
S13 mootori vaakum-ja muu voolikumajandus?
-
- Postitusi: 180
- Liitunud: 03.12.2009 17:45
- Asukoht: Rakvere
S13 mootori vaakum-ja muu voolikumajandus?
Mure selline,et sain masina mida oli ehitanud keegi kolmas isik.Töö on aga poolikuks jäänud ja "pimedaid" voolikotsasid on palju ja mõned isegi puudu
.Nt solenoid on üldse ilma voolikuteta.Jutu järgi on peale pandud audi S2 föön koos WG.Kuna ei ole hetkel raha,et masin kuhugile töökotta sisse lükata ja öelda,et tehke korda mõtlesin,et ehk keegi oleks nõus aitama ja näitama kuhu mis vooliks peaks minema.Teeksin ise ära,kui ainult teaks kuhu mis volla käib.

Vaata neil lehtedel on päris hästi lahti selgitatud, mis kuhu käib ja ühtlasi ka see, mille võib pimedaks jätta jne:
http://www.driftopia.com/2007/06/27/ca1 ... reference/
http://www.driftopia.com/2007/07/02/ca1 ... rculation/
http://www.driftopia.com/2007/11/14/ca1 ... ines-to-1/
Kui konkreetsem küsimus formuleerub mõne vooliku kohta, anna teada.
http://www.driftopia.com/2007/06/27/ca1 ... reference/
http://www.driftopia.com/2007/07/02/ca1 ... rculation/
http://www.driftopia.com/2007/11/14/ca1 ... ines-to-1/
Kui konkreetsem küsimus formuleerub mõne vooliku kohta, anna teada.
Lauda nitro
-
- Postitusi: 180
- Liitunud: 03.12.2009 17:45
- Asukoht: Rakvere
-
- Postitusi: 180
- Liitunud: 03.12.2009 17:45
- Asukoht: Rakvere
ehk on abi kui selle ära tõlgin.
http://www.driftopia.com/2007/06/27/ca1 ... reference/
SL kolle tagumine külg

1.1: SL poolesse klapikambri kaande.
1.2: piduri vaakum.
1.3: kütuserõhuregulaatorisse, mingisse lower manifold butterfly assembly värki ja sealt saab ka rõhunäidikusse näidu
1.4: turbo vesijahutuse pealevool
1.5: mis toidab eelmist.
1.6: sellele niplile panna kas pime või võtta BOW-i vaakum sealt.
õhusiiber

2.1: Vee äravool -> 5.3
2.2: pime ette.
2.3: vee pealevool kaanest <- 4.3
lebotamise kontroll

3.1: s.o. F.I.C.D. valve mis keerab idle pöördeid juurde kui AC on sisse lülitatud. kui konti pole, siis ei pea sinna pistikut järgi panema. (teisel pool on idle pöörete timmimis kruvi. soe mootor peaks 850 rpm juures olema.)
3.2: 3.2 ja 3.3 on idle õhu kontrolli vidinad. see on siis õhu pealevool.
3.3: ehk siis asi, mida kontrollib aju ja annab lisa õku kui vaja.
3.4: õhuregulaatorisse 3.5 täpsemalt 4.1
3.5: asjanduse idee on anda külmkäivitusel rohkem õhku peale
õhuregulaator 3.5

4.1: ühendub 3.4
4.2: ühendub 3.2
4.3: ühendub 2.3 (kaanest tulev vesi.)
4.4: ühendub 5.4
Veevärk:

5.1: salongiragiradika pealevool. kui radikat pole siis -> 6.5
5.2: turbo vesijahutuse pealevool (ühendub -> 1.5)
5.3: ühendub 2.1
5.4: ühendub 4.4
5.5: ühendub T-ga alumise radikavooliku külge.
vesi ja õli.

6.1: õli ühendub 6.2
6.2: õli ühendub 6.1
6.3: õli ühendub 6.4
6.4: õli ühendub 6.3
6.5: vee tagasivool salongiradikast. kui salongiradikat pole, siis ühendub <- 5.1
turbo poole õli ja vesi

7.1: turbo õli pealevool
7.2: turvo õli äravool
7.3: turvo vesijahutuse vee äravool
7.4: ühendub SL kollesse stock masinatel. soovitatav on tuulutada see õliämbrisse ja SK kolle auk kinni toppida.
edu.
http://www.driftopia.com/2007/06/27/ca1 ... reference/
SL kolle tagumine külg

1.1: SL poolesse klapikambri kaande.
1.2: piduri vaakum.
1.3: kütuserõhuregulaatorisse, mingisse lower manifold butterfly assembly värki ja sealt saab ka rõhunäidikusse näidu
1.4: turbo vesijahutuse pealevool
1.5: mis toidab eelmist.
1.6: sellele niplile panna kas pime või võtta BOW-i vaakum sealt.
õhusiiber

2.1: Vee äravool -> 5.3
2.2: pime ette.
2.3: vee pealevool kaanest <- 4.3
lebotamise kontroll

