K: turborõhu muutmine WG modimisega

Tehnilised probleemid, küsimused ja lahendused.

Moderaatorid: Mihkel, Ringo

Vasta
Kasutaja avatar
taxu
Postitusi: 437
Liitunud: 20.01.2008 22:31
Asukoht: Tallinn

K: turborõhu muutmine WG modimisega

Postitus Postitas taxu »

Kuulsin hiljuti sellist lähenemist, et tüüp muutis wg actuaatori eelpinget et saavutada kõrgem rõhk. Jutt siis sisemise wg-ga turbost ja autoks Toyota st205. Painutad kinnitusi või asetad mõned seibid actuaatori kinnituse alla et ta hoiaks normaalasendis klappi tugevama pingega suletud. See tekitab olukorra, kus klapi avamiseks vaja suuremat rõhk- ehk et olemegi nihutanud rõhku kõrgemale. Ja seda ilma lisavidinateta. Kui veel näiteks panna actuaatori varda vahele mingi keermestatud puks et saaks varda pikkust sujuvalt muuta, olekski ehk reguleeritav MBC olemas.
Huvitav kas on ehk veel keegi proovinud taolist varianti?
Enne diagnoosi panekut vaata mootorit ka teisest otsast! :D
Kasutaja avatar
Ragnar
Postitusi: 1533
Liitunud: 26.11.2004 18:41
Asukoht: Tallinn

Postitus Postitas Ragnar »

Osadel turbodel on keermestatud latiga actuator küljes. Näiteks GT28RS'il on kindlasti kuna isegi sai sealt teatud määral keerata. Kuigi sai muuta ainult 8-12psi'd kui õigesti mäletan. Selline lahendus on tunduvalt parem kui mingisuguste boostcontrolleritega jännata mis niikui nii ei suuda seda rõhku nii hoida kui vaja. Muidugi kõikide süsteemida jaoks see jällegi ei sobi kui vaja teatud pöördel/käigul teist boosti. Aga tänavasõidu autol nagu sul ja 4wd polegi ju vahet.
Alfa Romeo Brera 3.6 JTS V6 Q4
Ex Fiat Coupè 16v Turbo 342hj/466nm
Kasutaja avatar
Astrona
Postitusi: 3428
Liitunud: 21.04.2007 18:43
Asukoht: tln

Postitus Postitas Astrona »

Proovitud, toimib :)
Eelpinge aitab vältida ka olukorda, kus WG vahelt susistab juba enne läbi kui päris avamiseks läheb.
Lisaks peenike auk puurida aktuaatorisse, et rõhk aktuaatorisse kinni ei jää kui BoostController otsa kinni lükkab.

Mul ühel turbol oligi varda keskel pikk mutter, millega sai varda pikkust-eelpinget reguleerida.
slyy2048
WhatsApp: +6281339093884
12.0s CA18DET
Kasutaja avatar
taxu
Postitusi: 437
Liitunud: 20.01.2008 22:31
Asukoht: Tallinn

Postitus Postitas taxu »

Kena. :)
Enne diagnoosi panekut vaata mootorit ka teisest otsast! :D
Kasutaja avatar
Astrona
Postitusi: 3428
Liitunud: 21.04.2007 18:43
Asukoht: tln

Postitus Postitas Astrona »

Einoh MBC'd see ei asenda.
Kui vaja 1.0bar peale ära piirata, siis vastava vedru eelpingega peab ta hakkama mingi 0.7bar peal juba avama ja spoolimist segama. Korralik kuul-MBC hoiaks aga suht 1bar'ini kinni ja siis alles avaks.
slyy2048
WhatsApp: +6281339093884
12.0s CA18DET
Kasutaja avatar
jeff01
Postitusi: 2829
Liitunud: 29.11.2004 21:48
Asukoht: tartu

Postitus Postitas jeff01 »

Astrona kirjutas:Proovitud, toimib :)
Eelpinge aitab vältida ka olukorda, kus WG vahelt susistab juba enne läbi kui päris avamiseks läheb.
Lisaks peenike auk puurida aktuaatorisse, et rõhk aktuaatorisse kinni ei jää kui BoostController otsa kinni lükkab.

Mul ühel turbol oligi varda keskel pikk mutter, millega sai varda pikkust-eelpinget reguleerida.
Lõpuks leidsin ühele tekkinud küsimusele vastuse....
Mitu päeva piinas peas küsimus kuidas rõhk MBC ja membraani vahelt välja pääseb, et järgmise käiguga kah veel normaalselt spooliks.
Kinnitab veel keegi (Kasvõi Astrona ise vanema ja targemana :-D ) seda augu puurimise varianti.
kas 1mm on piisav?
DÜNOPINK Tartus 56231442 https://www.facebook.com/WhlsUP/
Pakun ka Megasquirt juhtajusid ning nende paigaldust, ümberehitust ja seadistust.
ahto42
Postitusi: 598
Liitunud: 24.07.2006 12:25
Asukoht: Tartu

Postitus Postitas ahto42 »

Mina!
Ma tegin DIY osakonnas oleva õpetuse järgi MBC ja seal ka auk puuritud. Mina sain sealse õpetuse järgi tollimõõdust u 0,8 mm
Servemet OÜ
Puurid, keermepuurid, freesid, laagrid jne
www.serve.ee

Looduslikud, keskkonna sõbralikud ja tõhusad puhastusvahendid www.chrisal.ee
Kasutaja avatar
kilplane
Postitusi: 485
Liitunud: 29.04.2009 0:49
Asukoht: Tallinn

Postitus Postitas kilplane »

mida pisem auk, seda parem minuarust.. 0.8 on ka nagu palju kuidagi.
liiga suur auk on, siis rõhk ei jõua aktuaatorini läheb ennem värsket õhku hingama.
aga jah et see auk peab seal olema küll. kel veel pole, minge leidke kõige väiksem puur mille leiate (ostke tegelt mitu, ühega te esimesel korral küll hakkama ei saa.) ja laske auk sisse.
aktuaatorisse ma isiklikult auku ei teeks. küll aga MBC sisse laseks küll.
Mihkel
Postitusi: 4626
Liitunud: 16.12.2004 2:41
Asukoht: Tallinn
Kontakt:

Postitus Postitas Mihkel »

Liiga suure auguga võib asi spike-ima hakata.
Pressure lock on selle asja nimi mille vältimiseks see auk tehtud sinna on.
Subaru Impreza GT MY99 | VW Passat 6.0 W12 '02 | VW Golf 2 4motion '91
ECUMASTER tooted http://ecumaster.ee | M-Tuning - http://www.m-tuning.ee" onclick="window.open(this.href);return false; | @Facebook
Tavahooldus, performance & tuning teenused + osad, mootorite ehitamine ja remont - Tallinn.
Vasta