1,9 tdi seat leon turbo undab (uus mure)
1,9 tdi seat leon turbo undab (uus mure)
tere
Autoks siis seat leon 1,9 tdi 110kw ja probleem selline. Kui auto kohapeal töötab siis hakkab mingi aeg sumbudajast kostuma sellist tolmuimeja undamist ja turbo kellapealt on näha seda ,et rõhk hakkab tõusma. Kohapeal olen mina näinud turbo rõhku 0,1 bar-i aga minu meelest ei tohiks kohapeal ültse mingisugust rõhku olla.
Mis võib põhjustada sellist undamist kas on turbo õhtul omadega või on see probleem kusagil mujal?
Autoks siis seat leon 1,9 tdi 110kw ja probleem selline. Kui auto kohapeal töötab siis hakkab mingi aeg sumbudajast kostuma sellist tolmuimeja undamist ja turbo kellapealt on näha seda ,et rõhk hakkab tõusma. Kohapeal olen mina näinud turbo rõhku 0,1 bar-i aga minu meelest ei tohiks kohapeal ültse mingisugust rõhku olla.
Mis võib põhjustada sellist undamist kas on turbo õhtul omadega või on see probleem kusagil mujal?
Viimati muutis kuno666, 21.02.2010 17:44, muudetud 1 kord kokku.
Enda 1,9TDI 81kw vw boraga on samasugune asi, et algul külmalt ei midagi, kuid kui on käinud kohapeal(jõuan umbes selle ajaga peaaegu suitsu ära teha) hakkab järsku ühest hetkest sumpast nagu veidi vilisema v siis jah tolmuimeja häält tegema. Rõhkude kohta ei oska midagi öelda, kuid huvitaks küll miks see nii on, vb seotud kuidagi sellega kui soe moto on?
no minul teeb ta seda häält peale sõitu mingi 5 minuti pärast. Kõige huvitavam on asja juures ka see ,et autol on nüüd jõudu ka jube vähe. Eile tahtsin talvemõnusi nautida ja sain natuke külge libistada kui ilge plärin sisse tuli. Natukese ajapärast see plärinkadus ära ja töödas jälle aga nii kui hakkad kiirendama siis teise käiguga kaob jõud nagu ära
täna sai siis veel proovidud natuke ja 4x4 võlusi proovitud ja kui hakata kohapeal tiire laskma siis teise käiguga kaob nagu jõud ära ja tuleb siis kohe tagasi. Teeb ka veel sellist lolli häält nagu lõdvik oleks küljest ära aga see hääl kaob suht kiiresti ära kui pedaali lahti lased. Proovisin ka veel sellist asja ,et hoitsin kätt taga sumbutaja otsade juures ja vend hoidis auto pöördeid 3000+ ühtlaselt aga sumbutajast tulid gaasid välja nii nagu mängiks gaasi pedaaliga.
üks tähele panek on veel. Nüüd peale õli vahetamist sõidetud 1500km ja õli on jälle hakanud kaduma sama nähtus oli ka eelmine kord ennem õli vahetust kus tõmbas 2 päevaga ühe liitri õli mootorist ära. Panin liitri juurde ja siis ei kadunud nii kähku enam õli ära. Gooleri torust hakkab ka õli välja ajama kui teda on sinna liiga palju kogunenud .
Tervist Turboclub!
Küsin oma mure ka siia teemasse, kun aka tegemist Seat tüüpi diisel autoga.
Seat Toledo 81kw turbodiisel tegi ka varem nendele diislitele omast trikki, et viskas mingil suva hetkel turbo avarii reziimi, aga kuna seda juhtus harva ja peale mõningat peenestamist seda viga pikalt ei esinenud, siis pole sellele ka suuremat tähelepanu põõranud.
Nüüd aga ühel heal hommikul hakkas tema tegema sellist asja, et sõites ja siis kiiredndades hakkas katkuma ja pöörete maha laskmisel saatis õhupuhastajasse kahtlaseid helisi, umbes nagu sellised kiuk kiuk kiuk ja masin oli ka uimane. Selge turbo jamab jälle mõtlesin mina. Jõudsin oma hoovile ja andsin tühikäigul tuuri kergelt, kahtlane hallikas vine taga ja nii mitu korda, kui viimasel kõvemal vajutusel läks korra lolliks, st. lasin gaasi lahti, aga põõrded kohe maha ei tulnud, ja siis jäi seisma.
Andsin uuesti starterit, mootor käis ilusti ringi, aga ei käivitunud enam.
