kas LSD keevitaja saab teha?

Tehnilised probleemid, küsimused ja lahendused.

Moderaatorid: Mihkel, Ringo

Jaan
Postitusi: 644
Liitunud: 21.04.2006 18:45
Asukoht: tallinn

Postitus Postitas Jaan »

Töötavad ka need asjad reaalselt? Et kui ma MASU-ga ostan 10k Torseni asemel selle, kas on reaalselt kasu ka või naerate pärast Turboclubis uut moodi mu üle?
hents99
Postitusi: 1371
Liitunud: 12.03.2005 18:40
Asukoht: Tartu
Kontakt:

Postitus Postitas hents99 »

Mul on mitu aastat probleemideta toiminud, erinevatel autodel, erinevates difrites.

Ütleme nii, et hind on ilmselt argument, pole 100% õige asi, aga on võimalus saada vabadifrist midagi etemat.
silvia
Postitusi: 226
Liitunud: 26.06.2008 10:40
Asukoht: tartu

Postitus Postitas silvia »

Kui ise teha see systeem valmis siis äkki oskab keegi öelda mis materjali kasutada?
Wots
Postitusi: 4
Liitunud: 02.01.2010 0:27
Asukoht: Talinn

Postitus Postitas Wots »

Kuna eelpool nimetatud "vaese mehe" LSD hakkas huvi pakkuma siis otsisin internetist materjali selle kohta. Lühidalt tuleb õige asja saamiseks siiski rahakotti kergitada.

Nimelt on tegu ainult 2 plaadi 4 vedruga,mis astetatakse difri keskele. Võll mis läbib sateliite läheb ka "imevidinast" läbi. Plaatide vahel on tugevad vedrud. Tööpõhimõte on nagu juba arugi saite,et vedrud suruvad plaate vastu suur külgmisi hammasrattaid. Nüüd kujutage ette palju hakkab metalli laaste tekkima ning kuivõrd halvasti mõjub metall vastu metalli mitte isegi höördumine vaid lausa ihumine. Lisaks pressib ta koguaeg difrit nö laiali mis ei mõju laagritele ka mitte teps hästi.

Ühesõnaga sellist rämpsu ma ise topiks ainult jääraja sierrale!

Ise valmistamisel soovitan proovida kui teed vähemalt 2 proovivarianti ühe pehmest süsinikterasest ning ei karasta ära ning teise juba karastatud. St,et kui karastatud "sisu" hakkab difri hambaid sööma siis kasuta pigem pehmemat versiooni kangemate vedrudega.
hents99
Postitusi: 1371
Liitunud: 12.03.2005 18:40
Asukoht: Tartu
Kontakt:

Postitus Postitas hents99 »

Lisaks pressib ta koguaeg difrit nö laiali mis ei mõju laagritele ka mitte teps hästi.
Kas sa tead, kui palju jõudu tuleb difrikorpusele avaldada, et korpus deformeeruks? Muud moodi vist laagrite tööd ei saa mõjutada.
Wots
Postitusi: 4
Liitunud: 02.01.2010 0:27
Asukoht: Talinn

Postitus Postitas Wots »

hents99 kirjutas:
Lisaks pressib ta koguaeg difrit nö laiali mis ei mõju laagritele ka mitte teps hästi.
Kas sa tead, kui palju jõudu tuleb difrikorpusele avaldada, et korpus deformeeruks? Muud moodi vist laagrite tööd ei saa mõjutada.
Mis korpus siia puutub?

Ma mõtlen pooltelgede laagreid.

Kui sul on LSD siis on tegelikult ketaste pindala hästi suur ja saavutamaks sama höördumise 2 terasplaadiga kus kokkupuutuvat osa on ülivähe peab vedrudel olema sellevörra kõvem pinge taga. Usun ,et kuskil 10-15x . Metallil on vastu metalli ka väiksem höördetegur.
Timo
Postitusi: 3
Liitunud: 13.02.2010 20:48
Asukoht: keset Eestit

Postitus Postitas Timo »

Wots kirjutas:Kuna eelpool nimetatud "vaese mehe" LSD hakkas huvi pakkuma siis otsisin internetist materjali selle kohta. Lühidalt tuleb õige asja saamiseks siiski rahakotti kergitada.

