Chevrolet Corvette C5 5,7 - Maik

Eputa oma autoga :)

Moderaatorid: Mihkel, Ringo

Vasta
Anduu
Postitusi: 75
Liitunud: 04.05.2009 14:53
Asukoht: Tallinn

Postitus Postitas Anduu »

Naljakas, et pool foorumit soovitavad ikkagi ära katta aga omanik rajub ikka vastu, et sellel pole mitte mingit pointi, kuigi endal tegelikult puuduvad kogemused selles vallas. IRL puuduvad ka endal selle kohapealt kogemused aga nii palju kui olen lugenud igaltpoolt mujalt, siis kahjuks ei ole tule see kohe kindlasti mitte kuid positiivselt mõjub kindlasti.
Vaigu kohapealt on ivarR õigus-kuuma saades läheb pehmeks ja detailid võivad niiöelda lainesse minna.
Kui sa juba teed sellist asja, siis tee lõpuni korralikult ja pühenda see ükspäev sellele teibile ning probleem lahendatud. :)
hents99
Postitusi: 1371
Liitunud: 12.03.2005 18:40
Asukoht: Tartu
Kontakt:

Postitus Postitas hents99 »

Tegelikult läheb isegi N/A roostevabast torukolle päris kuumaks.
Mul omal S klassil oleval V8 mootoril ka RV torukolled ja elu on ikka päris kuum, ilmselt mässin ka teibi sisse, sest mingi plast karbi kaas on juba deformeerunud (ja see on kolledest päris kaugel tegelt).
Kasutaja avatar
taxu
Postitusi: 437
Liitunud: 20.01.2008 22:31
Asukoht: Tallinn

Postitus Postitas taxu »

Kas ma eksin, või paistavad pildil täpselt kolle kohal süütepoolid? Need võivad liigse kuumusega läbi lööma hakata. Vananevad igatahes kiiremini. Ja mis su süütejuhtmetest nende runnerite vahel veel saab- sulavad ära ju. Pealegi, originaalis oli sul ka kollel ekraanid peal.
Endal tõmbasin selle nn "teibi" peale veel alumiiniumfooliumist lindi ka. Mitte selle liimiga ehitusmeeste oma- liimi kärsakat ei kannataks välja. Vaid õnnestus saada liimita ja paksemat värki.
Enne diagnoosi panekut vaata mootorit ka teisest otsast! :D
Kasutaja avatar
Astrona
Postitusi: 3428
Liitunud: 21.04.2007 18:43
Asukoht: tln

Postitus Postitas Astrona »

Anduu kirjutas:Naljakas, et pool foorumit soovitavad ikkagi ära katta aga omanik rajub ikka vastu, et sellel pole mitte mingit pointi, kuigi endal tegelikult puuduvad kogemused selles vallas.....
Ega käskida ju ei saa :lol:

Ja tõesti kevad on ju kaugel ja masin on pool laiali... Miks mitte ikkagi kokku võtta ja ära teha :) .... seal nii palju ruumi, et peaks lausa lust olema...
Plaanin mähkida ka enda kolle mis näeb välja selline:
Pilt
Eks näis kas mahub üldse teip ümber. Heh märkasin just et ai ai kus peegeldab, iga runneri pealt on fotograafi peegeldus näha :lol: - kahju kohe teipida :)
slyy2048
WhatsApp: +6281339093884
12.0s CA18DET
Maik
Postitusi: 725
Liitunud: 19.06.2008 12:23
Asukoht: Viljandi
Kontakt:

Postitus Postitas Maik »

To anduu : eestis tehakse väga palju teistmoodi,kui maades millel on palju pikem autode-tuunimise ajalugu ja sellevõrra ka kogemusi rohkem. Kõik ei pea ühtemoodi asju tegema... Ma ei räägi,et pole pointi - räägin,et saab ka ilma. Eestis maksab kindlasti kirvest kah see katmine ja ei tasu ära minujaoks,pole ka track car otseselt vaid tegu on tänavaautoga.
Kas ma sinuarust lahmin vastu ilma mingit infot otsimata ja ennast harimata eelnevalt ? Minuarust mitte btw.

Arvan jah,et ootan pigem ise,kui tõesti midagi sulama hakkab siis vaatame edasi. Kui kuskil florida päikese all ei esine probleeme sama autoga ja samuti roostevabast kolledega - siis ammugi ei esine meie vööndis. Kapoti all katan lähemal olevaid asjad ära kuuma peegeldava riidega millel on oht,et võiks liiga kuuma saada ja asi vask.

Küünlasse kinnituvatel otsadel on kuumashield ümber, eks vaatan juhtmetele ka midagi ümber igaksjuhuks.
http://www.summitracing.com/search/?key ... eeve&dds=1 midagi sellist..kui siit viljandist on saada.



IvaR - on ka kuumataluv riie kapoti all iseenesest . Tõsi küll- mõtlesin selle eemaldada suvel parema jahtumise eesmärgil.

