Autogauge Smoke series Boost gauge
Autogauge Smoke series seieriga segukell
Nahatatud salong
sportrool
Exterior:
Auto on korralik ja hoolitsetud, Rohelist värvi ja 3 uksega.
Antitiib.
Kapotialune
2042cc (2.05L)l ülelaadevõimalusega mootor . 1500km eest sai mootor endale:
TDI väntvõll, 95.5 kolvikäik
Puhastatud, treitud kolvid 82.5 mm

tutikad kolvirõngad
silindrid hoonitud
Kõik uued tihendid/simmerid/saaled jne
uus hammasrihm, rihmarullik, uus lamerihm. uued generaatori laagrid+harjad
Uus õli Liqui moly 10w60 + filter (3XX km tagasi)
Uued tihendid-rõngad-saaled-simmerid.
Lambda andur (bosch originaal)
natuke aega laadis mootorit G60 laadur
Kuid siis otsustas kompressori pealevoolu voolik tükid lahti tõmmata ning juhtus selline asi:


Veermik:
Esisild:
Vahetatud puksid, sarniirid, rooliotsad (sisemised, välimised)+piduriklotsid(ferodo Premier)
amordid reguleeritava jäikusega, gaasikad.
ja kõik seonduv
Lisavarustus:
Kesklukk(puldiga) ning signalisatsioon
Roolivõim
Katuseluuk
Paar pilti :





Miks masin siin on ?
Paigaldamist ootab Garrett T25
Tänud AndresZ-ele Laaduri eest ja niisama mõistliku jutu eest
