ma pole palju kokku puutund mootori alumise otsaga, seega pole vbla väga kulunud saalet näinud, kuid kas selline kulumine on tingitud halvast õlitusest, mustusest õlis või mis veel siukseid mustreid saaledele joonistuma peaks?
ei viitsi uut teemat hakata tegema.
mis siukest asja põhjustab:
Mis aparaadist need näidised pärit? Turbotatud vabalthingav?
Siin üsna hea juhend saalede hindamiseks: http://www.engineparts.com/publications/CL77-3-402.pdf
Sellel neljandal kolvil mingi eseme tekitatud löögijäljed. Seib vmt silindris?
Enne diagnoosi panekut vaata mootorit ka teisest otsast! :D
Kolvid S13 omad, ja saalesid vaadates tundub et sõitsid kõvera väntvõlliga ja lisaks metalli osakesed õlis. Metall võis tulla nt. kolbidest det. tagajärjel.
kuna ise samasugust pilti enda mootorist näinud siis nõus zoom1-ga.
vänt võlli liini kõverus kulutas saalesid - kolvist eraldunud metalliosakesed aitasid kaasa õli kvaliteedi halvenemisele.
p.s kolvid mul alles, olid hullemalt sulanud, kui aega saan võin lisada pildid
NisMo history: 3x 200sx S13, 1x Pulsar GTiR , 1x S14A ...to be continued
ise selle mootoriga sõitnud ei ole. käinud on see 101 mehe juurest enne mind läbi, nagu naised saunas rääkisid. ca18det mootoriga tegu. juu siis läheb vänt lihvimisse, ja loodame parimat. kuna mootor korralikult pesemises praegu, siis saab selle metallijama kah välja ehk. ehk viskab magnetid kah filtri ümber igaksjuhuks. mul niipalju vedas, et koli suanud osa, ei ole käinud vastu hülssi.
tänud
Probleem on plokis, kui jutt käib vändaliinist.
Aga lase väntvõlli sirgus ka üle mõõta korralikus töökojas.
Kui väntvõll ise sirge, siis on vaja ploki vändaliin sirgeks hoonida.