1,9 tdi seat leon turbo undab (uus mure)

Moderaatorid: Mihkel, Ringo

kuno666
Postitusi: 109
Liitunud: 13.04.2009 22:19
Asukoht: Pärnu

1,9 tdi seat leon turbo undab (uus mure)

Postitus Postitas kuno666 »

tere
Autoks siis seat leon 1,9 tdi 110kw ja probleem selline. Kui auto kohapeal töötab siis hakkab mingi aeg sumbudajast kostuma sellist tolmuimeja undamist ja turbo kellapealt on näha seda ,et rõhk hakkab tõusma. Kohapeal olen mina näinud turbo rõhku 0,1 bar-i aga minu meelest ei tohiks kohapeal ültse mingisugust rõhku olla.
Mis võib põhjustada sellist undamist kas on turbo õhtul omadega või on see probleem kusagil mujal?
Viimati muutis kuno666, 21.02.2010 17:44, muudetud 1 kord kokku.
copilot
Postitusi: 5
Liitunud: 02.04.2009 18:39
Asukoht: Tallinn

Postitus Postitas copilot »

Enda 1,9TDI 81kw vw boraga on samasugune asi, et algul külmalt ei midagi, kuid kui on käinud kohapeal(jõuan umbes selle ajaga peaaegu suitsu ära teha) hakkab järsku ühest hetkest sumpast nagu veidi vilisema v siis jah tolmuimeja häält tegema. Rõhkude kohta ei oska midagi öelda, kuid huvitaks küll miks see nii on, vb seotud kuidagi sellega kui soe moto on?
kuno666
Postitusi: 109
Liitunud: 13.04.2009 22:19
Asukoht: Pärnu

Postitus Postitas kuno666 »

no minul teeb ta seda häält peale sõitu mingi 5 minuti pärast. Kõige huvitavam on asja juures ka see ,et autol on nüüd jõudu ka jube vähe. Eile tahtsin talvemõnusi nautida ja sain natuke külge libistada kui ilge plärin sisse tuli. Natukese ajapärast see plärinkadus ära ja töödas jälle aga nii kui hakkad kiirendama siis teise käiguga kaob jõud nagu ära
kuno666
Postitusi: 109
Liitunud: 13.04.2009 22:19
Asukoht: Pärnu

Postitus Postitas kuno666 »

täna sai siis veel proovidud natuke ja 4x4 võlusi proovitud ja kui hakata kohapeal tiire laskma siis teise käiguga kaob nagu jõud ära ja tuleb siis kohe tagasi. Teeb ka veel sellist lolli häält nagu lõdvik oleks küljest ära aga see hääl kaob suht kiiresti ära kui pedaali lahti lased. Proovisin ka veel sellist asja ,et hoitsin kätt taga sumbutaja otsade juures ja vend hoidis auto pöördeid 3000+ ühtlaselt aga sumbutajast tulid gaasid välja nii nagu mängiks gaasi pedaaliga.
ahto42
Postitusi: 598
Liitunud: 24.07.2006 12:25
Asukoht: Tartu

Postitus Postitas ahto42 »

Turbol labad kinni, N75 klapp jamab, lõdvikus auk, turbo labade juhtimisaccurator jamab.
Servemet OÜ
Puurid, keermepuurid, freesid, laagrid jne
www.serve.ee

Looduslikud, keskkonna sõbralikud ja tõhusad puhastusvahendid www.chrisal.ee
kuno666
Postitusi: 109
Liitunud: 13.04.2009 22:19
Asukoht: Pärnu

Postitus Postitas kuno666 »

ei tahaks uskuda ,et umbes 10000 sõitnud turbol labad kinni on. Kui oleks lõdvikus auk siis ta susiseks kogu aeg aga minu autol susisb ta siis kui natuke pikemalt piirajas lasta. Ühe solenoidi vahetasin ka ära mis seda turbo tööd kontrollib nüüd läks rõhk natuke väiksemaks kui ta ennem oli.
kuno666
Postitusi: 109
Liitunud: 13.04.2009 22:19
Asukoht: Pärnu

Postitus Postitas kuno666 »

üks tähele panek on veel. Nüüd peale õli vahetamist sõidetud 1500km ja õli on jälle hakanud kaduma sama nähtus oli ka eelmine kord ennem õli vahetust kus tõmbas 2 päevaga ühe liitri õli mootorist ära. Panin liitri juurde ja siis ei kadunud nii kähku enam õli ära. Gooleri torust hakkab ka õli välja ajama kui teda on sinna liiga palju kogunenud .
kuno666
Postitusi: 109
Liitunud: 13.04.2009 22:19
Asukoht: Pärnu

Postitus Postitas kuno666 »

esialgne diagnoos siis selline ,et turbo peetis kuna seda õli ajab ka sumpast juba välja :? Esmaspäeval saan täpsemalt teada garantii tingimused ja saan teada kas turbo läheb karantii alla või mitte.
Aga tahaks teada millest ta nii peeti on läinud varsti saab 10000km täis ja juba turbo õhtul.
Toledo214
Postitusi: 5
Liitunud: 17.01.2010 23:27
Asukoht: Eesti

