S13 mootori vaakum-ja muu voolikumajandus?

Tehnilised probleemid, küsimused ja lahendused.

Moderaatorid: Mihkel, Ringo

Riisirakett
Postitusi: 180
Liitunud: 03.12.2009 17:45
Asukoht: Rakvere

S13 mootori vaakum-ja muu voolikumajandus?

Postitus Postitas Riisirakett »

Mure selline,et sain masina mida oli ehitanud keegi kolmas isik.Töö on aga poolikuks jäänud ja "pimedaid" voolikotsasid on palju ja mõned isegi puudu :? .Nt solenoid on üldse ilma voolikuteta.Jutu järgi on peale pandud audi S2 föön koos WG.Kuna ei ole hetkel raha,et masin kuhugile töökotta sisse lükata ja öelda,et tehke korda mõtlesin,et ehk keegi oleks nõus aitama ja näitama kuhu mis vooliks peaks minema.Teeksin ise ära,kui ainult teaks kuhu mis volla käib.
Kasutaja avatar
murjam
Postitusi: 689
Liitunud: 16.03.2008 13:01
Asukoht: Tallinn
Kontakt:

Postitus Postitas murjam »

Vaata neil lehtedel on päris hästi lahti selgitatud, mis kuhu käib ja ühtlasi ka see, mille võib pimedaks jätta jne:
http://www.driftopia.com/2007/06/27/ca1 ... reference/
http://www.driftopia.com/2007/07/02/ca1 ... rculation/
http://www.driftopia.com/2007/11/14/ca1 ... ines-to-1/

Kui konkreetsem küsimus formuleerub mõne vooliku kohta, anna teada.
Lauda nitro
Riisirakett
Postitusi: 180
Liitunud: 03.12.2009 17:45
Asukoht: Rakvere

Postitus Postitas Riisirakett »

Väga palju juttu on jah ja pildid ka ilusad aga kuna mul esimene fööniga masin ei ole ma eriti kodus selle teemaga.Ja ei ole see eng keel väga käpas oleks mulle ikkagi lihtsam ja arusaadavam,kui keegi näitaks konkreetselt minu masinal mis kuhu peab minema ehk siis teeks puust ja punaseks :-D
Kasutaja avatar
kilplane
Postitusi: 485
Liitunud: 29.04.2009 0:49
Asukoht: Tallinn

Postitus Postitas kilplane »

täitsa viisakas leht. tänud. vähemalt nüüd tean, et nii nagu oli, pole mõtet mootorit tagasi kokku panna.
Riisirakett
Postitusi: 180
Liitunud: 03.12.2009 17:45
Asukoht: Rakvere

Postitus Postitas Riisirakett »

Ehk leidub keegi kes oleks nõus abistama?
Kasutaja avatar
kilplane
Postitusi: 485
Liitunud: 29.04.2009 0:49
Asukoht: Tallinn

Postitus Postitas kilplane »

ehk on abi kui selle ära tõlgin.
http://www.driftopia.com/2007/06/27/ca1 ... reference/

SL kolle tagumine külg
Pilt

1.1: SL poolesse klapikambri kaande.
1.2: piduri vaakum.
1.3: kütuserõhuregulaatorisse, mingisse lower manifold butterfly assembly värki ja sealt saab ka rõhunäidikusse näidu
1.4: turbo vesijahutuse pealevool
1.5: mis toidab eelmist.
1.6: sellele niplile panna kas pime või võtta BOW-i vaakum sealt.

õhusiiber
Pilt

2.1: Vee äravool -> 5.3
2.2: pime ette.
2.3: vee pealevool kaanest <- 4.3

lebotamise kontroll
Pilt

3.1: s.o. F.I.C.D. valve mis keerab idle pöördeid juurde kui AC on sisse lülitatud. kui konti pole, siis ei pea sinna pistikut järgi panema. (teisel pool on idle pöörete timmimis kruvi. soe mootor peaks 850 rpm juures olema.)
3.2: 3.2 ja 3.3 on idle õhu kontrolli vidinad. see on siis õhu pealevool.
3.3: ehk siis asi, mida kontrollib aju ja annab lisa õku kui vaja.
3.4: õhuregulaatorisse 3.5 täpsemalt 4.1
3.5: asjanduse idee on anda külmkäivitusel rohkem õhku peale

õhuregulaator 3.5
Pilt

4.1: ühendub 3.4
4.2: ühendub 3.2
4.3: ühendub 2.3 (kaanest tulev vesi.)
4.4: ühendub 5.4

Veevärk:
Pilt

5.1: salongiragiradika pealevool. kui radikat pole siis -> 6.5
5.2: turbo vesijahutuse pealevool (ühendub -> 1.5)
5.3: ühendub 2.1
5.4: ühendub 4.4
5.5: ühendub T-ga alumise radikavooliku külge.

vesi ja õli.
Pilt

6.1: õli ühendub 6.2
6.2: õli ühendub 6.1
6.3: õli ühendub 6.4
6.4: õli ühendub 6.3
6.5: vee tagasivool salongiradikast. kui salongiradikat pole, siis ühendub <- 5.1

turbo poole õli ja vesi
Pilt

7.1: turbo õli pealevool
7.2: turvo õli äravool
7.3: turvo vesijahutuse vee äravool
7.4: ühendub SL kollesse stock masinatel. soovitatav on tuulutada see õliämbrisse ja SK kolle auk kinni toppida.

edu.
Kasutaja avatar
Astrona
Postitusi: 3428
Liitunud: 21.04.2007 18:43
Asukoht: tln

Postitus Postitas Astrona »

Kas mure on üldse CA'ga? S13'ede peal käib viimasel ajal üldse SR'id.

