kas LSD keevitaja saab teha?
Kuna eelpool nimetatud "vaese mehe" LSD hakkas huvi pakkuma siis otsisin internetist materjali selle kohta. Lühidalt tuleb õige asja saamiseks siiski rahakotti kergitada.
Nimelt on tegu ainult 2 plaadi 4 vedruga,mis astetatakse difri keskele. Võll mis läbib sateliite läheb ka "imevidinast" läbi. Plaatide vahel on tugevad vedrud. Tööpõhimõte on nagu juba arugi saite,et vedrud suruvad plaate vastu suur külgmisi hammasrattaid. Nüüd kujutage ette palju hakkab metalli laaste tekkima ning kuivõrd halvasti mõjub metall vastu metalli mitte isegi höördumine vaid lausa ihumine. Lisaks pressib ta koguaeg difrit nö laiali mis ei mõju laagritele ka mitte teps hästi.
Ühesõnaga sellist rämpsu ma ise topiks ainult jääraja sierrale!
Ise valmistamisel soovitan proovida kui teed vähemalt 2 proovivarianti ühe pehmest süsinikterasest ning ei karasta ära ning teise juba karastatud. St,et kui karastatud "sisu" hakkab difri hambaid sööma siis kasuta pigem pehmemat versiooni kangemate vedrudega.
Nimelt on tegu ainult 2 plaadi 4 vedruga,mis astetatakse difri keskele. Võll mis läbib sateliite läheb ka "imevidinast" läbi. Plaatide vahel on tugevad vedrud. Tööpõhimõte on nagu juba arugi saite,et vedrud suruvad plaate vastu suur külgmisi hammasrattaid. Nüüd kujutage ette palju hakkab metalli laaste tekkima ning kuivõrd halvasti mõjub metall vastu metalli mitte isegi höördumine vaid lausa ihumine. Lisaks pressib ta koguaeg difrit nö laiali mis ei mõju laagritele ka mitte teps hästi.
Ühesõnaga sellist rämpsu ma ise topiks ainult jääraja sierrale!
Ise valmistamisel soovitan proovida kui teed vähemalt 2 proovivarianti ühe pehmest süsinikterasest ning ei karasta ära ning teise juba karastatud. St,et kui karastatud "sisu" hakkab difri hambaid sööma siis kasuta pigem pehmemat versiooni kangemate vedrudega.
Mis korpus siia puutub?hents99 kirjutas:Kas sa tead, kui palju jõudu tuleb difrikorpusele avaldada, et korpus deformeeruks? Muud moodi vist laagrite tööd ei saa mõjutada.Lisaks pressib ta koguaeg difrit nö laiali mis ei mõju laagritele ka mitte teps hästi.
Ma mõtlen pooltelgede laagreid.
Kui sul on LSD siis on tegelikult ketaste pindala hästi suur ja saavutamaks sama höördumise 2 terasplaadiga kus kokkupuutuvat osa on ülivähe peab vedrudel olema sellevörra kõvem pinge taga. Usun ,et kuskil 10-15x . Metallil on vastu metalli ka väiksem höördetegur.
Ega ta õige asi ei ole, aga kui tegu ei ole igapäeva autoga (nt jäärajal kulgev massin) siis odav variant diffrit ´´tuugamaks´´ saada.Wots kirjutas:Kuna eelpool nimetatud "vaese mehe" LSD hakkas huvi pakkuma siis otsisin internetist materjali selle kohta. Lühidalt tuleb õige asja saamiseks siiski rahakotti kergitada.
Nimelt on tegu ainult 2 plaadi 4 vedruga,mis astetatakse difri keskele. Võll mis läbib sateliite läheb ka "imevidinast" läbi. Plaatide vahel on tugevad vedrud. Tööpõhimõte on nagu juba arugi saite,et vedrud suruvad plaate vastu suur külgmisi hammasrattaid. Nüüd kujutage ette palju hakkab metalli laaste tekkima ning kuivõrd halvasti mõjub metall vastu metalli mitte isegi höördumine vaid lausa ihumine. Lisaks pressib ta koguaeg difrit nö laiali mis ei mõju laagritele ka mitte teps hästi.
Ühesõnaga sellist rämpsu ma ise topiks ainult jääraja sierrale!
Ise valmistamisel soovitan proovida kui teed vähemalt 2 proovivarianti ühe pehmest süsinikterasest ning ei karasta ära ning teise juba karastatud. St,et kui karastatud "sisu" hakkab difri hambaid sööma siis kasuta pigem pehmemat versiooni kangemate vedrudega.
Aga see küll sul täiesti vale jutt, et asi diffri laagritele hakkab, sest surub ta ju hoopis pooltelje hammakaid vastu korpust, mille vahel liugpind, mis ei tohiks nii lihtsalt alla anda, sest neid surutakse ju niikuinii kogu aeg vastu korpust ja ma tahaks seda vedru näha, mis diffri korpust deformeeruma paneb. Pigem võib probleem olla, et kaua see klots ise vastu peab seal.
Endal aga usku ei ole sellesse vidinasse. Vähemalt mitte niikaua, kui ei ole ise näinud ja proovida saanud, sest hõõrdepinnad maru väiksed!
Aga never say never, äkki töötab, kuigi pikaajalise ja vastupidava asjaga ei ole päris kindlasti tegemist
Ärge näkku lööge, turbotamises õpipoiss alles :D
Drift Bible's soovitati vist iga poole aasta tagant diffrile korralik hooldus teha. See, kui kulund need plaadikesed on näitavad rohkem juhi iseloomu.ilves kirjutas:aga on sul äkki võimalus pilte teha sellest 2 aastat sees olnud plaadikesest ja äkki enamvähem üle mõõta, kui palju asi kulunud selle ajaga on.
slyy2048
WhatsApp: +6281339093884
12.0s CA18DET
WhatsApp: +6281339093884
12.0s CA18DET