KKK K24 VAG'i 1.8T mootoril?
-
- Postitusi: 10
- Liitunud: 29.10.2009 16:27
- Asukoht: Tallinn
KKK K24 VAG'i 1.8T mootoril?
Kohe kohe jõuab kätte hetk ,mil tuleks vana turbo suurema vastu vahetada, aga küsimus jääbki õhku - millise vastu?
Leidsin siit foorumist müügikuulutuse KKK K24 turbo kohta..
Uurisin nii palju ,kui suutsin selle suutlikuse ja sobivuse kohta ,kuid vastused jäid suhteliselt kesiseks.
Kas oskab keegi soovitada seda või maha laita?
Kui palju see turbo ja millise rõhu peal puhub ,kui suure läägiga jne?
Auto jääb siiski igapäevasesse kasutusse.
Tänud.
Leidsin siit foorumist müügikuulutuse KKK K24 turbo kohta..
Uurisin nii palju ,kui suutsin selle suutlikuse ja sobivuse kohta ,kuid vastused jäid suhteliselt kesiseks.
Kas oskab keegi soovitada seda või maha laita?
Kui palju see turbo ja millise rõhu peal puhub ,kui suure läägiga jne?
Auto jääb siiski igapäevasesse kasutusse.
Tänud.
kollektori ja downpipe pead siis ikka ümber tegema, samas ise kalkuleerisin ka erinevaid variante läbi, ja leidsin et odavam oleks ikka tellida K04. Sobib 1:1 vahele, suutlikus jääb ka olenevalt seadistustest ca 250hp, on ka rohkem saadud kui inglisekeelseid foorumeid uurida. Kohalikud Dp-hp ja Carshop pakuvad heade hindadega tutikaid.
Ise eeldan seda lahendust.
Samas on ka pakutud mustast materjalist flantse et valmistada kõik mis vaja ümber turbo, aga see läheb kalliks, ainuüksi flantsid ja tihendid on ca 2.5K ja siis veel keevitamine ja aretamine on aeganõudev ja kallis töö. Samas annab korralikult projekteeritud torukolle väga palju juurde ja jääb ka palju arenemisruumi kuna originaal koldel on see voolavus suht kesine.
Igal asjal omad plussid ja miinused, eks enda jaoks tuleb selgeks teha kas "low budget" tänavaauto või vähe rohkem sisse investeerida ja saad vahel rajal ka rehve raisata.
Ise eeldan seda lahendust.
Samas on ka pakutud mustast materjalist flantse et valmistada kõik mis vaja ümber turbo, aga see läheb kalliks, ainuüksi flantsid ja tihendid on ca 2.5K ja siis veel keevitamine ja aretamine on aeganõudev ja kallis töö. Samas annab korralikult projekteeritud torukolle väga palju juurde ja jääb ka palju arenemisruumi kuna originaal koldel on see voolavus suht kesine.
Igal asjal omad plussid ja miinused, eks enda jaoks tuleb selgeks teha kas "low budget" tänavaauto või vähe rohkem sisse investeerida ja saad vahel rajal ka rehve raisata.
Kui sa pead silmas S3/TT k04 turbot siis see ei tohiks istuda k03 kolde otsa, sammuti ei sobi downpipe ja TIP, ümber on vaja teha suht palju.zipper kirjutas:kollektori ja downpipe pead siis ikka ümber tegema, samas ise kalkuleerisin ka erinevaid variante läbi, ja leidsin et odavam oleks ikka tellida K04. Sobib 1:1 vahele, suutlikus jääb ka olenevalt seadistustest ca 250hp, on ka rohkem saadud kui inglisekeelseid foorumeid uurida. Kohalikud Dp-hp ja Carshop pakuvad heade hindadega tutikaid.
Ise eeldan seda lahendust.
Samas on ka pakutud mustast materjalist flantse et valmistada kõik mis vaja ümber turbo, aga see läheb kalliks, ainuüksi flantsid ja tihendid on ca 2.5K ja siis veel keevitamine ja aretamine on aeganõudev ja kallis töö. Samas annab korralikult projekteeritud torukolle väga palju juurde ja jääb ka palju arenemisruumi kuna originaal koldel on see voolavus suht kesine.
Igal asjal omad plussid ja miinused, eks enda jaoks tuleb selgeks teha kas "low budget" tänavaauto või vähe rohkem sisse investeerida ja saad vahel rajal ka rehve raisata.
Ise ilmselt soovitaks Garreti GT28 seeria turbosid.
http://www.carshop.ee/tuuning/ulelaadim ... 36907.html
Aga see vist on hiinakas, kuid läheb 1:1
Samas hiinkatega on tõestatud väga häid tulemusi, aga kui ümber ehitamiseks natuke raha ja aega on siis paigutaks ise ka gt28.
Aga see vist on hiinakas, kuid läheb 1:1
Samas hiinkatega on tõestatud väga häid tulemusi, aga kui ümber ehitamiseks natuke raha ja aega on siis paigutaks ise ka gt28.
-
- Postitusi: 10
- Liitunud: 29.10.2009 16:27
- Asukoht: Tallinn
minu 1,8T vagi mootoril on nüüdseks selline asi küljes, roostevabast ja sõidan gt28r turboga. tehtus siis VKM's.


Tech Automation OÜ, tööstusautomaatika lahendused. http://www.mynorcan.com" onclick="window.open(this.href);return false;
tegu hakkab siis olema custom softiga mcchip'i poolt, paigaldab vkm
Tech Automation OÜ, tööstusautomaatika lahendused. http://www.mynorcan.com" onclick="window.open(this.href);return false;
-
- Postitusi: 101
- Liitunud: 11.06.2009 12:52
Torukollesid teeb ka www.ecutec.ee. Kasutaja Ringo siin foorumis.ForrestHump kirjutas:Kas teate kedagi ,kes meie Vabariigis torukollesi teeb üldse?
(Varuosad & Tuuning) CARSHOP.EE - KÕIGE SOODSAMAD VARUOSAD !
telefon 6701222 www.carshop.ee 24H | päringud ja hinnasoovid info@carshop.ee
telefon 6701222 www.carshop.ee 24H | päringud ja hinnasoovid info@carshop.ee
Terv. Küsimus, et kui kaugele jõudsid oma uuringuga. Kas tuleb siis väljavahetada ka pihustid ning kas originaal aju saab hakkama K04-jaga?zipper kirjutas:kollektori ja downpipe pead siis ikka ümber tegema, samas ise kalkuleerisin ka erinevaid variante läbi, ja leidsin et odavam oleks ikka tellida K04. Sobib 1:1 vahele, suutlikus jääb ka olenevalt seadistustest ca 250hp, on ka rohkem saadud kui inglisekeelseid foorumeid uurida. Kohalikud Dp-hp ja Carshop pakuvad heade hindadega tutikaid.
Ise eeldan seda lahendust.
Samas on ka pakutud mustast materjalist flantse et valmistada kõik mis vaja ümber turbo, aga see läheb kalliks, ainuüksi flantsid ja tihendid on ca 2.5K ja siis veel keevitamine ja aretamine on aeganõudev ja kallis töö. Samas annab korralikult projekteeritud torukolle väga palju juurde ja jääb ka palju arenemisruumi kuna originaal koldel on see voolavus suht kesine.
Igal asjal omad plussid ja miinused, eks enda jaoks tuleb selgeks teha kas "low budget" tänavaauto või vähe rohkem sisse investeerida ja saad vahel rajal ka rehve raisata.