Elektriline õli tagasivoolu pump
Antud juhul ei ole see vähendamine võimalik, kui just turbot kuskile väga kõrgele ei tõsta ja ploki küljele auku ei tee.
Subaru Impreza GT MY99 | VW Passat 6.0 W12 '02 | VW Golf 2 4motion '91
ECUMASTER tooted http://ecumaster.ee | M-Tuning - http://www.m-tuning.ee" onclick="window.open(this.href);return false; | @Facebook
Tavahooldus, performance & tuning teenused + osad, mootorite ehitamine ja remont - Tallinn.
ECUMASTER tooted http://ecumaster.ee | M-Tuning - http://www.m-tuning.ee" onclick="window.open(this.href);return false; | @Facebook
Tavahooldus, performance & tuning teenused + osad, mootorite ehitamine ja remont - Tallinn.
Kas nii, ei saa, et teed selle õlikogumise paagi, mis on 3cm kõrge 10x25cm laius x pikkus (750cc), ja paigutad selle turbo ära voolust ainutl 1-3cm madalamale nii, et sealt äravool on juba alla karterisse vms. Kas turbol on õige suurusega restrictor? seda peale-voolu tuleks ju piirata nii palju, et turbo saab nii palju kui vaja.Mihkel kirjutas:Antud juhul ei ole see vähendamine võimalik, kui just turbot kuskile väga kõrgele ei tõsta ja ploki küljele auku ei tee.
slyy2048
WhatsApp: +6281339093884
12.0s CA18DET
WhatsApp: +6281339093884
12.0s CA18DET
Re: Elektriline õli tagasivoolu pump
Kas sellel turbol vesijahutus on? Ütlesid, et algul töötas asi ilma suitsuta. Seega, kui vett pole, võib ta sul olla juba ülemuumenemisest otsa saanud lihtsalt.Mihkel kirjutas:pealevoolul on juba 0.8mm restrictor, mis on puksidel turbole päris radikaalne niigi.
Enne diagnoosi panekut vaata mootorit ka teisest otsast! :D
Kui jahutuses oleks probleem siis oleks igati loogiline, et puksid ka läbi on.
Aga viimati kui katsusin olid puksid nagu tutikal turbol.
Mis puutub vesijahutusega turboga sõitmisse nii, et jahutust taga pole, siis E30-nega sai nii sõidetud vähemalt 5000km, kui mitte rohkem ja absoluudselt NULL probleemi.
Enne talve ühendasin alles jahutuse taha, et kui libedal rohkem kuuma anda, siis oleks jahutus korrektne.
See vesijahutus on ka selleks, et pikendada lollide autoomanike puhul turbo eluiga, kes ei viitsi turbot maha jahutada enne mootori seisma jätmist.
Enne vesijahutuse ühendamist E30-nel lasin mootori alati, isegi siis kui ei tallanud, vähemalt 1min kohapeal käia.
Tõesti ainuke asi oleks veel proovida anumat kohe peale turbot ja siis pumpa, kuna hetkel on pump otse turbo tagasivoolu külge ühendatud.
Samas ei teeks paha ka testimine, kas asi ikka sõidab ilma suitsuta ka siis kui turbo ühendatud pole.
Lekke peaks muidugi kohe DP lahti võttes ära nägema.
Mis puudutab restrictorit, siis kas te arvate, et 0.8mm on LIIGA SUUR restrictor PUKSIDEGA turbole???

Arvestades, et õlituse ots tuleb kaanest ning VW mootoritel ei ole teab mis kõrge õlirõhk.
Mina pigem kardaks, et turbol normaalset õlitust pole sellise restrictoriga.
Aga viimati kui katsusin olid puksid nagu tutikal turbol.
Mis puutub vesijahutusega turboga sõitmisse nii, et jahutust taga pole, siis E30-nega sai nii sõidetud vähemalt 5000km, kui mitte rohkem ja absoluudselt NULL probleemi.
Enne talve ühendasin alles jahutuse taha, et kui libedal rohkem kuuma anda, siis oleks jahutus korrektne.
