surve oli nii suur et hakkas juba lödvikute vahelt välja ajama tosooli.Mihkel kirjutas:Nendelt piltidelt ei ole IMO suurt midagi aru saada.
See kahe silindri vahel olev tahmane koht on imelik.
Oled sa ikka 100% kindel, et asjal üldse midagi viga oli, kui sul temp kogu aeg normis oli?
Jahutussüsteemis on 1.1-1.3bar rõhk M20B25 normaalne, seda hoiab paisupaagi kork.
Korki avades peabki sealt vett üle hakkama ajama, kuna süsteem on surve all, et keemistemperatuur kõrgemale viia.
bmw 325i (2,7)T M-technik II 89 - S3nder
kas see teine pilt kus sa märkisid punasega ,selle all mötled et tükk väljas?635Driver kirjutas:
Sellel tihendil ja plokil on need kohad kohakuti ja mõlemal on jälg sees.Tihendil on pruunikaks kõrbenud see koht ja plokil on must rada sees.Julgen väita seda omal kogemusel kuna mul puges samamoodi ploki ja tihendi vahelt läbi, ainsaks vaheks oli , et tagus lõdvikut lahti sest paisupaak on alumiiniumist ja 2bar korgiga. Plokk oli pealt natuke tahmane umbes 8mm laiuselt ja tihend oli samamoodi pruunikaks kõrbenud servast umbes 4mm ja sellest piisas.Kuna mul oli tahmane ploki pealt ja see tahm tuli kergelt maha ning sirge metalliga ja lehtkaliibriga ei saanud ka aru ,et se koht madalam oleks siis ei hakanud lihvima plokki aga sain persesest kuna uus tihend läks samamoodi täpselt samalt kohalt ning olin sunnitud ostma kolmanda tihendi ning plokki ikkagi lihvima.Peale seda polnud kolmanda tihendiga mingit probleemi.

sama koht , ja ärge seda hermeetikut tähele pange seal :D

Nojah, ilma märgeteta ei tee pildil vahet kas on kaas ja tihend lihtsalt sitased või on seal reaalselt mingid jäljed peal.
Subaru Impreza GT MY99 | VW Passat 6.0 W12 '02 | VW Golf 2 4motion '91
ECUMASTER tooted http://ecumaster.ee | M-Tuning - http://www.m-tuning.ee" onclick="window.open(this.href);return false; | @Facebook
Tavahooldus, performance & tuning teenused + osad, mootorite ehitamine ja remont - Tallinn.
ECUMASTER tooted http://ecumaster.ee | M-Tuning - http://www.m-tuning.ee" onclick="window.open(this.href);return false; | @Facebook
Tavahooldus, performance & tuning teenused + osad, mootorite ehitamine ja remont - Tallinn.
see cometic tihend mis mul sees oli sellelt ma vötsin kaks kihti ära muidu tuli CR:7.8:1 kui oleks jätnud need kaks kihti .näiteks minu tihendil oli 3 kihti seda teflon vms kattega ja kaks tavalist plekki naq lihtsalt paksuse pärast aga samas ei tea kah äkki nendel mingi kindel eesmärk seal ;D635Driver kirjutas:M30b35l ei saanud võtta kuna seal olid pressitud alad sees mis omakorda läksid järgmisega kokku ,ühesõnaga ei saanud.
Ei soovita katsetama hakata ja mõistlik oleks uus tihend panna.
Täiesti mitteasjakohane märkus, aga tegelikult dragi sõites peaks tosooli vahetama vee vastu. Seda just seetõttu, et kui midagi peaks purunema, siis vee kuivatamine rajalt väga lihtne võrreldes tosooli eemaldamisega. See pigem öeldud selleks, et edaspidi tead arvestada, mitte targutamiseks. Eks see mingil määral läheb ka tehniliste kontrollide kapsaaeda.
Sry veelkord teema hijackimise eest - peace
Sry veelkord teema hijackimise eest - peace

Buick GN stage II
tuleb kõrva taha panna siis :Dvlzman kirjutas:Täiesti mitteasjakohane märkus, aga tegelikult dragi sõites peaks tosooli vahetama vee vastu. Seda just seetõttu, et kui midagi peaks purunema, siis vee kuivatamine rajalt väga lihtne võrreldes tosooli eemaldamisega. See pigem öeldud selleks, et edaspidi tead arvestada, mitte targutamiseks. Eks see mingil määral läheb ka tehniliste kontrollide kapsaaeda.
Sry veelkord teema hijackimise eest - peace
Selle märkuse kohaselt on siis enamus tänavaautod ebaviisakalt/reeglitevastaselt rajal, kuna nad ei vaheta spetsiaalselt ühe võistluse jaoks mootoris jahutusvedeliku vee vastu?vlzman kirjutas:Täiesti mitteasjakohane märkus, aga tegelikult dragi sõites peaks tosooli vahetama vee vastu.
Päris nii seda ka IMO rakendada ei saa. Jah võistlusautol on see normaalne aga antud auto on tänavasõidu auto ja vaevalt Sander seda veesärki rooste tahab ajada.
Keegi ei lähe sinna ju tahtlikult oma mootorit laiali laskma. Sama suure tõenäosusega võib ka kuskilt teisest sõlmest õli rajale sattuda ja seda nagu väga vee vastu ei vaheta.

