Lõpuks jõudis täna kätte see hetk, kui 6-ene kast sai autole alla tõstetud.
Tänud Silverile, Danile, Mikule ja Jaanile, kes jõuga abiks olid.
Võtsin turbo koos downpipe-ga eest ära, kuna dp poldid on nii kinni mädanenud, et turbo maha võtmine on väga kerge võrreldes dp lahti võtmisega.
Muidugi tuleb kogu see dp osa veidi ringi tuunida V-bandi peale aga ei viitsinud sellega hetkel tegeleda.
Kogu conversion oli siis suhtkoht bolt-on ja kulges peaaegu valutult.
Sidur oli ainuke asi, mis praegu jebima hakkas aga selles ilmselt siduri töösilinder süüdi, kuna panin 6-ese kasti silindri aga sellel on mingi restrictor sees.
Peasilinder pole sellega koos töötamiseks ilmselt mõeldud.
Auto sõitis isegi 50m omal jalal, kuniks otsustas mootoriõli põrandale laskma hakata.
Täiesti müstika, millest see nüüd järsku tekkis, eks homme saab lähemalt uurida.
Igatahes garaažis 5min kohapeal käies ei tilkunud midagi, tilkuma hakkas siis kui garaažikoridorist välja sõitsin.
Igatahes täna lahti võetud asjad olid kõik ilusti kuivad, õli tuleb lahinal kuskilt mootori alt.
Hea, et Jaan suutis nii kaua vastu pidada ja koju ei jooksnud (tema märkas, et õlirada järel),
muidu üksi poleks ma seda pimedas enam kindlasti märganud ja siis oleks tagajärjed palju hullemad.
Homme siis vaja läbipesuõli, 2 uut õlifiltrit ja Mobil 1 5W-50 mootoriõli soetada.
Teeb kohe õlivahetuse ka vastu talve ära. Praegune ongi kuidagi jube must juba.
Ühesõnaga teed ühe asja korda ja juba järgmine asi nussib näkku.

Subaru ei ole ikka normaalne auto.