Subaru Impreza GT-RS ::: 1998 ::: Mihkel

Eputa oma autoga :)

Moderaatorid: Mihkel, Ringo

Vasta
IvarR
Postitusi: 402
Liitunud: 26.07.2005 11:09

Postitus Postitas IvarR »

Reno kirjutas:Kui nüüd Mihkel võtaks korra selle kasti remondi ise käsile, siis ma pakun et uuesti see kast ei lenda nii kergesti ja kiiresti laiali ;) lihtsalt minu arvamus, kuna kast on käinud pidevalt ühes kohas remondis ja pole siiani kuulnud et peale remonti kast oleks toimind ideaalselt... ei taha kedagi maha teha aga lihtsalt tasuks proovida :)
Kes ikka korralikult teeb peale iseenda. Siis pole kedagi süüdistada ka. Kordan veelkrd et stock my97 kast kestis üle 400hj ja 600 väände ära ning autot kasutati sihtotstarbeliselt mitte ei meelitatud. Sealhulgas autot omati 5a ning korra/kaks nädalas tehti ka 6000rpm pealt cluch dropi.

Paap äkki mingil määral mäletab antud autot helivõistlustelt.

IvarR
Mootori juhtajude müük/paigaldus/seadistamine.
Võistlusautode ehitus.
Mihkel
Postitusi: 4626
Liitunud: 16.12.2004 2:41
Asukoht: Tallinn
Kontakt:

Postitus Postitas Mihkel »

On katsetatud erinevate autode peal mitme eri inimese komplekteeritud kaste ja ka tehase komplekteeritud kaste, kestma pole neist veel ükski jäänud.
Seda võiks Reno ka omast käest teada, tal sugulasest kastipurustaja. :-D

Kui keegi soovib katsetada 5-ese kasti kestvust, siis tehku seda oma auto peal või sponsoreerigu mind, oma rahakoti pealt ma ei viitsi seda enam tõesti teha.
Lisaks oleks see üks lisa käik 0-100 kiirenduses linnavahe spoolup-ile hea.
Subaru Impreza GT MY99 | VW Passat 6.0 W12 '02 | VW Golf 2 4motion '91
ECUMASTER tooted http://ecumaster.ee | M-Tuning - http://www.m-tuning.ee" onclick="window.open(this.href);return false; | @Facebook
Tavahooldus, performance & tuning teenused + osad, mootorite ehitamine ja remont - Tallinn.
Marko
Postitusi: 760
Liitunud: 02.02.2005 17:43

Postitus Postitas Marko »

mart154 kirjutas:olen uurinud hammakate tegemise teemat.

ütleme nii, et odavam tuleb 6k kast osta kui neid hammakaid ükshaaval treima asuda :D
Mis on hammasratta umbkaudne hind? Kastis pole ju mõtet kõike vahetada vaid ikka neid mis näidanud eriti kehva vastupidavust.
CNC pink ei tohiks küll mingi ulme summat röövida ning keegi tark teeb oma diplomitöö Impreza kasti vastupidavuse probleemide lahendusest.
Opel Calibra 2.0T 4wd | Subaru Impreza 2.5 WRX | Opel Astra GSI rwd & turbo | Mazda 6 MPS | Autopeatus OÜ - http://www.autopeatus.ee
[b]Autode hooldus, remont ja lisavarustuse paigaldus - masinate ehitamine visioonist teostuseni[/b]
arne13
Postitusi: 220
Liitunud: 28.04.2009 15:26
Asukoht: Rakvere

Postitus Postitas arne13 »

Roosnaalliku lähistel on üks koht kus remonditakse ja tehakse tugevdatut kaste!
Marko_N
Postitusi: 151
Liitunud: 01.07.2005 11:48

Postitus Postitas Marko_N »

Äkki saaks abi Roosnaallikult, nr 5227330 ja nimi on Urmas, üldjuhul tegeletakse võidukate otsekastide remonti ja ehitamisega , äkki mõtlevad miskit vällja.
Turbos make torque and torque makes fun
Mihkel
Postitusi: 4626
Liitunud: 16.12.2004 2:41
Asukoht: Tallinn
Kontakt:

Postitus Postitas Mihkel »

Vahepeal midagi uut pole suurt toimunud, auto seisab ja ootab nukralt uut 6-est kasti.

Kuigi ajule tellisin G4 upgrade ära, seega nüüd ka internal logging olemas,
mis logib automaatselt aju sees olevale mälukivile ja hiljem saab log-id arvutisse tõmmata.
Selle sama upgrade-ga peaks ka GP ja Pyro sisendid normaalselt tööle saama,
kuigi ka G3 firmware/softi probleemiga juba tegeletakse minu nurisemise tõttu, et miks ei tööta.

Lisaks võtsin hetk tagasi ka kasti lahti ja nentisin, et ongi jälle 3-manda käigu hambad läinud.
Samas avastasin, et kuna mul on gemüüse kast JDM ja EDM juppidest ei istu hammakad mitte just ideaalselt kokku vaid on paar mm nihkes.
See on muidugi kivi kasti komplekteerija kapsaaeda, moraal: "Tee ise, kui kvaliteetset tööd tahad".
Sealt võib oletada, et mul olid need nihkes käigud veidi nõrgemad aga see ei muuda fakti, et 5-ene kast ON PASK.

