Jaapani siseturu autod Inglismaalt.

Kõik muu mis mujale ei sobi !

Moderaatorid: Mihkel, Ringo

ahto42
Postitusi: 598
Liitunud: 24.07.2006 12:25
Asukoht: Tartu

Postitus Postitas ahto42 »

Teine asi on siis kui see auto pole inglismaa registris ja igasugused testid tegemata.

Pole muud varianti kui eesti reg numbriga auto kinni pidada ja küsida, kuidas arvele sai.
Servemet OÜ
Puurid, keermepuurid, freesid, laagrid jne
www.serve.ee

Looduslikud, keskkonna sõbralikud ja tõhusad puhastusvahendid www.chrisal.ee
Kasutaja avatar
Astrona
Postitusi: 3428
Liitunud: 21.04.2007 18:43
Asukoht: tln

Postitus Postitas Astrona »

Kui tüübikinnitus on LHD ja RHD puhul eraldi, siis on suur vahe, kas tahad arvele saada jaapanist toodud S13 või R33. Kuna esimesel on LHD tüübikinnitus siin juba olemas, peaks piisama vaid LHD'ks ümberehitusest. Kui EU's pole isegi RHD tüübikinnitust, siis läheb keeruliseks...
Nüüd aga kus mõned autod on ARKist läbi pressitud, peaks olema ARKis olemas ka vastavad tüübikinnitused, ja järgmistel jääb üle vaid esimestele tänulik olla, või mis? Ümberehitustele on siiski vaja tehnilist ekspertiisi.
Karol, Viljar, Riho ja Joonas peaks asja päris hästi teadma.

1 variant oleks ka masin Jaapanist Inglismaale vedada, seal arvele saada, ja siis Eestisse vedada, siin teha ümberehitus - kui sellest EUs arvele võtmisest on kasu.
slyy2048
WhatsApp: +6281339093884
12.0s CA18DET
Jürgen
Postitusi: 102
Liitunud: 20.09.2007 22:08
Asukoht: Tar2

Postitus Postitas Jürgen »

ahto42 kirjutas: Pole muud varianti kui eesti reg numbriga auto kinni pidada ja küsida, kuidas arvele sai.
Valdav osa neist on ümberasujate vara, nimelt mul naabril ka Mitsu FTO RHD ja Eestis arvel. Pidi tõestama Arkis, et on elanud ja töötanud ala 6 kuud Inglismaal ja on sel ajal vara soetanud sealt.
Marko
Postitusi: 760
Liitunud: 02.02.2005 17:43

Postitus Postitas Marko »

Oskab keegi täpsemalt rääkida just arvele saamist...
Masinaks oleks Skyline R33 GTR eeldusel, et rooli ringi tõstmine on perfektselt teostatud. See R33 GTS ei ole veel eestis arvel mis VKM-i kaudu püüdis saada. Ongi küsimus, mida peaks veel tegema, et ausalt ARK kinnitaks. Tuled tuledeks, neid ilmselt keegi nagunii ei vaheta?
Opel Calibra 2.0T 4wd | Subaru Impreza 2.5 WRX | Opel Astra GSI rwd & turbo | Mazda 6 MPS | Autopeatus OÜ - http://www.autopeatus.ee
[b]Autode hooldus, remont ja lisavarustuse paigaldus - masinate ehitamine visioonist teostuseni[/b]
Kasutaja avatar
onesuspect
Postitusi: 345
Liitunud: 14.11.2007 12:21
Asukoht: tln

Postitus Postitas onesuspect »

Köige lihtsam, mine too vöi lase tuua ja siis proovi argiga kaubale saada. Tee sellest meile põhjalik ettekanne ja 'modid' teevad sellest 'sticky' teistele, et kuidas ja mis!
Pole mötet spekuleerida! Need kaarikud mis listis olid pole just kõige odavamad, isegist inkast!
Nitrous is like a hot girl with an STD. You know you want to hit it, but your scared of the results. If everything seems under control, you're just not moving fast enough.
hents99
Postitusi: 1371
Liitunud: 12.03.2005 18:40
Asukoht: Tartu
Kontakt:

Postitus Postitas hents99 »

Marko kirjutas:Oskab keegi täpsemalt rääkida just arvele saamist...
Masinaks oleks Skyline R33 GTR eeldusel, et rooli ringi tõstmine on perfektselt teostatud. See R33 GTS ei ole veel eestis arvel mis VKM-i kaudu püüdis saada. Ongi küsimus, mida peaks veel tegema, et ausalt ARK kinnitaks. Tuled tuledeks, neid ilmselt keegi nagunii ei vaheta?
Üks R33 GT on Eestis arvel, jällegi Tartus tehti rool ringi.
Kelm
Postitusi: 41
Liitunud: 28.12.2006 18:01
Asukoht: Evo istmel