Selge, pump läks, mõtlesin mina. Arutasin katte maha ja pumbal küljelt punni eest ära ja sain käiates kütte peal ja ka masina uuesti käima.
Aga aga... Pole nagu enam see mis oli enne. Turbo lollitab ikka nagu ta ka varem tegi, aga käivitusel külmalt nüüd puterdab ja lonkab alguses kergelt ja toores diisli hais tuleb ka, aga mitte pikalt ja mõne hetke pärast käib masin ühtlaselt, tõmme on sama mis enne, kui turbo juhuslikult just avarii reziimi ei lähe, aga ka kerge võõras tiks on sees, mida enne nagu ei olnud.
Ise kahtlustan, et miski sodi käis pumbast läbi ja nüüd ka mõni pihusti ei löö enam õieti.
Karmim lugu, et paarutades, siis kui välja suri, läks rihm paigast!?
Kuidas on seotud see lollakas turbo kigin ja pump omavahel, äkki rõhu liialt suurenedes pani pumbas kütte kinni.
Praegu masin sõidab, aga uss on hinges, et miskit kahtlast tema südames toimub, ehk siit kellelgi sarnaseid sümptomeid olnud ja oskab mulle pildi ette joonistada, mis mind vaest meest lähimas tulevikus ootab.
Tänud juba ette!
Küsin oma mure ka siia teemasse, kun aka tegemist Seat tüüpi diisel autoga.
Seat Toledo 81kw turbodiisel tegi ka varem nendele diislitele omast trikki, et viskas mingil suva hetkel turbo avarii reziimi, aga kuna seda juhtus harva ja peale mõningat peenestamist seda viga pikalt ei esinenud, siis pole sellele ka suuremat tähelepanu põõranud.
Nüüd aga ühel heal hommikul hakkas tema tegema sellist asja, et sõites ja siis kiiredndades hakkas katkuma ja pöörete maha laskmisel saatis õhupuhastajasse kahtlaseid helisi, umbes nagu sellised kiuk kiuk kiuk ja masin oli ka uimane. Selge turbo jamab jälle mõtlesin mina. Jõudsin oma hoovile ja andsin tühikäigul tuuri kergelt, kahtlane hallikas vine taga ja nii mitu korda, kui viimasel kõvemal vajutusel läks korra lolliks, st. lasin gaasi lahti, aga põõrded kohe maha ei tulnud, ja siis jäi seisma.
Andsin uuesti starterit, mootor käis ilusti ringi, aga ei käivitunud enam.
Selge, pump läks, mõtlesin mina. Arutasin katte maha ja pumbal küljelt punni eest ära ja sain käiates kütte peal ja ka masina uuesti käima.
Aga aga... Pole nagu enam see mis oli enne. Turbo lollitab ikka nagu ta ka varem tegi, aga käivitusel külmalt nüüd puterdab ja lonkab alguses kergelt ja toores diisli hais tuleb ka, aga mitte pikalt ja mõne hetke pärast käib masin ühtlaselt, tõmme on sama mis enne, kui turbo juhuslikult just avarii reziimi ei lähe, aga ka kerge võõras tiks on sees, mida enne nagu ei olnud.
Ise kahtlustan, et miski sodi käis pumbast läbi ja nüüd ka mõni pihusti ei löö enam õieti.
Karmim lugu, et paarutades, siis kui välja suri, läks rihm paigast!?
Kuidas on seotud see lollakas turbo kigin ja pump omavahel, äkki rõhu liialt suurenedes pani pumbas kütte kinni.
Praegu masin sõidab, aga uss on hinges, et miskit kahtlast tema südames toimub, ehk siit kellelgi sarnaseid sümptomeid olnud ja oskab mulle pildi ette joonistada, mis mind vaest meest lähimas tulevikus ootab.
Tänud juba ette!
turbo siis tagasi ja väidetavalt kõik turboga korras ja midagi seest ära ei vahetatud kuigi undamine kadus ära.
Nüüd aga vaatasin auto alla ja sumpast ajab õli välja ja küsimus siis selline kas võivad läbi olla klapisääre tihendid või on tõesti mootor läbi omadega?
Järgmise nädalajooksul tahan ära lasta mõõta õli surve ja silindrite surved.
Oskab ehk mõni targem öelda midagi?
Nüüd aga vaatasin auto alla ja sumpast ajab õli välja ja küsimus siis selline kas võivad läbi olla klapisääre tihendid või on tõesti mootor läbi omadega?
Järgmise nädalajooksul tahan ära lasta mõõta õli surve ja silindrite surved.
Oskab ehk mõni targem öelda midagi?