See vesijahutus on ka selleks, et pikendada lollide autoomanike puhul turbo eluiga, kes ei viitsi turbot maha jahutada enne mootori seisma jätmist.
Enne vesijahutuse ühendamist E30-nel lasin mootori alati, isegi siis kui ei tallanud, vähemalt 1min kohapeal käia.
Tõesti ainuke asi oleks veel proovida anumat kohe peale turbot ja siis pumpa, kuna hetkel on pump otse turbo tagasivoolu külge ühendatud.
Samas ei teeks paha ka testimine, kas asi ikka sõidab ilma suitsuta ka siis kui turbo ühendatud pole.
Lekke peaks muidugi kohe DP lahti võttes ära nägema.
Mis puudutab restrictorit, siis kas te arvate, et 0.8mm on LIIGA SUUR restrictor PUKSIDEGA turbole???



Arvestades, et õlituse ots tuleb kaanest ning VW mootoritel ei ole teab mis kõrge õlirõhk.
Mina pigem kardaks, et turbol normaalset õlitust pole sellise restrictoriga.
Subaru Impreza GT MY99 | VW Passat 6.0 W12 '02 | VW Golf 2 4motion '91
ECUMASTER tooted http://ecumaster.ee | M-Tuning - http://www.m-tuning.ee" onclick="window.open(this.href);return false; | @Facebook
Tavahooldus, performance & tuning teenused + osad, mootorite ehitamine ja remont - Tallinn.
ECUMASTER tooted http://ecumaster.ee | M-Tuning - http://www.m-tuning.ee" onclick="window.open(this.href);return false; | @Facebook
Tavahooldus, performance & tuning teenused + osad, mootorite ehitamine ja remont - Tallinn.

Väidetavalt isegi normaalse õlivoolu juures töötab vesijahutuseta turps kõrgemal temperatuuril, kui võrdluses kasutatud mineraalõli talub. Sündid vastupidavamad, aga ikkagi. Tahan öelda, et puksidel võib lokse mitte olla, aga kui äravool on kõrbenud õlist umbes, siis ei pruugi ka pump aidata.
Enne diagnoosi panekut vaata mootorit ka teisest otsast! :D
0.8mm restrictorist tuleb nii vähe õli, et see jõuab sul iga kell ära valguda, kui voolik just vahepel üles ei jookse. Sry, ei jõua kogu teemat läbi tutkida, aga kas ta suitseb sul koguaeg?Mihkel kirjutas:Mis puudutab restrictorit, siis kas te arvate, et 0.8mm on LIIGA SUUR restrictor PUKSIDEGA turbole???![]()
![]()
Arvestades, et õlituse ots tuleb kaanest ning VW mootoritel ei ole teab mis kõrge õlirõhk.
Mina pigem kardaks, et turbol normaalset õlitust pole sellise restrictoriga
Palju karteri enda surve on? Turbo keskosa on ju kah karteriga samas ruumis. Võibolla karteri surve puhub õli läbi pukside?
slyy2048
WhatsApp: +6281339093884
12.0s CA18DET
WhatsApp: +6281339093884
12.0s CA18DET
Karterituulutus on ~20mm voolikuga otse õue, seega karteris survet ei tohiks olla.
Päris umbes see äravool kindlasti pole, kuna õli sinna valgub, see oli ilusti kuulda, kui mul oli tehtud tagasivoolule õhutus.
Kui mälu ei peta, siis tagasivoolu õhutusega suitses vähem kui praegu läbi õlipumba.
Kui pump on vahel, siis ei ole ju turbo keskkosa enam karterituulutusega samas ruumis, kuna pump imeb turbo poolt õli ja lükkab selle "survega" karterisse.
Mis jahutust puudutab, siis Polo turbo pole minu käes ilma jahutuse ühendamata mitte kunagi ringi käinudki, kuna sai kohe alguses jahutus külge pandud.
Õliks oli sellel autol siis kui veel sõitis 10W-60 täissünt.
Hetkel on muidugi sissesõidu tõttu kasutusel mineraalõli aga suitsema hakkas ta toona 10w-60 õliga.