Kui ca, ja jutt kütuserõhu solenoidist, siis seda ei peagi vahel olema. Enamus otsad võibki pimedaks panna :) näiteks söefilter, siibrisoojendus, käivituskütuserõhu-solenoid.
slyy2048
WhatsApp: +6281339093884
12.0s CA18DET
Riisirakett
Postitusi: 180
Liitunud: 03.12.2009 17:45
Asukoht: Rakvere

Postitus Postitas Riisirakett »

Tegemist on CA-ga,91.a omaga.Üks asi veel,et vahele on pandud käsitsi Boost-i reg. vidin :).Üks ots läheb WG alumise nippli otsa aga kuhu peaks minema teine ots? http://www.upload.ee/image/291015/Fotod-0128.jpg
Viimati muutis Riisirakett, 08.12.2009 11:53, muudetud 1 kord kokku.
Kasutaja avatar
Astrona
Postitusi: 3428
Liitunud: 21.04.2007 18:43
Asukoht: tln

Postitus Postitas Astrona »

Riisirakett kirjutas:Tegemist on CA-ga,91.a omaga.Üks asi veel,et vahele on pandud käsitsi Boost-i reg. vidin :).Üks ots läheb WG alumise nippli otsa aga kuhu peaks minema teine ots?
Kas WG'il on sul mitu "niplit"? Ega vist. Teine peaks ikka minema otse kompressori väljundisse. Soovitav on teha selgeks, mis kõik asjad teevad, siis tead juba ise, mis kuhu käib.
slyy2048
WhatsApp: +6281339093884
12.0s CA18DET
Riisirakett
Postitusi: 180
Liitunud: 03.12.2009 17:45
Asukoht: Rakvere

Postitus Postitas Riisirakett »

Tegemist on audi S2 turbo ja WG-ga jutu järgi.WG-l kaks toru alumine suurem kuhu läheb üks voolik boosti reg. ja ülemine peenem toru on vaba.Ja boosti reg. kolmas ots pime.
Kasutaja avatar
kilplane
Postitusi: 485
Liitunud: 29.04.2009 0:49
Asukoht: Tallinn

Postitus Postitas kilplane »

kas boost controli all mõtled midagi sellist?
Pilt
kui see, siis parempoolne ots läheb kas turbo nipplisse või kusagile võimalikult turbo lähedale. alumine WG'sse. kruvi vasakul , sellega regullid mis rõhu juures WG avaneb.
me sellise ehitasime, kiilus see tihti kinni, kuna niiskusega läks seest kuulike rooste.

miks see siibri soojendus üldse vajalik on?
Kasutaja avatar
murjam
Postitusi: 689
Liitunud: 16.03.2008 13:01
Asukoht: Tallinn
Kontakt:

Postitus Postitas murjam »

Kuuli roostetamise vastu aitab õlitamine. Gaasiklapist käib jahutusvedelik läbi peamiselt selle pärast, et külmaga klapp kinni ei jäätuks, eriti paha variandina on võimalik kinnikiilumine avatud asendis. Mul läheb praegu esimene talv selle soojenduseta. Näis, kui vajalik see on.
Lauda nitro
Kasutaja avatar
kilplane
Postitusi: 485
Liitunud: 29.04.2009 0:49
Asukoht: Tallinn

Postitus Postitas kilplane »

ma reeglina ei unusta oma tinasaabast gaasipedaalile, kui autot pargin. :-D
Kasutaja avatar
murjam
Postitusi: 689
Liitunud: 16.03.2008 13:01
Asukoht: Tallinn
Kontakt:

Postitus Postitas murjam »

kilplane kirjutas:ma reeglina ei unusta oma tinasaabast gaasipedaalile, kui autot pargin. :-D
Teoorias saab juhtuda (ja ilmselt selliste murede vältimiseks ongi tehas jahutusvedeliku sealt läbi juhatanud), et härmatisega tekib gaasiklapi ümber jääst serv, mistõttu ta vabalt ei käi (see pole jah veel kuigi hull) ning sõites rahulikult jääkülma mootoriga saad ainult gaasi lisada, klapi tagasitulekut jääb seesama jää takistama (juba 'veidi' halvem situatsioon).
Lauda nitro
Kasutaja avatar
Astrona
Postitusi: 3428
Liitunud: 21.04.2007 18:43
Asukoht: tln

Postitus Postitas Astrona »

Õnneks on CA'l 1 selline vidin, mis õhku soojendab :) Ei usu, et see jäätub... Esiteks lühikese otsa puhul on pidevalt gaasiga mängimist ja pole palju aega jäätuda, teiseks, pikema otsa puhul läheb SL-kollektor soojaks. Võib aga juhtuda, kui tallinnas paned 90 peale, ühtegi möödasõitu ei tee, ja tartus gaasimahalastes jääb see peale, aga selleks on teised autod. SX'iga on ikkagi kohustuslik iga 5min jooksul paar korda cooler soojaks ajada.
Selle S2 turbo torumajandusega pöördu S2 meeste poole. Hui seda teab, mis solenoidid seal vahel on.
slyy2048
WhatsApp: +6281339093884
12.0s CA18DET
Vasta