Bmw 340 m60b40+kompressor ? -JoE-

Eputa oma autoga :)

Moderaatorid: Mihkel, Ringo

Vasta
-JoE-
Postitusi: 54
Liitunud: 02.01.2009 18:54
Asukoht: VILJANDI

Postitus Postitas -JoE- »

Aeg siis seal maal et selleks aastaks on selle auto sõidud sõitetud.
Tegin lõpuks siis pildid ka nii ühest kui teisest otsast.
Piltide kavliteet pole ikka hea kuna kasutasin võõrast kaamerat ja ei saanud seadeid paika aga parem ikka kui telefoniga :D

Pilt

Pilt

Pilt

Pilt

Pilt

Pilt

Pilt

Pilt
Kasutaja avatar
Miq
Postitusi: 566
Liitunud: 06.01.2005 20:02
Asukoht: tln - kristiine

Postitus Postitas Miq »

Istub päris kenasti. Milline on su enda hinnang installile?
-JoE-
Postitusi: 54
Liitunud: 02.01.2009 18:54
Asukoht: VILJANDI

Postitus Postitas -JoE- »

Esimese korrakohta päris hea.Aga uuesti ei viitsiks küll seda teha :-D
hents99
Postitusi: 1371
Liitunud: 12.03.2005 18:40
Asukoht: Tartu
Kontakt:

Postitus Postitas hents99 »

See V8 tundub kobakam E36 vahel, kui V12.
V12 on vist 60-kraadise nurga all ka.
E36 compact V12 mootoriga oli sellesmõttes mõttetu, et sõiduomadused olid üsna nigelad, pidamise osas just.
Sul vist ka päris suured pidamise probleemid? Eriti kohalt võttes?
-JoE-
Postitusi: 54
Liitunud: 02.01.2009 18:54
Asukoht: VILJANDI

Postitus Postitas -JoE- »

Lsd päästaks mind sellest.
Mihkel
Postitusi: 4626
Liitunud: 16.12.2004 2:41
Asukoht: Tallinn
Kontakt:

Postitus Postitas Mihkel »

-JoE- kirjutas:Lsd päästaks mind sellest.
Vaevalt!
Ei aita väga palju ka see kaherattavaedu, kui ikka tühja lööb.
Kaalujaotus on see mis asja päästab.
Mina näiteks avastasin, et mu E30 pidamine on tunduvalt etem, kui pagassi sai visatud ~30kg kaaluv woofrikast.
Foori tagant sai tunduvalt paremini minema.
Subaru Impreza GT MY99 | VW Passat 6.0 W12 '02 | VW Golf 2 4motion '91
ECUMASTER tooted http://ecumaster.ee | M-Tuning - http://www.m-tuning.ee" onclick="window.open(this.href);return false; | @Facebook
Tavahooldus, performance & tuning teenused + osad, mootorite ehitamine ja remont - Tallinn.
Mardo
Postitusi: 589
Liitunud: 26.10.2005 0:16
Asukoht: Võru
Kontakt:

Postitus Postitas Mardo »

kui Sina pidid 30kg pagassi viskama sis palju V8 e30 taha peaks viskama? :lol:

suht hästi teostatud mootori install on, küll aga võiks juhtmetega midagi
ette võtta, samas kui plaan proge aju ja uus juhtmestik sis arusaadav.
- KKD Motorsport - EstPerformance -
hents99
Postitusi: 1371
Liitunud: 12.03.2005 18:40
Asukoht: Tartu
Kontakt:

Postitus Postitas hents99 »

Just, pöördemoment on lahe, aga seda on maast madalast päris palju. Vaata, et tagasilla puksid korralikud ja lõtkudeta on. Pigem plastist vms.

E36 compact`il olid tagasilla kinnitused MEGA KEHVAD, istusid kuidagi distantsiga(erinevalt E30`st), kas sedaanil on see paremini lahendatud, ei tea öelda kahjuks.
KillFrenzy
Postitusi: 110
Liitunud: 21.08.2005 14:17

Postitus Postitas KillFrenzy »

Compact'i tagasild peaks suht sarnane e30'ga olema, ülejäänud e36 keremudelid on teistsuguse lahendusega. E30 gurud teavad ilmeslt paremini.

See V8 on ju ainult 10kg raskem kui M50 R6.
Viimati muutis KillFrenzy, 20.11.2009 15:19, muudetud 1 kord kokku.
ivar
Postitusi: 399
Liitunud: 10.09.2005 21:47
Asukoht: Harjumaa

Postitus Postitas ivar »

Ei saa teie probleemist aru.
Olenevalt teeoludest ja gaasiga/siduriga ümberkäimisest võib põhimõtselt igale autole pidamiseprobleeme tekitada.

Suure vabalthingava mootoriga peaks just hea olema, et kogu pöördevahemikus on gaasipedaali tunnetus ühtlane ja tagarattaid saab hästi pidamise piiril hoida. (Mitte nagu mõnel turbokal, et alguses on jõudu liiga vähe ja siis pärast liiga palju :))
Mardo
Postitusi: 589
Liitunud: 26.10.2005 0:16
Asukoht: Võru
Kontakt:

Postitus Postitas Mardo »

ivaril õigus :)
jah, mootor võib raskem olla aga kõik oleneb sellest
kus see raskus kerepeal asub.
- KKD Motorsport - EstPerformance -
-JoE-
Postitusi: 54
Liitunud: 02.01.2009 18:54
Asukoht: VILJANDI

Postitus Postitas -JoE- »

V8 mootoriga on mootori raskus tagapool sest v8 on lühem kui r6.
Proovisin korra seenädal kuiva asfaldipeal startida ka kohalt võttes vähe kaapis aga mitte midagi hullu.
Kasutaja avatar
eclipse
Postitusi: 342
Liitunud: 29.11.2004 11:51
Asukoht: Tln 53 814 024

Postitus Postitas eclipse »

Ega see neljane v8 teab mis terav pole. Alustada võiks kaante voolavuse parandamisest ning seejärel abistav hingamine paigaldada.
AndresZ
Postitusi: 273
Liitunud: 23.08.2007 12:56
Asukoht: Harjumaa, Kose
Kontakt:

Postitus Postitas AndresZ »

Jah, aga samas sallu 540 käib ikka väga teravalt :) Samas tal vist kanned ka porditud :roll:
Ford Taunus
430 cid V8 Twin Turbo
1500hp
Best ET 8.5@264km/h with low boost

Ford Mustang GT500 Shelby
427cid V8 Twin Turbo
3000+hp
Best ET 5.9@400 km/h
qpi
Postitusi: 21
Liitunud: 11.06.2009 11:05
Asukoht: Tartu

Postitus Postitas qpi »

AndresZ kirjutas:Jah, aga samas sallu 540 käib ikka väga teravalt :) Samas tal vist kanned ka porditud :roll:
Tal kompressor ka aga liikus juba tõesti vabalthingavalt ka päris hästi.
Vasta