Samas ilmselt toona tuli see ikka mootorist, kuna karterituulutusest ajas ka sinist.
Päris umbes see äravool kindlasti pole, kuna õli sinna valgub, see oli ilusti kuulda, kui mul oli tehtud tagasivoolule õhutus.
Kui mälu ei peta, siis tagasivoolu õhutusega suitses vähem kui praegu läbi õlipumba.
Kui pump on vahel, siis ei ole ju turbo keskkosa enam karterituulutusega samas ruumis, kuna pump imeb turbo poolt õli ja lükkab selle "survega" karterisse.
Mis jahutust puudutab, siis Polo turbo pole minu käes ilma jahutuse ühendamata mitte kunagi ringi käinudki, kuna sai kohe alguses jahutus külge pandud.
Õliks oli sellel autol siis kui veel sõitis 10W-60 täissünt.
Hetkel on muidugi sissesõidu tõttu kasutusel mineraalõli aga suitsema hakkas ta toona 10w-60 õliga.
Samas ilmselt toona tuli see ikka mootorist, kuna karterituulutusest ajas ka sinist.
Subaru Impreza GT MY99 | VW Passat 6.0 W12 '02 | VW Golf 2 4motion '91
ECUMASTER tooted http://ecumaster.ee | M-Tuning - http://www.m-tuning.ee" onclick="window.open(this.href);return false; | @Facebook
Tavahooldus, performance & tuning teenused + osad, mootorite ehitamine ja remont - Tallinn.
ECUMASTER tooted http://ecumaster.ee | M-Tuning - http://www.m-tuning.ee" onclick="window.open(this.href);return false; | @Facebook
Tavahooldus, performance & tuning teenused + osad, mootorite ehitamine ja remont - Tallinn.
Mis veel õli küpsemisse puutub- ei ole väga täpselt küll siia teemasse, aga- juhtusin just lugema üht artiklit, kuidas Ford oma mingit konkreetset turbokompotti katsetas. Võimalik et teeb nii kõigi mootorite välja töötamisel. Saraisk, seda poleks küll osand pakkuda:
"The test ran EcoBoost at maximum boost flat out for a 10-minute period. Then the engine and all cooling were abruptly shut down and the turbo was left to “bake” after this high-speed operation. This process was then repeated 1,500 times without an oil change. After the 1,500 cycles, the turbos were cut open for detailed technical examination and proved to be fine."
"The test ran EcoBoost at maximum boost flat out for a 10-minute period. Then the engine and all cooling were abruptly shut down and the turbo was left to “bake” after this high-speed operation. This process was then repeated 1,500 times without an oil change. After the 1,500 cycles, the turbos were cut open for detailed technical examination and proved to be fine."

Enne diagnoosi panekut vaata mootorit ka teisest otsast! :D
See on selle "täisboostiga" 250h, mis on ~160kmh pealt ~40000km sõitmistMaik kirjutas:Ja see 1500x kuuma mootoriga seisma on imho normaalne - päriselus seda juhtub ju rohkemgi ma arvan.

slyy2048
WhatsApp: +6281339093884
12.0s CA18DET
WhatsApp: +6281339093884
12.0s CA18DET
Turbo on turbo. Tavaauto turbo eluiga võtame näiteks 10a, aastas 20 000 km sõitu.
1500x või 3000x tuleb lõdvalt täis neid seismajätmisi kus turbo on kuum . Igahommik preagugi turboautoga kiire sõiduga tööle ja seisma . 2x päevas. Ehk siis tavaline autokasutus = minujaoks mitte mingit jahutamist peale sõitu. Rinka/dragi puhul tõesti jahutaks ,sest jupid on kallid ja sissetulek keskmisel eestlasel mitte eriti suur mis tingib suurema hoolitsuse ja ettevaatlikuse .
sry offtopicu eest.