Astrona - su autol pole kapoti all pooli jubinaid, 3x vähem juhtmeid, suurendatud esivõre , lisaaugud igalpool ja sa tahad mähkida korrosiooni tekitava ja niiskust koguva teibiga siis millepärast.. ? Käiad autot kohapeal koguaeg? Pigem see seisab sul ju. Rääkimata veel mitmesaja grammisest lisa kaalust. Õhuvõttu see sul ei kuumenda,seega ei saa rääkida ka hp paremaks minemisest.

Aga auto on koos ja sõitsin täna oma garaasi ära, suht libe oli, 5 käik ja 1400 pööret oli kohe ratas ringi. Lambdade augud 3tk tühjad (kaableid vaja pikendada) ja toruklambrid tuleb ka fabritseerida,kuna poes ei müüda jätkuklambrit mis läheks 76mm torule peale..

http://www.youtube.com/watch?v=gBN0tL8LABI


;) Üldiselt olen rahul,aga salongis on teatud pööretel üsna tugev ülemineku koht kuskil 1800-2000rpm vahel mida enne ei olnud. Sel videol avatud ka tagapüttidest möödaviigud 2tk ehk häält saab oluliselt vaiksemaks keerata poole minutiga.

Kas kuskil on saada selliseid klambreid?
http://i90.photobucket.com/albums/k252/ ... ders16.jpg
ex V8 umbes 374kw/622nm @ 0,4 bar - aga uus on 318kw :( NA
Kasutaja avatar
Astrona
Postitusi: 3428
Liitunud: 21.04.2007 18:43
Asukoht: tln

Postitus Postitas Astrona »

Astrona - su autol pole kapoti all pooli jubinaid, 3x vähem juhtmeid, suurendatud esivõre , lisaaugud igalpool ja sa tahad mähkida korrosiooni tekitava ja niiskust koguva teibiga siis millepärast.. ? Käiad autot kohapeal koguaeg? Pigem see seisab sul ju. Rääkimata veel mitmesaja grammisest lisa kaalust. Õhuvõttu see sul ei kuumenda,seega ei saa rääkida ka hp paremaks minemisest.
Mul on 2 x S13, aga mõte jääb samaks.
* pidurisilinder on kollektori lähedal - näpud mahuvad vist vahele.
* Kollektori juures jooksevad turbo voolikud lõdvikud ja torud, mis ei taha kuuma.
* kui lendab mõni toitesüsteemi element, siis ehk ei juhtu kohe nii nagu 635Driver'il (et põleb maha).
* Niiskust võib see teip koguda talvel kui auto seisab :) ei usu et see roostetama hakkab
* Õhuvõtu jahenemine pole ainus mis hj numbrit muudab.
* * Kiirem spool up võib anda spooli ajal (3500-5000) igasse hetke võimsust juude ja mitte vähe.
* * Parem silindri tühjenemine jääkgaasidest on kah võimsuse võit
* * Torud on jämedamad kui S2000'el aga liitrivõimsus on väiksem - seega oletatavasti on nad liiga jämedad
* Lisamassi arvestan alati, aga eelnevad punktid kaaluvad 300g'ist üle. Pealegi võin selle võrra õhema kapotti panna :lol: - praegu turbo ja plastkapottivahele midagi niikuinii panema.
* 300g lisamassi pole pooltki nii oluline kui tuuletakistus, millest suurima osa tekitabki mootoriruumi jõudev õhk. Plaanin eest panna nii palju auke kinni kui võimalik aga et oleks veel piisav jahutus - 200kmh pealt võidab mingi 20hj ikka :)

Ma pole veel hindasid uurind, aga päris kallis on see teip vist, müüakse küll meetrites aga ikkagi >1000eek/kg :) Õhukese kihi keraamikat panen nii sisse kui välja lihtsalt pintsliga. Põhimõõteliselt peaks aitama ka valge tulekindel värv vms.

Kuna sul masinal turbot pole, siis enamus punktid sinu puhul ei kehti. Kindlasti tasub uurida, kas need 500hj florida kollektorid pole seest keraamikaga kaetud. Meil on kah 30C päevi. Pealegi ei paista teibi alt ulme keevitus välja :lol:
slyy2048
WhatsApp: +6281339093884
12.0s CA18DET
635Driver
Postitusi: 403
Liitunud: 27.09.2009 10:18
Asukoht: Tln Vilj

heissa.

