diffri keevitamine, kas on asjal mõtet

Tehnilised probleemid, küsimused ja lahendused.

Moderaatorid: Mihkel, Ringo

sallu
Postitusi: 219
Liitunud: 24.11.2006 19:37
Kontakt:

Postitus Postitas sallu »

aare, kui sul on midagi isikliku minu vastu, või kui millegile vihjad, siis palun PS -i. Muidu möla maha ja arene tolerantsuse suunas.

Ma räägin oma kogemusest, oli küsimus, kas kempi difriga on võimalik linnas sõita. Jah on võimalik ja väga hästi.
Sõidu oskus võiks mingitele normidele vastata.
Eeskirjade järgi tõepoolest ei ole keevis differ tavaliikluses lubatud. Aga pole ka lubatud ise paigaldatud xenonid, led pirnikesed, ise ehitatud summutid ega ka palju muud.
Ar21
Postitusi: 267
Liitunud: 24.03.2006 12:23

Postitus Postitas Ar21 »

Sõita võib igasugu X-aretustega kus iganes, teine teema kas see mõtekas on ja nagu ka eespooljuttu lausa keelatud pole.
Ei saa nagu võrrelda omavahel kokkukeevitatud diffrit custom summutitega, - xenonitega ja led tulukestega.
Pole ükski tänavaauto tehasest väljatulnud 100% blokeeritud diffriga, ei tea küll miks ?
sallu
Postitusi: 219
Liitunud: 24.11.2006 19:37
Kontakt:

Postitus Postitas sallu »

Nõustun ar21 ga, aga on võimalik sõita.
Kasutaja avatar
erik
Postitusi: 305
Liitunud: 11.08.2005 17:44

Postitus Postitas erik »

Aare kirjutas:
sallu kirjutas:no kui sul on lsd differ hetkel, siis sa keevitada seda ei saagi, vii parem remonti. Mis autost täpsemalt jutt käib? Üldiselt 100% kempi lukuga on linnas niru sõita, aga võimalik.
loll jutt

pooltelgi vahetad siis kord kuus. mul läks kunagi üks differ nihu (tegin lõtke kokku liites arvutusvea) ja tekkis selline 100% lukk. Pöörates oli valus kuulata, kuidas poolteljed ja difri kinnitused raksusid.
Ma arvan, et sa ei saavutanud 100% blokeeringut, vaid mittelibiseva ja ülehüppava LSD. Selline raksumine tekib ka siis, kui maasturi või pakiauto LSD silda vale õli panna, ning sellega pikemalt sõita. 100% lukku toimimist asfaldil saab ka kergemini proovida, kui siin foorumis huupi lahmida. Vaja vaid sõita linnas mõne lülitatava tagalukuga maasturiga ja tulem on käega katsutavam. Kokkuvõttes, 100 % lukus diferentsiaal ei jää sul märkamata, on ebamuga ja pidevalt sõites häiriv. Rehv kulub kiiremini, aga ei midagi kosmilist. Kui auto on kuri linnarallikas ja suunitlusega driftile, pole see keevislukk midagi hirmsat.
mart154
Postitusi: 735
Liitunud: 01.02.2005 20:48
Asukoht: Western Australia

Postitus Postitas mart154 »

Aare kirjutas:
sallu kirjutas:no kui sul on lsd differ hetkel, siis sa keevitada seda ei saagi, vii parem remonti. Mis autost täpsemalt jutt käib? Üldiselt 100% kempi lukuga on linnas niru sõita, aga võimalik.
loll jutt

pooltelgi vahetad siis kord kuus. mul läks kunagi üks differ nihu (tegin lõtke kokku liites arvutusvea) ja tekkis selline 100% lukk. Pöörates oli valus kuulata, kuidas poolteljed ja difri kinnitused raksusid.

Sõitsin kemppi difriga 3 kuud ja rohkem kui 3000 km ringi.
Muuhulgas tegelesin ka parkimisega oma kontori ees kesklinnas, kus tuli väga palju nikerdada.

Kadu: null pooltelge.

Üks pooltelg on väikese loksu saanud, aga selles süüdistaks pigem dragi starte, peale seda hakkas see loksuma.

PS. tahaks väga teada, kuidas difri kinnitused raksuvad? Ehk unustasid difri tala külge kinni tõmmata! :-D
[url=http://www.e21.ee/galerii/album658]TurboLestaKala[/url] | [url=http://jam.axatem.ee]JAM Racing[/url]
Kasutaja avatar
Simpson
Postitusi: 131
Liitunud: 07.03.2005 22:48
Asukoht: Tallinn

Postitus Postitas Simpson »

Olen ise sõitnud keevitatud diffriga ringi üsna mitme autoga mitu aastat. Saab sõita, ka suuremal kiirusel ringrajalt ja mujal. Küll aga keevitatud diffriga selleks et autot kontrollida või korrektselt kurvi läbida on vaja veidi teisi sõiduvõtteid.

Ainuke miinus linnas sõites on parkimine, muul ajal suurt vahet ei ole. Ja väikestel kiirustel keeramise vastu aitavad minimaalsed loksud ülekandes ja korralikud puksid. Seda vähem on niiöelda rapsimist sillas.

Eks see ole rohkem isiklik asi ka, osasi häirib kindlasti rohkem ja osasi vähem.
Vasta