Andurid peavad olema dataloggi küljes, kui saavutad 3. või 4. käiguga pidamise, siis enne seda pole aega kellasid vaadata ja siis üldiselt kiirus nii suur, et soovitav on pilk teel-teeservadel hoida. Ma võtaks nii kokku, et stock CA puhul on kohustuslik lisaks
* õlirõhu kell (diffri temperatuuri andur on, aga seda pole)
* abiks oleks karteri õli taseme tuluke.
mis iganes mootori stock sisuga 125-150hj/L seadistuse tegemiseks...
* RPM * MAP * WB * CLT * TPS * MAT, eriti kui pole liiga hea IC
* detoklapid vms
150-175hj/L
* TIP - turbiini sisend-rõhk
* EGT, eriti kui väiksem kuumkoda
175-225hj/L poole liikudes on suht kohustusli logida
* õli temp * õli rõhk
Abiks oleks mõned korrad kontrollida ka
* turbiini väljundrõhk
* IC sisend rõhk
* kompressori sisendrõhk
Täisgaasil seadistus on suht lihtne. Aga kui suuremad võimsused plaanis, siis on kasutusel ka proge aju, võiks ka tänaval-maanteel liikumise seadistus mõnusaks teha. Kui plaanis võistelda, ja vastasel on sama tehnika, siis on ju abiks, kui leiad iga pudelikaela, ja et iga süüte-segu settingu täppi saaks.
* Kellel on street ja race tune eraldi???
* Kaameraga filmimine on kah omamoodi vaesemehe datalogimine, aga sealt suht raske pärast analüüsi teha, ja erinevaid tõmbeid kõrvuti panna jne.
* Arvuti overclockimisega tegelesin kah kunagi - suht sama mis boosti teema

freoonjahutusega sai päris häid tulemusi

- perfomance on perfomance

* Stock ajudel on jah knock retard.
* * CA ajul on see olemas, aga see tabel, mille peale lülitatakse on täpselt sama sisuga, mis originaal tabel.
* Automaat-retard on suht turvaline tänavamasinale, aga kui ta sul 2bar pealt tõmbab 10kraadi alla, siis on enne miili väljalaskeklapid läinud. See on pikem teema. Aga põhimõtteliselt tuleks pigem knock välistada, või siis knock või igasugu temp normist väljumise peale boost alla lasta. s.h. liiga jahe jahutusvedelik, EGT kukkumine jne.
Maik kirjutas:wb valetamise vastu eriti ei saa lambist ja turbiini sisendrõhk on ju suht suva - on see mis on, läbi IC ja thats it - ülejäänud tune tuleb lihtsalt vastav sellele ? Alati võib jah meth kiti lisada aga see suhteliselt kallis ja eestis ei kasutata eriti,usas väga paljudel peal kes boostiga sõidavad. lihtsalt lisa safety...
* wb valetamine - lihtsalt tuleb dünos jne 2-3 anduriga proovida ja ka natuke küünlaid jälgida.
* vesipritse kit'id mis toetavad ka metanooli on suht odavad!
* mis mõttes "läbi IC"? Turbiini sisendrõhk tuleks peale igat boosti tõstmist üle kontrillida. Ka süüte ja nuki-timm võib seda muuta. Ja tagajärjed on teada.
Ses mõttes ongi lihtsam lahjade 100hj/L masinatega tegeleda. Aja vettikast 225hj/L välja, ja võin kasti vahele panna, et on siis ka 8 EGT andurit.
EDIT:
av kirjutas:Lugesin teemat, kirjutan siin foorumis üsna harva. Jäi lihtsalt silma, et te kõik räägite siin rauast aga mitte midagi ajust-softist, mis seda kõike juhib. Soovisin lihtsalt tähelepanu juhtida asjale, mis tegelikult samuti väga oluline

juuni-september sõitsin ~5000km, pool sellest ajast oli läpakast taga

ja selle ajaga on kogunenud üle 100 seadistuse täienduse. Ja rahule jäämiseks läheb arvatavasti u. sama palju veel. Selle võib muidugi teha mõne täis-tööpäevaga lennuväljal.