KKK K24 VAG'i 1.8T mootoril?

Kuidas oma auto dünaamikat paremaks muuta ?

Moderaatorid: Mihkel, Ringo

ForrestHump
Postitusi: 10
Liitunud: 29.10.2009 16:27
Asukoht: Tallinn

KKK K24 VAG'i 1.8T mootoril?

Postitus Postitas ForrestHump »

Kohe kohe jõuab kätte hetk ,mil tuleks vana turbo suurema vastu vahetada, aga küsimus jääbki õhku - millise vastu?

Leidsin siit foorumist müügikuulutuse KKK K24 turbo kohta..
Uurisin nii palju ,kui suutsin selle suutlikuse ja sobivuse kohta ,kuid vastused jäid suhteliselt kesiseks.

Kas oskab keegi soovitada seda või maha laita?
Kui palju see turbo ja millise rõhu peal puhub ,kui suure läägiga jne?

Auto jääb siiski igapäevasesse kasutusse.

Tänud.
Kiin
Postitusi: 136
Liitunud: 09.05.2009 15:50
Asukoht: Eesti

Postitus Postitas Kiin »

Audi s4/s6 org turbo k24 piir jookseb ca 290hp juures ja soovitatakse kuni 1.4bar.
zipper
Postitusi: 114
Liitunud: 29.08.2007 15:26
Asukoht: Tapa

Postitus Postitas zipper »

kollektori ja downpipe pead siis ikka ümber tegema, samas ise kalkuleerisin ka erinevaid variante läbi, ja leidsin et odavam oleks ikka tellida K04. Sobib 1:1 vahele, suutlikus jääb ka olenevalt seadistustest ca 250hp, on ka rohkem saadud kui inglisekeelseid foorumeid uurida. Kohalikud Dp-hp ja Carshop pakuvad heade hindadega tutikaid.
Ise eeldan seda lahendust.

Samas on ka pakutud mustast materjalist flantse et valmistada kõik mis vaja ümber turbo, aga see läheb kalliks, ainuüksi flantsid ja tihendid on ca 2.5K ja siis veel keevitamine ja aretamine on aeganõudev ja kallis töö. Samas annab korralikult projekteeritud torukolle väga palju juurde ja jääb ka palju arenemisruumi kuna originaal koldel on see voolavus suht kesine.

Igal asjal omad plussid ja miinused, eks enda jaoks tuleb selgeks teha kas "low budget" tänavaauto või vähe rohkem sisse investeerida ja saad vahel rajal ka rehve raisata.
Martti
Postitusi: 20
Liitunud: 01.03.2005 17:50
Asukoht: Tartu

Postitus Postitas Martti »

zipper kirjutas:kollektori ja downpipe pead siis ikka ümber tegema, samas ise kalkuleerisin ka erinevaid variante läbi, ja leidsin et odavam oleks ikka tellida K04. Sobib 1:1 vahele, suutlikus jääb ka olenevalt seadistustest ca 250hp, on ka rohkem saadud kui inglisekeelseid foorumeid uurida. Kohalikud Dp-hp ja Carshop pakuvad heade hindadega tutikaid.
Ise eeldan seda lahendust.

Samas on ka pakutud mustast materjalist flantse et valmistada kõik mis vaja ümber turbo, aga see läheb kalliks, ainuüksi flantsid ja tihendid on ca 2.5K ja siis veel keevitamine ja aretamine on aeganõudev ja kallis töö. Samas annab korralikult projekteeritud torukolle väga palju juurde ja jääb ka palju arenemisruumi kuna originaal koldel on see voolavus suht kesine.

Igal asjal omad plussid ja miinused, eks enda jaoks tuleb selgeks teha kas "low budget" tänavaauto või vähe rohkem sisse investeerida ja saad vahel rajal ka rehve raisata.
Kui sa pead silmas S3/TT k04 turbot siis see ei tohiks istuda k03 kolde otsa, sammuti ei sobi downpipe ja TIP, ümber on vaja teha suht palju.
Ise ilmselt soovitaks Garreti GT28 seeria turbosid.
zipper
Postitusi: 114
Liitunud: 29.08.2007 15:26
Asukoht: Tapa

Postitus Postitas zipper »

http://www.carshop.ee/tuuning/ulelaadim ... 36907.html

Aga see vist on hiinakas, kuid läheb 1:1
Samas hiinkatega on tõestatud väga häid tulemusi, aga kui ümber ehitamiseks natuke raha ja aega on siis paigutaks ise ka gt28.
ForrestHump
Postitusi: 10
Liitunud: 29.10.2009 16:27
Asukoht: Tallinn

