
bmw 325i (2,7)T M-technik II 89 - S3nder
Tundub, et kadunud sädeme probleem sai lahenduse
Põhjuseks oli Sandri natuke nihu läinud tarkvarauuendus ja ebasobiva MegaTune'i kasutamine.

http://www.facebook.com/vemsporsche" onclick="window.open(this.href);return false;
http://www.porsche-foorum.org" onclick="window.open(this.href);return false;
http://www.porsche-foorum.org" onclick="window.open(this.href);return false;
:D vigadest õppib aga nyyd uus probleem nimelt möned potid ei tööta ja segu maru rikas (musta suitsu ajab ja LA. näitab kuskil 1000 rmp juures 0.76 jne aga sellega tegelen pärast.Raceboy kirjutas:Tundub, et kadunud sädeme probleem sai lahendusePõhjuseks oli Sandri natuke nihu läinud tarkvarauuendus ja ebasobiva MegaTune'i kasutamine.
Nagu ennist korduvalt juba mainisin, ei soovita sellises rõhualas sõita väga julgelt, mida häälestatud ei ole
Nagu isegi näed, siis lambda väärtuseks ülilahja .96!

http://www.facebook.com/vemsporsche" onclick="window.open(this.href);return false;
http://www.porsche-foorum.org" onclick="window.open(this.href);return false;
http://www.porsche-foorum.org" onclick="window.open(this.href);return false;
kui ma oleks teadnud et 2 bar-iRaceboy kirjutas:Nagu ennist korduvalt juba mainisin, ei soovita sellises rõhualas sõita väga julgelt, mida häälestatud ei oleNagu isegi näed, siis lambda väärtuseks ülilahja .96!
rõhku on sis ma poleks yltse nu..indki .. ja fuelcut oleks pidand juba 1,55-bari juures peale peksma hakkama:D aga kui dataloggi vaadata sis seal ei toimu midagi.
Õnnitlused!
11.9 @ 199 kph ja seda vaid 2.11 s 60 ft ajaga, ehk pidamisprobleemide arvelt on veel kõvasti parandusruumi.
EDIT: ajaparandus tuli sama 60 ft ajaga, 11,7 s.
11.9 @ 199 kph ja seda vaid 2.11 s 60 ft ajaga, ehk pidamisprobleemide arvelt on veel kõvasti parandusruumi.
EDIT: ajaparandus tuli sama 60 ft ajaga, 11,7 s.
http://www.facebook.com/vemsporsche" onclick="window.open(this.href);return false;
http://www.porsche-foorum.org" onclick="window.open(this.href);return false;
http://www.porsche-foorum.org" onclick="window.open(this.href);return false;
Timmimist vajab eelkõige start. Järgmiseks sõiduks on plaan kasutada launch control'i, see vähendab oluliselt stardis liiga kõrge pöördega minekut ja seeläbi kehvemat ET-d.
Hea pidamisega rajal on selle lõppkiirusega reaalne aeg madal 11 s.
Hea on see, et aeg ja lõppkiirus said suhteliselt head ja midagi katki ei läinud
Hea pidamisega rajal on selle lõppkiirusega reaalne aeg madal 11 s.
Hea on see, et aeg ja lõppkiirus said suhteliselt head ja midagi katki ei läinud

http://www.facebook.com/vemsporsche" onclick="window.open(this.href);return false;
http://www.porsche-foorum.org" onclick="window.open(this.href);return false;
http://www.porsche-foorum.org" onclick="window.open(this.href);return false;
töesti hea oli see et asi kestis need kaks päeva,reaksoon tahab töesti silumist ja launch controll aitab ka kaasa.Raceboy kirjutas:Timmimist vajab eelkõige start. Järgmiseks sõiduks on plaan kasutada launch control'i, see vähendab oluliselt stardis liiga kõrge pöördega minekut ja seeläbi kehvemat ET-d.
Hea pidamisega rajal on selle lõppkiirusega reaalne aeg madal 11 s.
Hea on see, et aeg ja lõppkiirus said suhteliselt head ja midagi katki ei läinud
ei teagi palju mul selle peale raha on läind ja ei viitsigi eriti arvet pidada aga umbes sinna yle 100 tuh. kantti-.
Re: bmw 325i (2,7)T M-technik II 89 - S3nder
Ilmselt sai eelmisel korral ära sõnutud, et hea et katki midagi ei läinud:) Nüüd otsustas siduris midagi järgi anda, õnneks päris lusikat nurka ei visanud, aga Tartu Autoklubi Drag Seriesel ei saanud tegelikult ühtki korralikku sõitu teha.
Kahest sõidust esimeses viskas auto risti rajal, tulemus 11.8 ja 180 kmh (lisaks ei läinud käigud normaalselt sisse tänu sidurijamale), teises jäi kogemata launch controli nupp peale :D Aga selle kiuste lõppkiiruseks 214 km/h ja seda vaid 1.45bar rõhuga. Häälestatud on kuni 1.7 barini, mida kahjuks proovida ei saanud, kuna vihm lõpetas võistluse enneaegselt.
Kahest sõidust esimeses viskas auto risti rajal, tulemus 11.8 ja 180 kmh (lisaks ei läinud käigud normaalselt sisse tänu sidurijamale), teises jäi kogemata launch controli nupp peale :D Aga selle kiuste lõppkiiruseks 214 km/h ja seda vaid 1.45bar rõhuga. Häälestatud on kuni 1.7 barini, mida kahjuks proovida ei saanud, kuna vihm lõpetas võistluse enneaegselt.
http://www.facebook.com/vemsporsche" onclick="window.open(this.href);return false;
http://www.porsche-foorum.org" onclick="window.open(this.href);return false;
http://www.porsche-foorum.org" onclick="window.open(this.href);return false;