Uuri välja jah kust ta õhku saab....ei tohiks sellist kohta olla kust ta saab õhku lisaks võtta kui siiber on kinni.Miq kirjutas:1) Peale motronicu vahetamist MS'iga on nüüd tühikäik ~2000pööret. Mootor soe, segu 14,7, siiber kinni, tühikäigu mootor nullis. Midagi erilist seadistada pole veel jõudnud. Mida ma peaks timmima, et see normaalseks saada, süüdet? Või peaks mõnda tühikäigu vooliku koomale tõmbama?
Megasquirt
DÜNOPINK Tartus 56231442 https://www.facebook.com/WhlsUP/
Pakun ka Megasquirt juhtajusid ning nende paigaldust, ümberehitust ja seadistust.
Pakun ka Megasquirt juhtajusid ning nende paigaldust, ümberehitust ja seadistust.
Süütega mängimine jah kindlasti ~1000 pöörde pealt 2000 peale tühikäiku ei vii. Mõtle hästi läbi, mis muudatused veel kaasnesid Motronicu pealt tulles ja kust ta lisaõhku saab.
Ma ei saanud täpselt aru, kas oled kindel, et tühikäiguklapp on kinni? Äkki Sul tühikäiguklapp käib tagurpidi (0% PWM - avatud; 100% PWM - suletud), seda annab seadete alt muuta.
Ma ei saanud täpselt aru, kas oled kindel, et tühikäiguklapp on kinni? Äkki Sul tühikäiguklapp käib tagurpidi (0% PWM - avatud; 100% PWM - suletud), seda annab seadete alt muuta.
Lauda nitro
tühikäigu klapp ei ole ju 100% hermeetiline, sealt saab ikka omajagu õhku mööda. Juhtimine on õiget pidi(0% - 0ff), sest ümber pöörates(100% -off) käis väga peeneks.
Mujalt nagu ei tohiks õhku võtta, sest kui tühikäigu mootori voolik kinni vajutada, siis sureb välja.
Kas motroonic võis kuidagi süütenurka sellisena hoida, et tühikäik ei keri end üles?
Mul vist väga muud üle ei jää, kui mingi restrictor teha.
(lekkeid peaks veel igaks juhuks otsima)
Mujalt nagu ei tohiks õhku võtta, sest kui tühikäigu mootori voolik kinni vajutada, siis sureb välja.
Kas motroonic võis kuidagi süütenurka sellisena hoida, et tühikäik ei keri end üles?
Mul vist väga muud üle ei jää, kui mingi restrictor teha.
(lekkeid peaks veel igaks juhuks otsima)
Osad klapid ei ole üldse 0 duty korral suletud vaid osaliselt avatud ja suletud on alles näiteks duty 10 korral.
Originaal ajud kasutavad ilmselt mingit avariirežiimi nii, et jääks mingigi tühikäik mootorile.
Originaal ajud kasutavad ilmselt mingit avariirežiimi nii, et jääks mingigi tühikäik mootorile.
Subaru Impreza GT MY99 | VW Passat 6.0 W12 '02 | VW Golf 2 4motion '91
ECUMASTER tooted http://ecumaster.ee | M-Tuning - http://www.m-tuning.ee" onclick="window.open(this.href);return false; | @Facebook
Tavahooldus, performance & tuning teenused + osad, mootorite ehitamine ja remont - Tallinn.
ECUMASTER tooted http://ecumaster.ee | M-Tuning - http://www.m-tuning.ee" onclick="window.open(this.href);return false; | @Facebook
Tavahooldus, performance & tuning teenused + osad, mootorite ehitamine ja remont - Tallinn.
Mihklil õige point. Mõistlik oleks auto käima panna ning tühikäiguklapile erinevaid PWM väärtusi peale andes selgitada välja, kuidas ta täpselt käitub erinevate protsentidega. Vist oli isegi olemas selline testimis-vidin Tunerstudios/Megatunes (võin ka eksida), kui ei olnud, saab panna "PWM warmup only" ja ikkagi täpselt määrata väärtust.
Sa pole hetkel üldse maininud, kas Sul toimib asi "closed loop"-is või ainult "warmup"-i jaoks.
Sa pole hetkel üldse maininud, kas Sul toimib asi "closed loop"-is või ainult "warmup"-i jaoks.
Lauda nitro
Tavainimesel on kergem ilmselt warmup only kasutada, kui just eriti joppava käega pole ja closed loopis ideaalseks saad asja.
Mina pole siiani suutnud veel closed loopis enda autodel ilma mõningate lambist kõikumisteta heaks saada tühikäiku.
Võimalik, et asi on minus. Enamus juhtudel pole seda väga vajagi.
Mina pole siiani suutnud veel closed loopis enda autodel ilma mõningate lambist kõikumisteta heaks saada tühikäiku.
Võimalik, et asi on minus. Enamus juhtudel pole seda väga vajagi.
Subaru Impreza GT MY99 | VW Passat 6.0 W12 '02 | VW Golf 2 4motion '91
ECUMASTER tooted http://ecumaster.ee | M-Tuning - http://www.m-tuning.ee" onclick="window.open(this.href);return false; | @Facebook
Tavahooldus, performance & tuning teenused + osad, mootorite ehitamine ja remont - Tallinn.
ECUMASTER tooted http://ecumaster.ee | M-Tuning - http://www.m-tuning.ee" onclick="window.open(this.href);return false; | @Facebook
Tavahooldus, performance & tuning teenused + osad, mootorite ehitamine ja remont - Tallinn.
Muidu on Bmw mootor m40b18, originaal tühikäigumootoriga, bosch'i kahe juhtmega siis. Fakt on see, et läbi tühikäigu klapi see õhk käib, mis laseb mootoril 2000 pöördeni minna. Küsimus ongi selles, miks originaal ajuga tühikäik normaalne oli.
Hm. See tundub juba loogiline, peab uurima.Mihkel kirjutas:Osad klapid ei ole üldse 0 duty korral suletud vaid osaliselt avatud ja suletud on alles näiteks duty 10 korral.
Originaal ajud kasutavad ilmselt mingit avariire¾iimi nii, et jääks mingigi tühikäik mootorile.
IMO võiks sooja mootoriga tühikäik olla olemas ilma elektroonikata - kruviga paika. Mul näiteks tuli õhufiltrist nõmedatg tühikäigu-klapi müra, mis oli valjem kui tõukurite kolin. Ja tühikäiguklappi kasutaks siis põhimõtteliselt ainult warm-up jaoks, ja lükkaks veel ka lahti kui pöörded alla 800rpm mingis eriolukorras kukuvad.
Kas bemmil juhitakse kõike ühe vidinaga?
CA'l on 3 vidinat
* FICD - solenoid - kondi jms sisse jaoks
* AAC - bimetall - külmkäivituse jaoks
* IAC - mootor - täpse tühikäigu juhtimiseks
Mul standalone'iga on muidugi lihtsuse huvides vaid 1 klapp.
Kas bemmil juhitakse kõike ühe vidinaga?
CA'l on 3 vidinat