Postitus Postitas ForrestHump »

Kas teate kedagi ,kes meie Vabariigis torukollesi teeb üldse?
Master003
Postitusi: 222
Liitunud: 11.04.2006 18:01
Asukoht: Tallinn

Postitus Postitas Master003 »

Dr. Tuha teeb
Türil. Ta nr on ka siin läbi käinud. Aga pead arvestama et auto seisab siis tegemise ajal seal
Volvo S70 T5[color=red]M[/color]
snakey
Postitusi: 40
Liitunud: 30.12.2006 22:34
Asukoht: Estonia-Germany
Kontakt:

Postitus Postitas snakey »

minu 1,8T vagi mootoril on nüüdseks selline asi küljes, roostevabast ja sõidan gt28r turboga. tehtus siis VKM's.
Pilt
Tech Automation OÜ, tööstusautomaatika lahendused. http://www.mynorcan.com" onclick="window.open(this.href);return false;
Imres
Postitusi: 44
Liitunud: 29.05.2007 22:41
Asukoht: Tallinn

Postitus Postitas Imres »

snakey kirjutas:minu 1,8T vagi mootoril on nüüdseks selline asi küljes, roostevabast ja sõidan gt28r turboga. tehtus siis VKM's.
Mis aju või softi kasutad gt28 jaoks?
Best ET 13,414@A4
snakey
Postitusi: 40
Liitunud: 30.12.2006 22:34
Asukoht: Estonia-Germany
Kontakt:

Postitus Postitas snakey »

tegu hakkab siis olema custom softiga mcchip'i poolt, paigaldab vkm
Tech Automation OÜ, tööstusautomaatika lahendused. http://www.mynorcan.com" onclick="window.open(this.href);return false;
Imres
Postitusi: 44
Liitunud: 29.05.2007 22:41
Asukoht: Tallinn

Postitus Postitas Imres »

Mul on autol peal K24 ja lähiajal tuleb peale uus aju, VEMS.
Best ET 13,414@A4
Carshop.ee
Postitusi: 101
Liitunud: 11.06.2009 12:52

Postitus Postitas Carshop.ee »

ForrestHump kirjutas:Kas teate kedagi ,kes meie Vabariigis torukollesi teeb üldse?
Torukollesid teeb ka www.ecutec.ee. Kasutaja Ringo siin foorumis.
(Varuosad & Tuuning) CARSHOP.EE - KÕIGE SOODSAMAD VARUOSAD !
telefon 6701222 www.carshop.ee 24H | päringud ja hinnasoovid info@carshop.ee
uudi
Postitusi: 7
Liitunud: 03.03.2010 19:32
Asukoht: Tallinn/Rapla
Kontakt:

Postitus Postitas uudi »

Mis hinnaklass on torukolledel, kui see suur saladus ei ole?
aksberg
Postitusi: 82
Liitunud: 09.03.2009 8:49
Asukoht: tallinn

Postitus Postitas aksberg »

flantsidega koos umbes 4k
uudi
Postitusi: 7
Liitunud: 03.03.2010 19:32
Asukoht: Tallinn/Rapla
Kontakt:

Postitus Postitas uudi »

zipper kirjutas:kollektori ja downpipe pead siis ikka ümber tegema, samas ise kalkuleerisin ka erinevaid variante läbi, ja leidsin et odavam oleks ikka tellida K04. Sobib 1:1 vahele, suutlikus jääb ka olenevalt seadistustest ca 250hp, on ka rohkem saadud kui inglisekeelseid foorumeid uurida. Kohalikud Dp-hp ja Carshop pakuvad heade hindadega tutikaid.
Ise eeldan seda lahendust.

Samas on ka pakutud mustast materjalist flantse et valmistada kõik mis vaja ümber turbo, aga see läheb kalliks, ainuüksi flantsid ja tihendid on ca 2.5K ja siis veel keevitamine ja aretamine on aeganõudev ja kallis töö. Samas annab korralikult projekteeritud torukolle väga palju juurde ja jääb ka palju arenemisruumi kuna originaal koldel on see voolavus suht kesine.

Igal asjal omad plussid ja miinused, eks enda jaoks tuleb selgeks teha kas "low budget" tänavaauto või vähe rohkem sisse investeerida ja saad vahel rajal ka rehve raisata.
Terv. Küsimus, et kui kaugele jõudsid oma uuringuga. Kas tuleb siis väljavahetada ka pihustid ning kas originaal aju saab hakkama K04-jaga?
Vasta