Krt kus ma eelmine nädal sain kõvata ühe Eestis sõitva Classic kerega RA Impreza 6-est kasti. :p
Subaru Impreza GT MY99 | VW Passat 6.0 W12 '02 | VW Golf 2 4motion '91
ECUMASTER tooted http://ecumaster.ee | M-Tuning - http://www.m-tuning.ee" onclick="window.open(this.href);return false; | @Facebook
Tavahooldus, performance & tuning teenused + osad, mootorite ehitamine ja remont - Tallinn.
Mihkel
Postitusi: 4626
Liitunud: 16.12.2004 2:41
Asukoht: Tallinn
Kontakt:

Postitus Postitas Mihkel »

Tundub, et vaikselt hakkab ehk ka sellele autole taaskord sõidulootus tekkima.
Sai täna väike Leedu tripp tehtud ja ära toodud lõpuks see mida suht kaua otsinud olin.
Subaru Impreza GT MY99 | VW Passat 6.0 W12 '02 | VW Golf 2 4motion '91
ECUMASTER tooted http://ecumaster.ee | M-Tuning - http://www.m-tuning.ee" onclick="window.open(this.href);return false; | @Facebook
Tavahooldus, performance & tuning teenused + osad, mootorite ehitamine ja remont - Tallinn.
marauder
Postitusi: 155
Liitunud: 06.07.2006 10:37
Asukoht: Kuressaare

Postitus Postitas marauder »

Kuus käiku?
Aitan Ebay'st asjade tellimisega või maksmisega.
c20xe
Postitusi: 45
Liitunud: 06.04.2008 16:46

Postitus Postitas c20xe »

marauder kirjutas:Kuus käiku?
Täpselt nii see peaks olema. :)
Mihkel
Postitusi: 4626
Liitunud: 16.12.2004 2:41
Asukoht: Tallinn
Kontakt:

Postitus Postitas Mihkel »

Praegu väikest otsingut tehes tundub, et meeldivalt joppas ka sellega, et sain euroopa versiooni kasti, kuigi oleks tahtnud juhitava keskdiffriga JDM kasti.
Lihtsalt EDM kastiga on see eelis, et ma ei pea kohe hakkama tagasilla conversionit tegema vaid saan kasti alla visata ja kõigepealt 1 või 2 tagadiffrit juppideks lasta. :)
Minu originaal kastil ja uuel kuuesel kastil on mõlemal keskdiffri ülekanne 1.1:1, JDM mudelil 1.0:1
Kuna kõikide 6-käiguliste kastide esidiffer on 3.900 ülekandega, siis Euro versiooniga on vaja kasutada 3.545 tagumist diffrit nagu minu autol originaaliski on.
JDM versiooni kasti puhul on vaja kasutada 3.900 tagumist diffrit, ehk siis oleksin pidanud komplektis oleva suurema R180 diffri alla aretama või leidma kuskilt R160 3.900 diffri, mis oleks suht mõttetu olnud.

Samast kohast jäid näppu ka 2002a STi istmed, samalt autolt on ka kast pärit.

Pilt Pilt Pilt Pilt
Pilt Pilt Pilt

Nüüd vaja kast enne installi ilusti puhtaks ka kasida ja uurida, kas mõned simmerid ka vahetust hädasti tahavad.
Siduri peaks ka üle kontrollima, et korv ikka maksimaalselt oma tööd teeks.

Tänasest Leedu tripist võib Jaan aka Bomsch vast täpsemalt pajatada, tal tuleb see hästi välja. :-D
Subaru Impreza GT MY99 | VW Passat 6.0 W12 '02 | VW Golf 2 4motion '91
ECUMASTER tooted http://ecumaster.ee | M-Tuning - http://www.m-tuning.ee" onclick="window.open(this.href);return false; | @Facebook
Tavahooldus, performance & tuning teenused + osad, mootorite ehitamine ja remont - Tallinn.
Kasutaja avatar
RKsilver
Postitusi: 259
Liitunud: 14.01.2008 23:16
Asukoht: Tallinn

Postitus Postitas RKsilver »

Lõppude lõpuks, nüüd enne talve/talveks väike nokkimine ja siis ootaks proovisõitu, kõrvalistmel muidugi ;)
Mihkel
Postitusi: 4626
Liitunud: 16.12.2004 2:41
Asukoht: Tallinn
Kontakt:

Postitus Postitas Mihkel »

Täna sai siis veel reaalis veendutud, et originaal kasti esidiffer 3.900 ja vahekasti ülekanne 1.1:1.
Tagadiffer mis auto all on on 3.545 aga mitte enam kõige paremas seisukorras.
Vähemalt nii tundub, kuna diffril ~10-15 kraadi lõtk kardaanivõllil ja luksutus kohapeal keerates on ka suht olematu.
Siiani logistatud viskodel peab ikka koahpeal ka veidi jõudu kasutama diffri läbi libistamiseks.
6-ese kastiga komplektis olnud differ on ka ilusti 3.545 ülekandega, ning kõik 6-esed kastid on 3.900 esidiffriga.
Seega on nüüd veendutud, et autol all olev differ sobib uue kastiga kenasti kokku.
Ainuke mida väliselt kontrollida ei saa on 6-ese kasti keskdiffri ülekanne, kuna siin tulevad ju mängu ka käikude ülekanded.
Saab jah läbi käigu ülekande arvutada aga siis peab juba täpsemat mõõtetööd kraadidega tegema.