3.1: s.o. F.I.C.D. valve mis keerab idle pöördeid juurde kui AC on sisse lülitatud. kui konti pole, siis ei pea sinna pistikut järgi panema. (teisel pool on idle pöörete timmimis kruvi. soe mootor peaks 850 rpm juures olema.)
3.2: 3.2 ja 3.3 on idle õhu kontrolli vidinad. see on siis õhu pealevool.
3.3: ehk siis asi, mida kontrollib aju ja annab lisa õku kui vaja.
3.4: õhuregulaatorisse 3.5 täpsemalt 4.1
3.5: asjanduse idee on anda külmkäivitusel rohkem õhku peale
õhuregulaator 3.5

4.1: ühendub 3.4
4.2: ühendub 3.2
4.3: ühendub 2.3 (kaanest tulev vesi.)
4.4: ühendub 5.4
Veevärk:

5.1: salongiragiradika pealevool. kui radikat pole siis -> 6.5
5.2: turbo vesijahutuse pealevool (ühendub -> 1.5)
5.3: ühendub 2.1
5.4: ühendub 4.4
5.5: ühendub T-ga alumise radikavooliku külge.
vesi ja õli.

6.1: õli ühendub 6.2
6.2: õli ühendub 6.1
6.3: õli ühendub 6.4
6.4: õli ühendub 6.3
6.5: vee tagasivool salongiradikast. kui salongiradikat pole, siis ühendub <- 5.1
turbo poole õli ja vesi

7.1: turbo õli pealevool
7.2: turvo õli äravool
7.3: turvo vesijahutuse vee äravool
7.4: ühendub SL kollesse stock masinatel. soovitatav on tuulutada see õliämbrisse ja SK kolle auk kinni toppida.
edu.
-
- Postitusi: 180
- Liitunud: 03.12.2009 17:45
- Asukoht: Rakvere
Tegemist on CA-ga,91.a omaga.Üks asi veel,et vahele on pandud käsitsi Boost-i reg. vidin
.Üks ots läheb WG alumise nippli otsa aga kuhu peaks minema teine ots? http://www.upload.ee/image/291015/Fotod-0128.jpg

Viimati muutis Riisirakett, 08.12.2009 11:53, muudetud 1 kord kokku.
Kas WG'il on sul mitu "niplit"? Ega vist. Teine peaks ikka minema otse kompressori väljundisse. Soovitav on teha selgeks, mis kõik asjad teevad, siis tead juba ise, mis kuhu käib.Riisirakett kirjutas:Tegemist on CA-ga,91.a omaga.Üks asi veel,et vahele on pandud käsitsi Boost-i reg. vidin.Üks ots läheb WG alumise nippli otsa aga kuhu peaks minema teine ots?
slyy2048
WhatsApp: +6281339093884
12.0s CA18DET
WhatsApp: +6281339093884
12.0s CA18DET
-
- Postitusi: 180
- Liitunud: 03.12.2009 17:45
- Asukoht: Rakvere
kas boost controli all mõtled midagi sellist?

kui see, siis parempoolne ots läheb kas turbo nipplisse või kusagile võimalikult turbo lähedale. alumine WG'sse. kruvi vasakul , sellega regullid mis rõhu juures WG avaneb.
me sellise ehitasime, kiilus see tihti kinni, kuna niiskusega läks seest kuulike rooste.
miks see siibri soojendus üldse vajalik on?

kui see, siis parempoolne ots läheb kas turbo nipplisse või kusagile võimalikult turbo lähedale. alumine WG'sse. kruvi vasakul , sellega regullid mis rõhu juures WG avaneb.
me sellise ehitasime, kiilus see tihti kinni, kuna niiskusega läks seest kuulike rooste.
miks see siibri soojendus üldse vajalik on?
Teoorias saab juhtuda (ja ilmselt selliste murede vältimiseks ongi tehas jahutusvedeliku sealt läbi juhatanud), et härmatisega tekib gaasiklapi ümber jääst serv, mistõttu ta vabalt ei käi (see pole jah veel kuigi hull) ning sõites rahulikult jääkülma mootoriga saad ainult gaasi lisada, klapi tagasitulekut jääb seesama jää takistama (juba 'veidi' halvem situatsioon).kilplane kirjutas:ma reeglina ei unusta oma tinasaabast gaasipedaalile, kui autot pargin.
Lauda nitro
Õnneks on CA'l 1 selline vidin, mis õhku soojendab
Ei usu, et see jäätub... Esiteks lühikese otsa puhul on pidevalt gaasiga mängimist ja pole palju aega jäätuda, teiseks, pikema otsa puhul läheb SL-kollektor soojaks. Võib aga juhtuda, kui tallinnas paned 90 peale, ühtegi möödasõitu ei tee, ja tartus gaasimahalastes jääb see peale, aga selleks on teised autod. SX'iga on ikkagi kohustuslik iga 5min jooksul paar korda cooler soojaks ajada.
Selle S2 turbo torumajandusega pöördu S2 meeste poole. Hui seda teab, mis solenoidid seal vahel on.

Selle S2 turbo torumajandusega pöördu S2 meeste poole. Hui seda teab, mis solenoidid seal vahel on.
slyy2048
WhatsApp: +6281339093884
12.0s CA18DET
WhatsApp: +6281339093884
12.0s CA18DET