1500x või 3000x tuleb lõdvalt täis neid seismajätmisi kus turbo on kuum . Igahommik preagugi turboautoga kiire sõiduga tööle ja seisma . 2x päevas. Ehk siis tavaline autokasutus = minujaoks mitte mingit jahutamist peale sõitu. Rinka/dragi puhul tõesti jahutaks ,sest jupid on kallid ja sissetulek keskmisel eestlasel mitte eriti suur mis tingib suurema hoolitsuse ja ettevaatlikuse .
sry offtopicu eest.
ex V8 umbes 374kw/622nm @ 0,4 bar - aga uus on 318kw :( NA
Võib olla on/teha turbote testimisest eraldi teema ja see jutt sinna tõsta. Igatahes, kiirel sõidul ja kiirel sõidul on vahe. Endalgi EGR kell pidevalt silma ees- andur enne turbot- ja temperatuurides on ikka suur vahe sõltuvalt sõidust. Kui täisrõhuga olen näinud kuni 900C, siis tavasõidul ainult 650 ja tühikäigul 500. Aga kus sa linnasõidul tekitad olukorra, et turbo töötaks 10 minutit järjest täisrõhul? Isegi 10 sekundit on probleemne, sest selleks ajaks ikka kiirus väga suur.Maik kirjutas:Turbo on turbo. Tavaauto turbo eluiga võtame näiteks 10a, aastas 20 000 km sõitu.
1500x või 3000x tuleb lõdvalt täis neid seismajätmisi kus turbo on kuum . Igahommik preagugi turboautoga kiire sõiduga tööle ja seisma . 2x päevas. Ehk siis tavaline autokasutus = minujaoks mitte mingit jahutamist peale sõitu. Rinka/dragi puhul tõesti jahutaks ,sest jupid on kallid ja sissetulek keskmisel eestlasel mitte eriti suur mis tingib suurema hoolitsuse ja ettevaatlikuse .
sry offtopicu eest.
Enne diagnoosi panekut vaata mootorit ka teisest otsast! :D
Pole kuhugi poole laiendada karterit.
Lisaks kas mitte pole kindel õlitase oluline, et kurvides pump kuivale ei jääks.
Suuremas karteris on õlil ka rohkem ruumi, et õlisööturil eest ära "sõita"
Täna proovisin veel sõita ja päris külmalt oli ikka jube kõva valge suits väljas.
Samas tallates ei olnud asi suitsenud ja võrreldes Silveri turboga suitseb minu oma poole vähem.
Imelik, et valges oli see suits sinine aga hetkel oli valge mis valge.
Peab päevavalges uuesti üle vaatama.
Proovin vist ikkagi selle kalli õige õlipumba ära enne kui päris korstnasse selle turbo kirjutan.
Samuti tuleks prooviks teha anum turbo äravoolule ja alles sealt õli pumpama hakata.
Lisaks kas mitte pole kindel õlitase oluline, et kurvides pump kuivale ei jääks.
Suuremas karteris on õlil ka rohkem ruumi, et õlisööturil eest ära "sõita"
Täna proovisin veel sõita ja päris külmalt oli ikka jube kõva valge suits väljas.
Samas tallates ei olnud asi suitsenud ja võrreldes Silveri turboga suitseb minu oma poole vähem.
Imelik, et valges oli see suits sinine aga hetkel oli valge mis valge.
Peab päevavalges uuesti üle vaatama.
Proovin vist ikkagi selle kalli õige õlipumba ära enne kui päris korstnasse selle turbo kirjutan.
Samuti tuleks prooviks teha anum turbo äravoolule ja alles sealt õli pumpama hakata.
Subaru Impreza GT MY99 | VW Passat 6.0 W12 '02 | VW Golf 2 4motion '91
ECUMASTER tooted http://ecumaster.ee | M-Tuning - http://www.m-tuning.ee" onclick="window.open(this.href);return false; | @Facebook
Tavahooldus, performance & tuning teenused + osad, mootorite ehitamine ja remont - Tallinn.
ECUMASTER tooted http://ecumaster.ee | M-Tuning - http://www.m-tuning.ee" onclick="window.open(this.href);return false; | @Facebook
Tavahooldus, performance & tuning teenused + osad, mootorite ehitamine ja remont - Tallinn.