Lihtsalt vahemärkuseks, PEACE!

Mõelge nüüd ikka endast 2x aeglasemate autode peale ka.

Subaru Impreza GT MY99 | VW Passat 6.0 W12 '02 | VW Golf 2 4motion '91
ECUMASTER tooted http://ecumaster.ee | M-Tuning - http://www.m-tuning.ee" onclick="window.open(this.href);return false; | @Facebook
Tavahooldus, performance & tuning teenused + osad, mootorite ehitamine ja remont - Tallinn.
ECUMASTER tooted http://ecumaster.ee | M-Tuning - http://www.m-tuning.ee" onclick="window.open(this.href);return false; | @Facebook
Tavahooldus, performance & tuning teenused + osad, mootorite ehitamine ja remont - Tallinn.
Destilleeritud veega rooste probleemi ei tohiks olla.Mihkel kirjutas:Selle märkuse kohaselt on siis enamus tänavaautod ebaviisakalt/reeglitevastaselt rajal, kuna nad ei vaheta spetsiaalselt ühe võistluse jaoks mootoris jahutusvedeliku vee vastu?vlzman kirjutas:Täiesti mitteasjakohane märkus, aga tegelikult dragi sõites peaks tosooli vahetama vee vastu.
Päris nii seda ka IMO rakendada ei saa. Jah võistlusautol on see normaalne aga antud auto on tänavasõidu auto ja vaevalt Sander seda veesärki rooste tahab ajada.
Keegi ei lähe sinna ju tahtlikult oma mootorit laiali laskma. Sama suure tõenäosusega võib ka kuskilt teisest sõlmest õli rajale sattuda ja seda nagu väga vee vastu ei vaheta.
Lihtsalt vahemärkuseks, PEACE!![]()
Mõelge nüüd ikka endast 2x aeglasemate autode peale ka.
Saan igati su poindist aru, aga ka 2x aeglasemal autol võib juhtuda väike apsakas ja siis ikkagi tosool rajal. Mina oma tänavaautol (kuldne buick) näiteks vahetan vee sisse igakord. Ega me kõike alati ei vaatagi oma mätta otsast - tosooli sattumine rajale ka näiteks pealtvaataja seisukohast väga halb, kuna see tähendab kohe väga pikaajalist võistlusseisakut, mil see möks ära puhastatakse.Mihkel kirjutas:Selle märkuse kohaselt on siis enamus tänavaautod ebaviisakalt/reeglitevastaselt rajal, kuna nad ei vaheta spetsiaalselt ühe võistluse jaoks mootoris jahutusvedeliku vee vastu?vlzman kirjutas:Täiesti mitteasjakohane märkus, aga tegelikult dragi sõites peaks tosooli vahetama vee vastu.
Päris nii seda ka IMO rakendada ei saa. Jah võistlusautol on see normaalne aga antud auto on tänavasõidu auto ja vaevalt Sander seda veesärki rooste tahab ajada.
Keegi ei lähe sinna ju tahtlikult oma mootorit laiali laskma. Sama suure tõenäosusega võib ka kuskilt teisest sõlmest õli rajale sattuda ja seda nagu väga vee vastu ei vaheta.
Lihtsalt vahemärkuseks, PEACE!![]()
Mõelge nüüd ikka endast 2x aeglasemate autode peale ka.
Tosooli vahetamine vee vastu tegelikult bhra reeglites soovituslik reegel ja eks ta tehtud sai just seetõttu, et neidsamu seisakuid vähem tekiks.
Buick GN stage II
Plokikaan käis survestamises ja kõik oli korras, nukaliini alt see kuuskant polt lekkis natuke seega sai see ära võetud ja liimiga tagasi pandud. Peale seda ei lekkinud kuskilt.
Plokikaan oli täitsa sirge, võrreldes mõnede teiste rida 6 bmw-dega millest olen 0.15-0.40 mm sirgeks saamiseks maha võtnud.
Sandri omalt läks siis 0.10 mm maha.
Veel sai mõõdetud põlemiskambri maht, selleks tuli 41 ml.
Sander kui seda nuka asja teha tahad siis pane ps. mulle.
Plokikaan oli täitsa sirge, võrreldes mõnede teiste rida 6 bmw-dega millest olen 0.15-0.40 mm sirgeks saamiseks maha võtnud.
Sandri omalt läks siis 0.10 mm maha.
Veel sai mõõdetud põlemiskambri maht, selleks tuli 41 ml.
Sander kui seda nuka asja teha tahad siis pane ps. mulle.
täna sai mootor tagasi kokku pandud ja üllatuseks pole enam sädet :D
kaane tööga olen väga rahul , kuid see kordki pidin lammutama cometic tihendi ära ,et saaks CR-i alla aga seekord jätsin ülesse ja alla selle teflon vms kattega lehed ja keskele see tavaline ja surveastmeks jäi 8.3:1.
möningad pildid ka



kaane tööga olen väga rahul , kuid see kordki pidin lammutama cometic tihendi ära ,et saaks CR-i alla aga seekord jätsin ülesse ja alla selle teflon vms kattega lehed ja keskele see tavaline ja surveastmeks jäi 8.3:1.
möningad pildid ka


