DIY bypass bov'iks !?
enda Vulvaril ikka By-pass ning väga rahul. Hea ja vaikne, ei ole mingit riisipoisilikku rämedat möla kostmas pssst asja näol. Kui tuleb tehase poolt BOV'ga siis tulgu aga jah raha selle alla suht mõttetu panna, mõlemad ju teevad oma töö ära.
Volvo 740 kaubik - varsti fööniga.
Volvo S80 D5 - igapäeva liikur
Volvo S80 D5 - igapäeva liikur
Võib olla siis tõesti...zoom1 kirjutas:kujuures ei hoia, vaakum ületab selle tugevalt. (Boschi 110 klappiga siis tegu)Silwer kirjutas:Vedru hoiab kinni.zoom1 kirjutas:Tühikäigul on klapp avatud kuna vaakum tõmbab lahti, aga kiirendades sulgeb klapi rõhk.
BMW 325i E30 2,8L stroker & BMW 328iA E36 Touring
siis on vast vedru ära väsinud. nii bov kui by-pass peavad avanema alles siis, kui gaasiklapp sulgub, et rõhk turbosse tagasi ei löö. Nende vedrudega on nii, et need enamvähem tehaxe standard, tugevama vaakum autodel tõmbabki lahti. Bov'il on selle jaoks kruvi, by-passil pole, kuna pmst lisaõhku ta ei saa, aga hea pole ikkagi, kui õhk madala boostiu peal õhulugeja ette tagasi läheb.
üldiselt suurt vahet ei ole by-passi puhul, aga bov'i puhul küll. Kui tahate by-passi bov'ina kasutada, siis selline by-pass, mis tühikäigul lahti seisab ei kõlba kohe kindlasti... sisselaskesse läheb muidu õhk, mis pole läbi õhulugeja käinud. mootor hakkab tuterdama, sureb välja.
To zoom1: Siiski ma ütleks, et by-pass võiks ka olla kohe alguses suletud, siis ei läheks rõhu üles saamiseks nii kaua aega...
Tuleb õhk õhulugejast, suundub turbsi, sealt läheb nii sisselaskesse, kui ka by-passi kaudu tagasi turbo ette, ehk siis osa rõhust läheb uuele ringile(ei lähe mootorisse kohe), peaks tekkima suurem lag. Selline olukord säilib seni, kuni turbo saab ülesse suuremad pöörded ja sisselaskest kaob vaakum. Siis lihtsalt sulgub by-pass ja kogu rõhk läheb otse mootorisse. Isiklikult arvan nii.
Kuna tegelen bov'ide tegemisega, siis võin omadest kogemustest öelda, et väga väga raske on teha sellist universaalset klappi, mis kõikide autode peal ennast tühikäigul kinni hoiaks. Kuna by-pass võib teoreetiliselt lahti olla tühikäigul, siis pakun, et on lihtsalt hoitud raha kokku reguleerimise süsteemi pealt.
To zoom1: Siiski ma ütleks, et by-pass võiks ka olla kohe alguses suletud, siis ei läheks rõhu üles saamiseks nii kaua aega...
Tuleb õhk õhulugejast, suundub turbsi, sealt läheb nii sisselaskesse, kui ka by-passi kaudu tagasi turbo ette, ehk siis osa rõhust läheb uuele ringile(ei lähe mootorisse kohe), peaks tekkima suurem lag. Selline olukord säilib seni, kuni turbo saab ülesse suuremad pöörded ja sisselaskest kaob vaakum. Siis lihtsalt sulgub by-pass ja kogu rõhk läheb otse mootorisse. Isiklikult arvan nii.
Kuna tegelen bov'ide tegemisega, siis võin omadest kogemustest öelda, et väga väga raske on teha sellist universaalset klappi, mis kõikide autode peal ennast tühikäigul kinni hoiaks. Kuna by-pass võib teoreetiliselt lahti olla tühikäigul, siis pakun, et on lihtsalt hoitud raha kokku reguleerimise süsteemi pealt.
teema küll suhteliselt aegunud, aga lisan omalt poolt veel seda, et ei soovita kasutada bov'i, kui pole g-maf'i. Ühesõnaga kui õhu atmosfäri laskimne toimuba õhulugeja ja sisselaske vahel. Ja ei tasu ka arvata, et kui õhulugeja tõsta vahetult enne sisselaset, et ta siis rõhu all olevat õhku lugedes annab õige tulemuse.
teeb häält küll ägedat, aga performancile mõjub halvasti... segu läheb kangeks ja aju hakkab fuel trimi sättima. Pealegi teeb by-pass ka suht kõrvulukustavat häält, kui just 0,5 bar'iga ei sõida.
teeb häält küll ägedat, aga performancile mõjub halvasti... segu läheb kangeks ja aju hakkab fuel trimi sättima. Pealegi teeb by-pass ka suht kõrvulukustavat häält, kui just 0,5 bar'iga ei sõida.
E30 M52b28 turbo
----------------------------------------
Come to the dark side - we have cookies
----------------------------------------
Come to the dark side - we have cookies