Postitus Postitas Kelm »

jah mehed, oli aeg kui ehitasid auto RHD to LHD ja võtsid arvele, nüüd see enam nii lihtne ei ole, nõuavad igasugu esinduse kontrolli pabereid ja eestis on nii nahhaalseid esindusi kes aind naeravad su üle ja ei tee seda lihtsalt. Ma ei väida oma jutuga nüüd seda et asi on võimatu, kui on olemas võimalused siis aga palun ja ehk jagate seda teistega ka.
Mitsubishi Lancer Evo 6
Mitsubishi Lancer Evo 2
Opel Omega MV6
Kasutaja avatar
topgear
Postitusi: 390
Liitunud: 05.03.2005 18:01
Asukoht: .EU
Kontakt:

Postitus Postitas topgear »

palju laheb jaapanist auto toomine :?:
Kasutaja avatar
temp
Postitusi: 300
Liitunud: 13.01.2005 11:10
Asukoht: Tallinn 56158200

Postitus Postitas temp »

Olen asja endale päris selgeks teinud. Enda arvates vähemalt :)
Kui soovid auto arvele võtta LHD seades, millel pass on RHD tuleb kõigepealt taodelda ARK-ist ümberehitus luba. Ennem ei tohiks justkui midagi teha. Loa väljastamisel võivad nad nõuda tehase või tehase esindaja nõusolekut tehtavateks töödeks. Samas juhtimisseadmete ümberehitust ei tohi keegi peale tehase või tehase esindaja teha. Kui luba käes võib töö ära teha. Peale seda tuleb võtta tehase/tehase esindaja käest tõend, et tema poolt ümberehitatud sõiduk vastab kehtivatele nõuetele. Siin ongi põhi jama. Nimelt pole näiteks Skylinedele tehas andnud LHD seades tehnonõudeid :) Seega ei saa meie kohalik esindus anda välja paberit, et asi vastab nõuetele kuna temal pole pädevust anda välja nõuded ja nendele vastavust kontrollida.

Tasub lugeda :
http://www.riigiteataja.ee/ert/act.jsp?id=13191853 - Kood 301. Üldnõuded juhtimisseadmetele

http://www.riigiteataja.ee/ert/act.jsp?id=13200030 - § 9. Nõuded sõiduki ümberehituseks ja selle kinnitus

Kokkuvõttes kõige lihtsam on ennast inglismaale kuidagi elama vormistada ja seal auto soetada. Inglise numbritega 11,9 kuud (üle 12 kuu ei tohi niisama auto teises riigis olla) siin sõita ja siis mõned päevad inglismaal jälle ja peale seda asundusvarana siia tuua.

Kui keegi suudab leida lihtsama variandi, siis minu au talle!
JDM-San
Postitusi: 60
Liitunud: 10.01.2006 11:49

Postitus Postitas JDM-San »

Aga kui ümberehitatud auto Lätti regada ja alles siis Ark´is Eestisse regada?
Kasutaja avatar
temp
Postitusi: 300
Liitunud: 13.01.2005 11:10
Asukoht: Tallinn 56158200

Postitus Postitas temp »

Teoorias kui on LHD-na pass olemas ja registris EU-s, siis ei tohiks ARKil enam midagi kobiseda olla.
ziim
Postitusi: 47
Liitunud: 05.04.2007 9:12
Asukoht: Viljandi

Postitus Postitas ziim »

Kuidas svenssonid RHD masinad arvele saavad? Sealkandis neid tegelikut sitta kanti liikvel.
Treimis- ja freesimistööd
wa666ou
Postitusi: 388
Liitunud: 14.06.2006 22:57

Postitus Postitas wa666ou »

ziim kirjutas:Kuidas svenssonid RHD masinad arvele saavad? Sealkandis neid tegelikut sitta kanti liikvel.
Kas Rootsis mitte polnud ennevanasti liiklus teisel pool.
Volvopower @400+
KillFrenzy
Postitusi: 110
Liitunud: 21.08.2005 14:17

Postitus Postitas KillFrenzy »

wa666ou kirjutas:
ziim kirjutas:Kuidas svenssonid RHD masinad arvele saavad? Sealkandis neid tegelikut sitta kanti liikvel.
Kas Rootsis mitte polnud ennevanasti liiklus teisel pool.
In 1963 the Swedish parliament passed legislation ordering the switch to right-hand traffic. The changeover took place at 5am on Sunday, 3 September 1967, which was known in Swedish as Dagen H (H-Day), the 'H' being for Högertrafik or right traffic.
ziim
Postitusi: 47
Liitunud: 05.04.2007 9:12
Asukoht: Viljandi

Postitus Postitas ziim »

Jah oli, aga vaevalt igast R33-d ja muud japsid sellest ajast arvel on.
Treimis- ja freesimistööd
Vasta