Postitus Postitas 635Driver »

Mina soovitaksin kindlasti ära katta need kollektorid.Ma ei tea kui lähedalt sul need torud käigukastist jooksevad aga endal oli kuni kasti lõpuni toru mähitud kuna ei pea vajalikuks kasti õlisi kuumutada. Ilma teibita oli kuumust kapoti all turbopoolsel küljel nõnda palju,et kapotti avades ei tasunud kohe nägu alla pista :-D. Muidugi ma ei oska öelda kui paks sul selle sumpa ja kolle materjal on kuid kindlasti on oht suurem teibi all,et se kõveraks kisub.Seepärast kasutan enda uuel kollel happekindlat roostevaba mis kergem ja väidetavalt parim materjal colle tegemiseks.
Aga eks se sinu otsustada ja saad alati hiljem ka seda teha kuid sellest,et hetkel läigib ja on ilus ei tasu lasta end petta kuna varsti on se põlenud sitta täis.
Edu ehitamisel ja kui Vilj tulen siis tsekkan proovin ka oma silmaga 8)
Maik
Postitusi: 725
Liitunud: 19.06.2008 12:23
Asukoht: Viljandi
Kontakt:

Postitus Postitas Maik »

Aga minu auto käigukast on tagasilla juures :)
ex V8 umbes 374kw/622nm @ 0,4 bar - aga uus on 318kw :( NA
hents99
Postitusi: 1371
Liitunud: 12.03.2005 18:40
Asukoht: Tartu
Kontakt:

Re: heissa.

Postitus Postitas hents99 »

635Driver kirjutas:Mina soovitaksin kindlasti ära katta need kollektorid.Ma ei tea kui lähedalt sul need torud käigukastist jooksevad aga endal oli kuni kasti lõpuni toru mähitud kuna ei pea vajalikuks kasti õlisi kuumutada. Ilma teibita oli kuumust kapoti all turbopoolsel küljel nõnda palju,et kapotti avades ei tasunud kohe nägu alla pista :-D. Muidugi ma ei oska öelda kui paks sul selle sumpa ja kolle materjal on kuid kindlasti on oht suurem teibi all,et se kõveraks kisub.Seepärast kasutan enda uuel kollel happekindlat roostevaba mis kergem ja väidetavalt parim materjal colle tegemiseks.
Aga eks se sinu otsustada ja saad alati hiljem ka seda teha kuid sellest,et hetkel läigib ja on ilus ei tasu lasta end petta kuna varsti on se põlenud sitta täis.
Edu ehitamisel ja kui Vilj tulen siis tsekkan proovin ka oma silmaga 8)
Mis marki sul see parim kolle tegemise RV teras on?
RFL
Postitusi: 769
Liitunud: 20.01.2006 9:45
Asukoht: Tallinn

Re: heissa.

Postitus Postitas RFL »

hents99 kirjutas: Mis marki sul see parim kolle tegemise RV teras on?
AISI 316 vist mõtleb Ako tavapärase 304 asemel.
635Driver
Postitusi: 403
Liitunud: 27.09.2009 10:18
Asukoht: Tln Vilj

hm

Postitus Postitas 635Driver »

Justnimelt Tanel 316 mõtlesin.
Maik olgu se kast kas või katusel aga kui selle alt peaks lähedalt sumps minema siis kataks selle kindlasti ära,sama teeks ka difri juurest.
Kasutaja avatar
uzzac
Postitusi: 168
Liitunud: 30.10.2008 15:29
Asukoht: Tallinn

Postitus Postitas uzzac »

Renn kirjutas:
keraamikat meil minuteada eestis kohapeal pole
lahendus: keraamikaga katmine Tallinna Tehnika Kõrgkoolist ;)
sai uuritud mõni kuu tagasi ja väidetavalt koos eeltööga (tavalise torukolle puhul liivaprits) 4sil NA torukolle keraamiline katmine suurusjärk 500-1000.- sõltuvalt ainest. valikus pidavat olema 2 ainet. üks paksem ja teine õhem.
Kasutaja avatar
taxu
Postitusi: 437
Liitunud: 20.01.2008 22:31
Asukoht: Tallinn

Postitus Postitas taxu »

Kas nad ka seestpoolt katavad? Ja kuidas sealt enne puhastada üldse?
Enne diagnoosi panekut vaata mootorit ka teisest otsast! :D
Kasutaja avatar
uzzac
Postitusi: 168
Liitunud: 30.10.2008 15:29
Asukoht: Tallinn

Postitus Postitas uzzac »

taxu kirjutas:Kas nad ka seestpoolt katavad? Ja kuidas sealt enne puhastada üldse?
vot seda ei taibanud küsida.
Kasutaja avatar
andrec
Postitusi: 197
Liitunud: 05.12.2007 20:36
Asukoht: Harjumaa
Kontakt:

Postitus Postitas andrec »

uzzac kirjutas:
sai uuritud mõni kuu tagasi ja väidetavalt koos eeltööga (tavalise torukolle puhul liivaprits) 4sil NA torukolle keraamiline katmine suurusjärk 500-1000.- sõltuvalt ainest. valikus pidavat olema 2 ainet. üks paksem ja teine õhem.
Uurisin ka hiljuti. Just selle kohta kuidas keraamika kestab seal kollektori peal:
"Kollektorit ja kõike muud on võimalik katta. Üldiselt ei ole keraamikaga probleeme, et ta lahti tuleks. Seda võb juhtuda, kui kiht on liiga paks või pinnad pole mingil põhjusel hoolikalt puhastatud."
Kõike muud on siis turbiini kojad ja downpiped jne.
Vasta