,66s), kas on mõtet seal midagi näppida üldse?
Nüüd veidi veel boosti peale ja 11s on vaid vormistamise küsimus.
Meie Datsunid on jälle suhteliselt võrdsed, kas võtame Mati Põllu kampa ja lähme lätlasi kimbutama? Seal kuni 1,9l laetud klass täitsa meie jaoks olemas.
Tmac Etelämatkat OÜ-ga peaks ühendust võtma ja uurima reegleid-osalustasusid.
Minul on täiesti pehme tagavedrustus ja parim 60ft pm sama (1,66s), kas on mõtet seal midagi näppida üldse?
Nüüd veidi veel boosti peale ja 11s on vaid vormistamise küsimus.
Meie Datsunid on jälle suhteliselt võrdsed, kas võtame Mati Põllu kampa ja lähme lätlasi kimbutama? Seal kuni 1,9l laetud klass täitsa meie jaoks olemas.
Tmac Etelämatkat OÜ-ga peaks ühendust võtma ja uurima reegleid-osalustasusid.
Re: hih
Videost tundub, et 2. käiguga tõmbas veel hinge kinni, kuidagi pikaks jäi see käik, seal spoolimises kah 0.2s peidus. 60ft korraliku burni ja sillanäppimisega võiks jah veel 0.1-0.2s ehk näpistada - tundub veel natuke jäik.635Driver kirjutas:Jah esimene start läks küll metsa kuid teine õnnestus igati hästi.Arvestades veel seda, et esimese käiguga burnouti tehes ei saanud sinist suitsugi välja rehvist.Järgmine kord tahaks seda 60f aega veel vähemaks saada (praegune 1.65x) ning 1.6 bar asemel liigelda nii 2.0 bariga ja indexi võiks ju lõhki sõitagi..Trumbiks veel kerged tiivad,tagaluuk,ning kergemad veljed rehvidega ette ning vaatame kuidas tagant natuke pehmemaks ka saaks vedrustust.
Pusimist veel on![]()
.
Boosti, süüte, segu ja nuki seadistuses on veel 15-25% kinni, millega peaks lõppkiiruse kah 180 pealt 190'tesse tõstma, mis peaks ajast veel 0.3s hammustama, nii et ideaalide kokku langemisel peaks jah 11.4-11.6s ära tulema.
Praktika on aga see, et keskmine aeg oli vist mingi kõrge 12s - ja selle stabiilsemaks saamine, eriti kui võistlusi eriti ei toimu ja eestikatele ei lähe.
Kergeid tiibasid küll panema ei hakka, need annavad ainult 2x0.5kg võitu - kui sa just "omast ajast" neid punaseid tiibasid ilusti musta tooriku külge ei viitsi keerata. Tagaluugiga võib tagant 10kg maha võtta, ees kergemate velgede/rehvidega veel mingi 5-8kg, kõrvalistme ja -vöödega 8-9kg. Põhimõtteliselt võiks stock radika kah panna, saaks ninast veel 5kg maha. Ehk kokku mingi 30kg saaks maha, millest võib abi küll olla, kuna jõudu on siiski vähe. Tahaks seadistamisega kah nii kaugele jõuda, et "vesipritsega" saaks veel paar % võimu juurde, millega siis 5kg jälle raskem. Samas kui see paar % ei tule, siis läheb tagant veel 7kg maha. Suht mõtetu see WI teema, kui annabki 2% võimu siis 1% massi on juures.
Peale selle plaanin salongi panna veel 4-5kg polstreid tagasi, mille võib jällegi kompenseerida kustuti boksialasse jätmisega.
Turbo on kah suht viimse piiri peal TIP'i kella seieri vedru paindus kah viimaste sõitudega ära - seisva mootoriga juba 0.5bar.
Et siis võiks järgmine loogiline samm olla 35R peale panek ja veel mõned prossad võimu tõsta aga indexid indexid ja tänaval siis veel vähem sõidurõõmu. Nu ja siis võiks ju etanooli jne kah kasutusele võtta ja 2.5bariga 10sse sõita, aga see selleks
slyy2048
WhatsApp: +6281339093884
12.0s CA18DET
WhatsApp: +6281339093884
12.0s CA18DET
See on mõte.RFL kirjutas:Meie Datsunid on jälle suhteliselt võrdsed, kas võtame Mati Põllu kampa ja lähme lätlasi kimbutama? Seal kuni 1,9l laetud klass täitsa meie jaoks olemas.
Tmac Etelämatkat OÜ-ga peaks ühendust võtma ja uurima reegleid-osalustasusid.
