Kuna pidevalt maadlesin antud mootori tühikäigumootoriga, mis liigutab segusiibrit, siis otsustasin proovida esimest korda stock aju ja MS-i ühiskooslust.
Antud segusiibril on PWM mootor tühikäiguklapi juhtimiseks ning nii TPS-i kui IAC-i jaoks kokku 2 siibri liikumise reostaati.
Lisaks veel tühikäigulüliti, seega segusiibri küljes on kokku 8 juhet.
Vaid PWM-i kasutades ja asukohta mitte teades tekkis effekt, et näiteks käiku vahetades kui gaasi maha lasen, siis tühikäigumootor tõstis pöördeid, olenemata, mis pöördel käiku vahetasin.
MS1-ega closed loop PWM korralikult tööle saamine on ka paras jebimine.
Eilsega jõudsin originaal juhtmestiku tagasi taastada ning originaal ajust kadusid enamus veakoodid.
Jahutusvedeliku temp. anduri panin teise lisaks, et mitte jamada originaal aju versus MS bias resistoritega.
Uus tempandur lisaks koos tihendiga maksis kõva 55.- eek ka, oleks võinud parem 2 päeva ajusid ragistada, kuidas see raha säästa ja 2 aju koos tööle saada.

Eesmärk on originaal aju nii ära lollitada, et OBD-ga testides aru ei saa, kas juhib mootorit originaal aju või mitte.
Kuna läksin liiga hoogu ja eemaldasin MS-ist in case hall anduri pullup-i, siis eile veel pöördeid MS-i ekraanil ei näinud.
Õhtul panin pullup-i tagasi ninig vahetasin ka prose MS2 vastu, mis on mulle veidi meelepärasem.
Esimene tagasilöök on muidugi see, et originaal aju loeb TPS-i tagurpidi.
Seega tuleb mingi vaheahel ehitada, mis pinge vastupidiseks converdib.
Originaal ajul gaasi vajutades pinge väheneb (ADC count) aga MS ja enamus progeajud tahavad et pinge tõuseks.
Õhtul loodaks pöörded uuesti lugema saada ja mootori käima.
Kogu selle aretuse lisaboonus on see, et saan mootori stock konditsiooni vaid pihustite 4-ja juhtme ning süütepooli 1-e juhtme tagasiühendamisega taastada.