Aeg siis seal maal et selleks aastaks on selle auto sõidud sõitetud.
Tegin lõpuks siis pildid ka nii ühest kui teisest otsast.
Piltide kavliteet pole ikka hea kuna kasutasin võõrast kaamerat ja ei saanud seadeid paika aga parem ikka kui telefoniga :D
See V8 tundub kobakam E36 vahel, kui V12.
V12 on vist 60-kraadise nurga all ka.
E36 compact V12 mootoriga oli sellesmõttes mõttetu, et sõiduomadused olid üsna nigelad, pidamise osas just.
Sul vist ka päris suured pidamise probleemid? Eriti kohalt võttes?
Vaevalt!
Ei aita väga palju ka see kaherattavaedu, kui ikka tühja lööb.
Kaalujaotus on see mis asja päästab.
Mina näiteks avastasin, et mu E30 pidamine on tunduvalt etem, kui pagassi sai visatud ~30kg kaaluv woofrikast.
Foori tagant sai tunduvalt paremini minema.
Just, pöördemoment on lahe, aga seda on maast madalast päris palju. Vaata, et tagasilla puksid korralikud ja lõtkudeta on. Pigem plastist vms.
E36 compact`il olid tagasilla kinnitused MEGA KEHVAD, istusid kuidagi distantsiga(erinevalt E30`st), kas sedaanil on see paremini lahendatud, ei tea öelda kahjuks.
Ei saa teie probleemist aru.
Olenevalt teeoludest ja gaasiga/siduriga ümberkäimisest võib põhimõtselt igale autole pidamiseprobleeme tekitada.
Suure vabalthingava mootoriga peaks just hea olema, et kogu pöördevahemikus on gaasipedaali tunnetus ühtlane ja tagarattaid saab hästi pidamise piiril hoida. (Mitte nagu mõnel turbokal, et alguses on jõudu liiga vähe ja siis pärast liiga palju )
V8 mootoriga on mootori raskus tagapool sest v8 on lühem kui r6.
Proovisin korra seenädal kuiva asfaldipeal startida ka kohalt võttes vähe kaapis aga mitte midagi hullu.