* FICD - solenoid - kondi jms sisse jaoks
* AAC - bimetall - külmkäivituse jaoks
* IAC - mootor - täpse tühikäigu juhtimiseks
Mul standalone'iga on muidugi lihtsuse huvides vaid 1 klapp.
slyy2048
WhatsApp: +6281339093884
12.0s CA18DET
WhatsApp: +6281339093884
12.0s CA18DET
Normaalsetel autol on asi ikka inimlikult 1-e klapiga lahendatud, mitte nagu Nissani inseneridel,
kellel ilmselgelt mitte midagi muud tarka polnud enam teha, kui tühikäigule eri olekutes ulmesüsteeme aretada.
Selle pornograafia asemel oleks nad võinud hoopis sama mootori tulevaste õlitusprobleemide lahendamisega tegeleda.
kellel ilmselgelt mitte midagi muud tarka polnud enam teha, kui tühikäigule eri olekutes ulmesüsteeme aretada.

Selle pornograafia asemel oleks nad võinud hoopis sama mootori tulevaste õlitusprobleemide lahendamisega tegeleda.
Subaru Impreza GT MY99 | VW Passat 6.0 W12 '02 | VW Golf 2 4motion '91
ECUMASTER tooted http://ecumaster.ee | M-Tuning - http://www.m-tuning.ee" onclick="window.open(this.href);return false; | @Facebook
Tavahooldus, performance & tuning teenused + osad, mootorite ehitamine ja remont - Tallinn.
ECUMASTER tooted http://ecumaster.ee | M-Tuning - http://www.m-tuning.ee" onclick="window.open(this.href);return false; | @Facebook
Tavahooldus, performance & tuning teenused + osad, mootorite ehitamine ja remont - Tallinn.
Kui tühikäigumootor teeb mingit klõbinat, siis on lihtsalt vale sagedus valitud. Normaalselt häälestatud tühikäiguklapp mingit häält ei tee.Astrona kirjutas:Mul näiteks tuli õhufiltrist nõmedatg tühikäigu-klapi müra, mis oli valjem kui tõukurite kolin.
Ja ühest klapist piisab täiesti, kui selle juhtimiseks on vajalikud kompensatsioonitabelid olemas vastavalt temperatuuridele.
Milleks mingit porri mitme erinevaga teha?
http://www.facebook.com/vemsporsche" onclick="window.open(this.href);return false;
http://www.porsche-foorum.org" onclick="window.open(this.href);return false;
http://www.porsche-foorum.org" onclick="window.open(this.href);return false;
Ta ei klõbise, vaid pigem midagi põrisemise ja undamise vahepealset. Aga hea pointRaceboy kirjutas:Kui tühikäigumootor teeb mingit klõbinat, siis on lihtsalt vale sagedus valitud. Normaalselt häälestatud tühikäiguklapp mingit häält ei tee.Astrona kirjutas:Mul näiteks tuli õhufiltrist nõmedatg tühikäigu-klapi müra, mis oli valjem kui tõukurite kolin.
Ja ühest klapist piisab täiesti, kui selle juhtimiseks on vajalikud kompensatsioonitabelid olemas vastavalt temperatuuridele.
Milleks mingit porri mitme erinevaga teha?

CA'l ajust 1 pwm ja 1 digi väljund, kolmas vidin on nagu vanal opelil otse toitest + käsitsi regull

slyy2048
WhatsApp: +6281339093884
12.0s CA18DET
WhatsApp: +6281339093884
12.0s CA18DET