Postitus Postitas Toledo214 »

Tervist Turboclub!
Küsin oma mure ka siia teemasse, kun aka tegemist Seat tüüpi diisel autoga.
Seat Toledo 81kw turbodiisel tegi ka varem nendele diislitele omast trikki, et viskas mingil suva hetkel turbo avarii reziimi, aga kuna seda juhtus harva ja peale mõningat peenestamist seda viga pikalt ei esinenud, siis pole sellele ka suuremat tähelepanu põõranud.
Nüüd aga ühel heal hommikul hakkas tema tegema sellist asja, et sõites ja siis kiiredndades hakkas katkuma ja pöörete maha laskmisel saatis õhupuhastajasse kahtlaseid helisi, umbes nagu sellised kiuk kiuk kiuk ja masin oli ka uimane. Selge turbo jamab jälle mõtlesin mina. Jõudsin oma hoovile ja andsin tühikäigul tuuri kergelt, kahtlane hallikas vine taga ja nii mitu korda, kui viimasel kõvemal vajutusel läks korra lolliks, st. lasin gaasi lahti, aga põõrded kohe maha ei tulnud, ja siis jäi seisma.
Andsin uuesti starterit, mootor käis ilusti ringi, aga ei käivitunud enam.
Selge, pump läks, mõtlesin mina. Arutasin katte maha ja pumbal küljelt punni eest ära ja sain käiates kütte peal ja ka masina uuesti käima.
Aga aga... Pole nagu enam see mis oli enne. Turbo lollitab ikka nagu ta ka varem tegi, aga käivitusel külmalt nüüd puterdab ja lonkab alguses kergelt ja toores diisli hais tuleb ka, aga mitte pikalt ja mõne hetke pärast käib masin ühtlaselt, tõmme on sama mis enne, kui turbo juhuslikult just avarii reziimi ei lähe, aga ka kerge võõras tiks on sees, mida enne nagu ei olnud.
Ise kahtlustan, et miski sodi käis pumbast läbi ja nüüd ka mõni pihusti ei löö enam õieti.
Karmim lugu, et paarutades, siis kui välja suri, läks rihm paigast!?
Kuidas on seotud see lollakas turbo kigin ja pump omavahel, äkki rõhu liialt suurenedes pani pumbas kütte kinni.
Praegu masin sõidab, aga uss on hinges, et miskit kahtlast tema südames toimub, ehk siit kellelgi sarnaseid sümptomeid olnud ja oskab mulle pildi ette joonistada, mis mind vaest meest lähimas tulevikus ootab.
Tänud juba ette!
kuno666
Postitusi: 109
Liitunud: 13.04.2009 22:19
Asukoht: Pärnu

Postitus Postitas kuno666 »

turbo siis tagasi ja väidetavalt kõik turboga korras ja midagi seest ära ei vahetatud kuigi undamine kadus ära.
Nüüd aga vaatasin auto alla ja sumpast ajab õli välja ja küsimus siis selline kas võivad läbi olla klapisääre tihendid või on tõesti mootor läbi omadega?
Järgmise nädalajooksul tahan ära lasta mõõta õli surve ja silindrite surved.
Oskab ehk mõni targem öelda midagi?
rein
Postitusi: 58
Liitunud: 16.01.2005 23:40
Asukoht: tartu tõrvandi ringtee

Postitus Postitas rein »

Tere
Pakun et õli lekib turbost.Kaasa aitab ka kinnine karterituulutus.Eelnevast on arusaada ,et turbo on sõitnud 10000, aga auto?Probleemid turboga algavad ka madalast õlirõhust.Esimesena kannatab pikkilõtk.Kui turbol on käega tuntav pikilõtk,tahab turbo remonti.
Turbo remont
Tel.56565512
kuno666
Postitusi: 109
Liitunud: 13.04.2009 22:19
Asukoht: Pärnu

Postitus Postitas kuno666 »

Auto õige läbisõit on teadmatta kuna on keritud aga eks see sinna 250000- 300000 jääb.
hetkel tehti kindlaks ,et karteri tuulutus umbes ja nüüd tegelen selle korda saamisega.
Tallinnas öeldi ,et see turbo täiesti korras ja laoti kokku pandi tasakaalu ja saadeti pärnu tagasi.
tann15
Postitusi: 210
Liitunud: 02.11.2008 21:27
Asukoht: Soome/Eesti

Postitus Postitas tann15 »

eestis tasakaalustatakse turbosid? :roll:
2.9 V6 RWD
2.0 Turbo RWD
1.8T 4WD
kuno666
Postitusi: 109
Liitunud: 13.04.2009 22:19
Asukoht: Pärnu

Postitus Postitas kuno666 »

ja tallinnas on mingi firma kus on see pink olemas. Firma nime ma ei tea
Kasutaja avatar
taxu
Postitusi: 437
Liitunud: 20.01.2008 22:31
Asukoht: Tallinn

Postitus Postitas taxu »

BR Turbo demonstreerib oma kodulehel sellist pinki. On see ainus siinmail või mitte, ei oska kommenteerida.
Enne diagnoosi panekut vaata mootorit ka teisest otsast! :D
Vasta