saale kulumine

Tehnilised probleemid, küsimused ja lahendused.

Moderaatorid: Mihkel, Ringo

Vasta
Kasutaja avatar
kilplane
Postitusi: 485
Liitunud: 29.04.2009 0:49
Asukoht: Tallinn

saale kulumine

Postitus Postitas kilplane »

ma pole palju kokku puutund mootori alumise otsaga, seega pole vbla väga kulunud saalet näinud, kuid kas selline kulumine on tingitud halvast õlitusest, mustusest õlis või mis veel siukseid mustreid saaledele joonistuma peaks?
Pilt Pilt

ei viitsi uut teemat hakata tegema.
mis siukest asja põhjustab:
Pilt Pilt

suland küll aga et ta sedasi täpiline pealt on.

kõik abi on teretulnud.
digimarket
Postitusi: 212
Liitunud: 17.06.2007 17:32
Asukoht: Soome

Postitus Postitas digimarket »

See, mis seal kolvi peal on...puhas detonatsiooni tagajärg.
BMW M52 328i turbo
Kasutaja avatar
taxu
Postitusi: 437
Liitunud: 20.01.2008 22:31
Asukoht: Tallinn

Postitus Postitas taxu »

Mis aparaadist need näidised pärit? Turbotatud vabalthingav?
Siin üsna hea juhend saalede hindamiseks: http://www.engineparts.com/publications/CL77-3-402.pdf
Sellel neljandal kolvil mingi eseme tekitatud löögijäljed. Seib vmt silindris?
Enne diagnoosi panekut vaata mootorit ka teisest otsast! :D
Mihkel
Postitusi: 4626
Liitunud: 16.12.2004 2:41
Asukoht: Tallinn
Kontakt:

Postitus Postitas Mihkel »

Viitaks nagu õlitusprobleemile ja mustale õlile.
Subaru Impreza GT MY99 | VW Passat 6.0 W12 '02 | VW Golf 2 4motion '91
ECUMASTER tooted http://ecumaster.ee | M-Tuning - http://www.m-tuning.ee" onclick="window.open(this.href);return false; | @Facebook
Tavahooldus, performance & tuning teenused + osad, mootorite ehitamine ja remont - Tallinn.
Kasutaja avatar
zoom1
Postitusi: 833
Liitunud: 03.12.2004 20:27
Asukoht: Tartu

Postitus Postitas zoom1 »

Kolvid S13 omad, ja saalesid vaadates tundub et sõitsid kõvera väntvõlliga ja lisaks metalli osakesed õlis. Metall võis tulla nt. kolbidest det. tagajärjel.
CA18DET best et 11.1s 205kmh
Kasutaja avatar
Renn
Postitusi: 387
Liitunud: 04.02.2005 22:50
Asukoht: Tartu/Tallinn

Postitus Postitas Renn »

kuna ise samasugust pilti enda mootorist näinud siis nõus zoom1-ga.
vänt võlli liini kõverus kulutas saalesid - kolvist eraldunud metalliosakesed aitasid kaasa õli kvaliteedi halvenemisele.
p.s kolvid mul alles, olid hullemalt sulanud, kui aega saan võin lisada pildid :lol:
NisMo history: 3x 200sx S13, 1x Pulsar GTiR , 1x S14A ...to be continued
Kasutaja avatar
kilplane
Postitusi: 485
Liitunud: 29.04.2009 0:49
Asukoht: Tallinn

Postitus Postitas kilplane »

ise selle mootoriga sõitnud ei ole. käinud on see 101 mehe juurest enne mind läbi, nagu naised saunas rääkisid. ca18det mootoriga tegu. juu siis läheb vänt lihvimisse, ja loodame parimat. kuna mootor korralikult pesemises praegu, siis saab selle metallijama kah välja ehk. ehk viskab magnetid kah filtri ümber igaksjuhuks. mul niipalju vedas, et koli suanud osa, ei ole käinud vastu hülssi.
tänud
Mihkel
Postitusi: 4626
Liitunud: 16.12.2004 2:41
Asukoht: Tallinn
Kontakt:

Postitus Postitas Mihkel »

Probleem on plokis, kui jutt käib vändaliinist.
Aga lase väntvõlli sirgus ka üle mõõta korralikus töökojas.
Kui väntvõll ise sirge, siis on vaja ploki vändaliin sirgeks hoonida.
Subaru Impreza GT MY99 | VW Passat 6.0 W12 '02 | VW Golf 2 4motion '91
ECUMASTER tooted http://ecumaster.ee | M-Tuning - http://www.m-tuning.ee" onclick="window.open(this.href);return false; | @Facebook
Tavahooldus, performance & tuning teenused + osad, mootorite ehitamine ja remont - Tallinn.
Kasutaja avatar
kilplane
Postitusi: 485
Liitunud: 29.04.2009 0:49
Asukoht: Tallinn

Postitus Postitas kilplane »

kes ja kus seda teeb? ja mis raha eest?
Kasutaja avatar
uzzac
Postitusi: 168
Liitunud: 30.10.2008 15:29
Asukoht: Tallinn

Postitus Postitas uzzac »

minu CA vändaliini ajas sirgu Pööbel. jutu järgi on CA väntvõll suht kleenuke ehk hakkab nö "läbi painduma". kui on sitt saale siis lännud ta ongi.
Vasta