K: turborõhu muutmine WG modimisega
K: turborõhu muutmine WG modimisega
Kuulsin hiljuti sellist lähenemist, et tüüp muutis wg actuaatori eelpinget et saavutada kõrgem rõhk. Jutt siis sisemise wg-ga turbost ja autoks Toyota st205. Painutad kinnitusi või asetad mõned seibid actuaatori kinnituse alla et ta hoiaks normaalasendis klappi tugevama pingega suletud. See tekitab olukorra, kus klapi avamiseks vaja suuremat rõhk- ehk et olemegi nihutanud rõhku kõrgemale. Ja seda ilma lisavidinateta. Kui veel näiteks panna actuaatori varda vahele mingi keermestatud puks et saaks varda pikkust sujuvalt muuta, olekski ehk reguleeritav MBC olemas.
Huvitav kas on ehk veel keegi proovinud taolist varianti?
Huvitav kas on ehk veel keegi proovinud taolist varianti?
Enne diagnoosi panekut vaata mootorit ka teisest otsast! :D
Osadel turbodel on keermestatud latiga actuator küljes. Näiteks GT28RS'il on kindlasti kuna isegi sai sealt teatud määral keerata. Kuigi sai muuta ainult 8-12psi'd kui õigesti mäletan. Selline lahendus on tunduvalt parem kui mingisuguste boostcontrolleritega jännata mis niikui nii ei suuda seda rõhku nii hoida kui vaja. Muidugi kõikide süsteemida jaoks see jällegi ei sobi kui vaja teatud pöördel/käigul teist boosti. Aga tänavasõidu autol nagu sul ja 4wd polegi ju vahet.
Alfa Romeo Brera 3.6 JTS V6 Q4
Ex Fiat Coupè 16v Turbo 342hj/466nm
Ex Fiat Coupè 16v Turbo 342hj/466nm
Proovitud, toimib
Eelpinge aitab vältida ka olukorda, kus WG vahelt susistab juba enne läbi kui päris avamiseks läheb.
Lisaks peenike auk puurida aktuaatorisse, et rõhk aktuaatorisse kinni ei jää kui BoostController otsa kinni lükkab.
Mul ühel turbol oligi varda keskel pikk mutter, millega sai varda pikkust-eelpinget reguleerida.

Eelpinge aitab vältida ka olukorda, kus WG vahelt susistab juba enne läbi kui päris avamiseks läheb.
Lisaks peenike auk puurida aktuaatorisse, et rõhk aktuaatorisse kinni ei jää kui BoostController otsa kinni lükkab.
Mul ühel turbol oligi varda keskel pikk mutter, millega sai varda pikkust-eelpinget reguleerida.
slyy2048
WhatsApp: +6281339093884
12.0s CA18DET
WhatsApp: +6281339093884
12.0s CA18DET
Lõpuks leidsin ühele tekkinud küsimusele vastuse....Astrona kirjutas:Proovitud, toimib![]()
Eelpinge aitab vältida ka olukorda, kus WG vahelt susistab juba enne läbi kui päris avamiseks läheb.
Lisaks peenike auk puurida aktuaatorisse, et rõhk aktuaatorisse kinni ei jää kui BoostController otsa kinni lükkab.
Mul ühel turbol oligi varda keskel pikk mutter, millega sai varda pikkust-eelpinget reguleerida.
Mitu päeva piinas peas küsimus kuidas rõhk MBC ja membraani vahelt välja pääseb, et järgmise käiguga kah veel normaalselt spooliks.
Kinnitab veel keegi (Kasvõi Astrona ise vanema ja targemana

kas 1mm on piisav?
DÜNOPINK Tartus 56231442 https://www.facebook.com/WhlsUP/
Pakun ka Megasquirt juhtajusid ning nende paigaldust, ümberehitust ja seadistust.
Pakun ka Megasquirt juhtajusid ning nende paigaldust, ümberehitust ja seadistust.
mida pisem auk, seda parem minuarust.. 0.8 on ka nagu palju kuidagi.
liiga suur auk on, siis rõhk ei jõua aktuaatorini läheb ennem värsket õhku hingama.
aga jah et see auk peab seal olema küll. kel veel pole, minge leidke kõige väiksem puur mille leiate (ostke tegelt mitu, ühega te esimesel korral küll hakkama ei saa.) ja laske auk sisse.
aktuaatorisse ma isiklikult auku ei teeks. küll aga MBC sisse laseks küll.
liiga suur auk on, siis rõhk ei jõua aktuaatorini läheb ennem värsket õhku hingama.
aga jah et see auk peab seal olema küll. kel veel pole, minge leidke kõige väiksem puur mille leiate (ostke tegelt mitu, ühega te esimesel korral küll hakkama ei saa.) ja laske auk sisse.
aktuaatorisse ma isiklikult auku ei teeks. küll aga MBC sisse laseks küll.
Liiga suure auguga võib asi spike-ima hakata.
Pressure lock on selle asja nimi mille vältimiseks see auk tehtud sinna on.
Pressure lock on selle asja nimi mille vältimiseks see auk tehtud sinna on.
Subaru Impreza GT MY99 | VW Passat 6.0 W12 '02 | VW Golf 2 4motion '91
ECUMASTER tooted http://ecumaster.ee | M-Tuning - http://www.m-tuning.ee" onclick="window.open(this.href);return false; | @Facebook
Tavahooldus, performance & tuning teenused + osad, mootorite ehitamine ja remont - Tallinn.
ECUMASTER tooted http://ecumaster.ee | M-Tuning - http://www.m-tuning.ee" onclick="window.open(this.href);return false; | @Facebook
Tavahooldus, performance & tuning teenused + osad, mootorite ehitamine ja remont - Tallinn.