Nimelt on tegu ainult 2 plaadi 4 vedruga,mis astetatakse difri keskele. Võll mis läbib sateliite läheb ka "imevidinast" läbi. Plaatide vahel on tugevad vedrud. Tööpõhimõte on nagu juba arugi saite,et vedrud suruvad plaate vastu suur külgmisi hammasrattaid. Nüüd kujutage ette palju hakkab metalli laaste tekkima ning kuivõrd halvasti mõjub metall vastu metalli mitte isegi höördumine vaid lausa ihumine. Lisaks pressib ta koguaeg difrit nö laiali mis ei mõju laagritele ka mitte teps hästi.

Ühesõnaga sellist rämpsu ma ise topiks ainult jääraja sierrale!

Ise valmistamisel soovitan proovida kui teed vähemalt 2 proovivarianti ühe pehmest süsinikterasest ning ei karasta ära ning teise juba karastatud. St,et kui karastatud "sisu" hakkab difri hambaid sööma siis kasuta pigem pehmemat versiooni kangemate vedrudega.
Ega ta õige asi ei ole, aga kui tegu ei ole igapäeva autoga (nt jäärajal kulgev massin) siis odav variant diffrit ´´tuugamaks´´ saada.
Aga see küll sul täiesti vale jutt, et asi diffri laagritele hakkab, sest surub ta ju hoopis pooltelje hammakaid vastu korpust, mille vahel liugpind, mis ei tohiks nii lihtsalt alla anda, sest neid surutakse ju niikuinii kogu aeg vastu korpust ja ma tahaks seda vedru näha, mis diffri korpust deformeeruma paneb. Pigem võib probleem olla, et kaua see klots ise vastu peab seal.
Endal aga usku ei ole sellesse vidinasse. Vähemalt mitte niikaua, kui ei ole ise näinud ja proovida saanud, sest hõõrdepinnad maru väiksed!
Aga never say never, äkki töötab, kuigi pikaajalise ja vastupidava asjaga ei ole päris kindlasti tegemist
Ärge näkku lööge, turbotamises õpipoiss alles :D
hents99
Postitusi: 1371
Liitunud: 12.03.2005 18:40
Asukoht: Tartu
Kontakt:

Postitus Postitas hents99 »

Minu puhul oli see ainuke lahendus mõned aastad tagasi. Tegin MB`le, sest 1wd hakkas üle viskama. Üle 2a juba olen sõitnud, probleemideta.

Kritiseerijad võivad osta poest terve ketasploki - keegi ei sunni vaese mehe LSD`d peale, lihtsalt kui pole kogemust, siis ei maksa maha laita.
ilves
Postitusi: 2
Liitunud: 10.08.2008 17:11
Asukoht: tartu

Postitus Postitas ilves »

aga on sul äkki võimalus pilte teha sellest 2 aastat sees olnud plaadikesest ja äkki enamvähem üle mõõta, kui palju asi kulunud selle ajaga on.
Kasutaja avatar
Astrona
Postitusi: 3428
Liitunud: 21.04.2007 18:43
Asukoht: tln

Postitus Postitas Astrona »

ilves kirjutas:aga on sul äkki võimalus pilte teha sellest 2 aastat sees olnud plaadikesest ja äkki enamvähem üle mõõta, kui palju asi kulunud selle ajaga on.
Drift Bible's soovitati vist iga poole aasta tagant diffrile korralik hooldus teha. See, kui kulund need plaadikesed on näitavad rohkem juhi iseloomu.
slyy2048
WhatsApp: +6281339093884
12.0s CA18DET
Vasta