Piltlikult öeldes RFL alustas ehitamist uue väntvõlli ostmisega...
Alternatiiv on muidugi osta stockmõõdus korralik väntvõll ja korralik plokk, ning mõõta kõik üle.
Mul viimati ostetud masinal on küll remontmõõdus vänt, aga väidetavalt soomes tehti jne... siiani kestab - aga mootor seest läigib kah.
Õlituse täiustamiseks...
* tuleb kindlasti kasutada kalleid brandiga õlisid - pole väga kuulnud, et 200+ EEK/L õlidega oleks saalesid läinud. Kui pump alt ei vea

, või kui rajal pikas kurvis kuivale ei lase
* uus õlipump
* kaanest karterisse lisa-õli-tagasivoolud (vihje: pikad kurvid)
* õlipanni võiks 1L võrra veel suurendada
* õlijahutus radika kohta ei oska öelda - võiks ikka olla raja-autol
* õli tuleks vahetada tihemini kui saalesid

* Õlitase panna 1L üle maksimum normi - piltlikult öeldes "osta lühem õlivarras" - ehk stock 3-3.5L asemel läheb 5L. Õlile kulub siiski poole vähem raha kui bensiinile - jess
* väntvõlli annab kah järgi aidata
* muu mootori jahutus tuleks kah järgi aidata - suurem radikas - eriti ringraja jaoks.
* kapotialust ventilatsiooni võiks kah järgi aidata
* korra aastas võiks saalesid vaadata ja uued sisse panna.
* Pööretepiiraja pane täpselt nii madalale kui vaja.
* õlirõhukell pane suur ja silme ette
On erinevaid jutte, ka neid et stock õlitusega lastakse igapäevaselt 8000RPM muretult.