Siduri võtsin ka veel korra lahti, et huvi pärast kontrollida, kas asi oma max clamp force-i kohas on.
Centerforce on oma tööga igatahes hästi toime tulnud, kuna kõik oli ilusti paigas.
Clamping force ise oli antud korvil ~1050kg, tööpinna laius 228mm.
Subaru Impreza GT MY99 | VW Passat 6.0 W12 '02 | VW Golf 2 4motion '91
ECUMASTER tooted http://ecumaster.ee | M-Tuning - http://www.m-tuning.ee" onclick="window.open(this.href);return false; | @Facebook
Tavahooldus, performance & tuning teenused + osad, mootorite ehitamine ja remont - Tallinn.
Mihkel
Postitusi: 4626
Liitunud: 16.12.2004 2:41
Asukoht: Tallinn
Kontakt:

Postitus Postitas Mihkel »

Lõpuks jõudis täna kätte see hetk, kui 6-ene kast sai autole alla tõstetud.
Tänud Silverile, Danile, Mikule ja Jaanile, kes jõuga abiks olid.
Võtsin turbo koos downpipe-ga eest ära, kuna dp poldid on nii kinni mädanenud, et turbo maha võtmine on väga kerge võrreldes dp lahti võtmisega.
Muidugi tuleb kogu see dp osa veidi ringi tuunida V-bandi peale aga ei viitsinud sellega hetkel tegeleda.
Kogu conversion oli siis suhtkoht bolt-on ja kulges peaaegu valutult.
Sidur oli ainuke asi, mis praegu jebima hakkas aga selles ilmselt siduri töösilinder süüdi, kuna panin 6-ese kasti silindri aga sellel on mingi restrictor sees.
Peasilinder pole sellega koos töötamiseks ilmselt mõeldud.

Auto sõitis isegi 50m omal jalal, kuniks otsustas mootoriõli põrandale laskma hakata.
Täiesti müstika, millest see nüüd järsku tekkis, eks homme saab lähemalt uurida.
Igatahes garaažis 5min kohapeal käies ei tilkunud midagi, tilkuma hakkas siis kui garaažikoridorist välja sõitsin.
Igatahes täna lahti võetud asjad olid kõik ilusti kuivad, õli tuleb lahinal kuskilt mootori alt.
Hea, et Jaan suutis nii kaua vastu pidada ja koju ei jooksnud (tema märkas, et õlirada järel),
muidu üksi poleks ma seda pimedas enam kindlasti märganud ja siis oleks tagajärjed palju hullemad.

Homme siis vaja läbipesuõli, 2 uut õlifiltrit ja Mobil 1 5W-50 mootoriõli soetada.
Teeb kohe õlivahetuse ka vastu talve ära. Praegune ongi kuidagi jube must juba.

Ühesõnaga teed ühe asja korda ja juba järgmine asi nussib näkku. :x
Subaru ei ole ikka normaalne auto.
Subaru Impreza GT MY99 | VW Passat 6.0 W12 '02 | VW Golf 2 4motion '91
ECUMASTER tooted http://ecumaster.ee | M-Tuning - http://www.m-tuning.ee" onclick="window.open(this.href);return false; | @Facebook
Tavahooldus, performance & tuning teenused + osad, mootorite ehitamine ja remont - Tallinn.
Kasutaja avatar
HoCi
Postitusi: 107
Liitunud: 19.04.2005 13:28
Asukoht: Tartu

Postitus Postitas HoCi »

Subaru on minuarust täitsa normaalne auto, lihtsalt sa püüad teha sellest konkreetsest Subarust seda, mis ta pole :-D
Civic VTi-T
Mihkel
Postitusi: 4626
Liitunud: 16.12.2004 2:41
Asukoht: Tallinn
Kontakt:

Postitus Postitas Mihkel »

No krt kus ta siis on normaalne, kui ma oleks tahtnud naeratus näol uue kastiga väikse ringi teha aga selle asemel arvas auto, et ma peaksin siiski veel veidi aega kanalis veetma. :)
Subaru Impreza GT MY99 | VW Passat 6.0 W12 '02 | VW Golf 2 4motion '91
ECUMASTER tooted http://ecumaster.ee | M-Tuning - http://www.m-tuning.ee" onclick="window.open(this.href);return false; | @Facebook
Tavahooldus, performance & tuning teenused + osad, mootorite ehitamine ja remont - Tallinn.
Vasta