Meil masinatel hetkel see erinevus, et sul 10-14% raskem, aga rohkem boosti ja powerit. Sul see 60ft kah ju "juhtus" kui stage-alas asjad paika sai. Stardis sama jõu maha paneku korral võiks 12% kergem masin saavutada mingi 0.04-0.06s edu ehk tuleb välja et 1.5xx poleks korraliku burnoutiga võimatu. Hetkel tol suht jäigad Konid kah all. Iseasi on see kuda kergem masin sama jõu maha saab panna, kuna staatiliselt on rehv kergemalt vasta maad. Ja ka see nüanss, et kui pehmemad amordid panna, siis sooviks ainult solo-sõite teha
slyy2048
WhatsApp: +6281339093884
12.0s CA18DET
WhatsApp: +6281339093884
12.0s CA18DET
Mina sõidan isegi miili pehmete tagaamortidega 26" ET Street Radialidega.Astrona kirjutas: Ja ka see nüanss, et kui pehmemad amordid panna, siis sooviks ainult solo-sõite teha
Auto on väga stabiilne v.a. 1x, kui mehann pani kogemata 1,8bari asemel 0,8 rehvidesse ja oli tugev külgtuul.
Peamehaaniku korraldusel käin veermikku reguleerimas vaid Pirni tänaval ja ilmselt see ongi suur trump.
Viimati läks neil pool päeva ja tõesti isegi 273kmh ilma tagatiivata püsib auto väga kindlalt otse.
Ka pereautod viime nüüd vaid sinna pärast seda, kui esindused ei saanud neid nii ilusti jooksma, kui tahtsime.
Lätlasi kiusama võiks küll minnaRFL kirjutas:võtame Mati Põllu kampa ja lähme lätlasi kimbutama? Seal kuni 1,9l laetud klass täitsa meie jaoks olemas.
Osalustasud jms on seal suht mõistlik (odavam kui meil), aga asjaajamine on sihuke kuue varba teema. Ma olen tegelt ammu hoogu võtnud, et sinna sõitma minna - kahjuks tegudeni ei ole veel jõudnud.
Nu ime et üldse nina tõstma hakkas, masin hakkas stage's edasi liikuma ja startisin täisgaasi ja 8400RPM asemel 10% gaasi ja vaevalt 6000RPM'iga.Stardist äraminekuga paistis kiire olevat
http://www.youtube.com/watch?v=qBJZc9D1DFI
Tänx video eest!
No Toyoga on vist 300kmh kindlam kui "ilma külgseinata" M/T Drag'iga 100kmh. Miilil sul ikka ju samad konid all? Neid pannakse pigem ikkagi jäigemaks tegemise eesmärgil.[/quote]Ses mõttes muidugi õigus, et kui miski töötab, siis ei maksa seda remontidaRFL kirjutas:Mina sõidan isegi miili pehmete tagaamortidega 26" ET Street Radialidega.Astrona kirjutas: Ja ka see nüanss, et kui pehmemad amordid panna, siis sooviks ainult solo-sõite teha
Auto on väga stabiilne v.a. 1x, kui mehann pani kogemata 1,8bari asemel 0,8 rehvidesse ja oli tugev külgtuul.
Peamehaaniku korraldusel käin veermikku reguleerimas vaid Pirni tänaval ja ilmselt see ongi suur trump.
Viimati läks neil pool päeva ja tõesti isegi 273kmh ilma tagatiivata püsib auto väga kindlalt otse.
Ka pereautod viime nüüd vaid sinna pärast seda, kui esindused ei saanud neid nii ilusti jooksma, kui tahtsime.
EDIT: Kuna ma EMV'le ei plaani minna ja läti järgmine üritus on teises läti otsas, siis vist järgmine drag on 7. august Tartus, ja 2 nädalat enne seda saab ehk 1000euri.
slyy2048
WhatsApp: +6281339093884
12.0s CA18DET
WhatsApp: +6281339093884
12.0s CA18DET
Tegelt ei ole, ütleme, et hooaja tipp kiirus oliikkagi veerandmiilil, spido valetas seal aegalse diffriga ilusti 205-210 vahel635Driver kirjutas:Miil jääb vahele.Seadistamas käies küll neid miili sõite tehtud
![]()
![]()
(TRT maanteel).
On vaja veel seadistada-ruudus, ja eks 1km ongi võibolla järgmine sõit, juuli lõpus. Miili jaoks pole tal diffrit kah, ja ma seal ise korra läbisulanud + konkreetne auto Riho käes aasta varem omc'l sulas jne 5. käik läheb kah kuskil 500m peal sisse ja km peal oleks pöörded juba >8000, ning piirajas 10sek täisvõimsusel kui tempid ja tip aint tõuseb, pole kah mõtet lasta.
Aga tuttav küsis, et kuda enesetunne on nüüd peale Haapsalut. Vastasin "Mina ütlen Mardi, sina ütled püksid".
slyy2048
WhatsApp: +6281339093884
12.0s CA18DET
WhatsApp: +6281339093884
12.0s CA18DET
Sinu puhul oleks hea vastata, et nagu Rocky'l esimese osa lõpusAga tuttav küsis, et kuda enesetunne on nüüd peale Haapsalut. Vastasin "Mina ütlen Mardi, sina ütled püksid".
