Mootori tasakaalustamine.

Tehnilised probleemid, küsimused ja lahendused.

Moderaatorid: Mihkel, Ringo

Vasta
T6nis
Postitusi: 160
Liitunud: 09.12.2004 19:55

Mootori tasakaalustamine.

Postitus Postitas T6nis »

Kuidas kõige õigem kaalu ajada kolbe kepse on ?
Kõik eraldi ühte kaalu või panna kokku ja siis ajada ühte kaalu?
Kasutaja avatar
RKsilver
Postitusi: 259
Liitunud: 14.01.2008 23:16
Asukoht: Tallinn

Postitus Postitas RKsilver »

Lihtsam:

kolb koos kepsu, sõrme, rõngaste ja splintidega

Raskem:

Kolb koos rõngaste, sõrme, splintidega

keps eraldi koos pakuga
valdz
Postitusi: 218
Liitunud: 19.01.2005 15:16
Asukoht: Jüri
Kontakt:

Postitus Postitas valdz »

Veel raskem aga kõige õigem variant:
Pilt
[url=http://www.kopikasracing.ee/]Kopikas Racing[/url]
Kasutaja avatar
Astrona
Postitusi: 3428
Liitunud: 21.04.2007 18:43
Asukoht: tln

Postitus Postitas Astrona »

valdz kirjutas:Veel raskem aga kõige õigem variant:
Pilt
Milleks see palvanka seal kepsu sees hea on?

Mõtekas on kõik eraldi kaaluda, keps mõlemast otsast ja siis veel kõik koos kaaluda.
Kui väga vaja, võin 4-paki eest 500g (+/- 0.1g) kaalu laenata. Kolbe peaks saama kaaluda (mul oli 313g), kepsu otsasid võibolla kah..., aga kõike koos küll mitte.
slyy2048
WhatsApp: +6281339093884
12.0s CA18DET
Kasutaja avatar
jeff01
Postitusi: 2829
Liitunud: 29.11.2004 21:48
Asukoht: tartu

Postitus Postitas jeff01 »

see palavanka seal sees on hea siis kui keps teistpidi statiivi keeratakse, misk ta pildistamise hetkel seal sees oli ei kujuta ette. Ehk pole vahet lihtsalt kui ta seal sees on kui sama tükki igas kepsus kasutatakse.
Lisaks ava tsentrisse paigaldatud võllile olen näiud teraviku servale asetatuna kaalumist.
DÜNOPINK Tartus 56231442 https://www.facebook.com/WhlsUP/
Pakun ka Megasquirt juhtajusid ning nende paigaldust, ümberehitust ja seadistust.
Mihkel
Postitusi: 4626
Liitunud: 16.12.2004 2:41
Asukoht: Tallinn
Kontakt:

Postitus Postitas Mihkel »

Et saada võimalikult täpset tulemust peavad mõlemad kepsu otsad nö. õhus rippuma.
Mul on selline statiiv 80% valmis tehtud VW kepsudele, et Dan-i mootori kepse tasakaalustada.
Kes on sellist statiivi kasutanud saab aru, milleks miski osa seal vajalik on.
Esiteks tuleb saada iga kord keps täpselt identsesse asendisse, et korratavus oleks võimalikult ideaalne.
Isegi sellise riputise otsas kaaludes vaid õrnalt lauale vastu minnes võib kaal 2g juba muutuda. Selline täpsus teeb kogu selle tasakaalustamise juba mõtetuks.

Pildilt tunudb asi lihtne aga reaalis selleist kompunni kokku ehitada, et ta piisava massiga oleks aga samas kaalu max massi ei ületaks on paras jebimine.
Lisaks kõige olulisem ikkagi korratavus, mida ei ole üldsegi lihtne saavutada.

Peakski üritama selle stendi lõpuni ehitada, kuna ega need uued FRP kepsud ka vaevalt ideaalselt tasakaalus on.
Subaru Impreza GT MY99 | VW Passat 6.0 W12 '02 | VW Golf 2 4motion '91
ECUMASTER tooted http://ecumaster.ee | M-Tuning - http://www.m-tuning.ee" onclick="window.open(this.href);return false; | @Facebook
Tavahooldus, performance & tuning teenused + osad, mootorite ehitamine ja remont - Tallinn.
Kasutaja avatar
Raceboy
Postitusi: 2243
Liitunud: 27.02.2005 13:58
Asukoht: Tartu

Postitus Postitas Raceboy »

Jah, mul ka sellise stendi tegemine lõppjärgus, vahetatavate plastrõngastega erinevate kepsude jaoks. Praeguseks valmis Porsche 911 kepsude jaoks.
http://www.facebook.com/vemsporsche" onclick="window.open(this.href);return false;
http://www.porsche-foorum.org" onclick="window.open(this.href);return false;
Kasutaja avatar
Astrona
Postitusi: 3428
Liitunud: 21.04.2007 18:43
Asukoht: tln

Postitus Postitas Astrona »

Kas kepsu peal väikest loodi ei saaks kasutada?
Kui keps on igakord sama nurga all, siis on ka kaalujaotus ju sama.
Vat kui stendis on mingi kõrgus paigas, aga ühel kepsul on mingi valu-räbu all-küljel, siis ta oleks kohe kõrgemal, nurk teine, kaalujaotus paigast ja täpsus kannatab.
slyy2048
WhatsApp: +6281339093884
12.0s CA18DET
Mihkel
Postitusi: 4626
Liitunud: 16.12.2004 2:41
Asukoht: Tallinn
Kontakt:

Postitus Postitas Mihkel »

Vaevalt sul nüüd saalepesades mingi valuräbu on :-D
Subaru Impreza GT MY99 | VW Passat 6.0 W12 '02 | VW Golf 2 4motion '91
ECUMASTER tooted http://ecumaster.ee | M-Tuning - http://www.m-tuning.ee" onclick="window.open(this.href);return false; | @Facebook
Tavahooldus, performance & tuning teenused + osad, mootorite ehitamine ja remont - Tallinn.
Kasutaja avatar
taxu
Postitusi: 437
Liitunud: 20.01.2008 22:31
Asukoht: Tallinn

Postitus Postitas taxu »

Mihkel kirjutas:Vaevalt sul nüüd saalepesades mingi valuräbu on :-D
Ilmselt selleks too "palvanka" kaalupealses otsas sees ongi- riputi lihtsalt jääb pildil kepsu taha, aga tema jalg alt paistab. Ehk siis keps toetub kaalule selle palvanka abil.
Enne diagnoosi panekut vaata mootorit ka teisest otsast! :D
Mihkel
Postitusi: 4626
Liitunud: 16.12.2004 2:41
Asukoht: Tallinn
Kontakt:

Postitus Postitas Mihkel »

Aa nüüd ma sain ka aru, mida Astrona üldse küsis. :)
See on ju loogiline, et puksi otsa riputatakse keps mitte ei ole lihtsalt vastu kaalu.
Subaru Impreza GT MY99 | VW Passat 6.0 W12 '02 | VW Golf 2 4motion '91
ECUMASTER tooted http://ecumaster.ee | M-Tuning - http://www.m-tuning.ee" onclick="window.open(this.href);return false; | @Facebook
Tavahooldus, performance & tuning teenused + osad, mootorite ehitamine ja remont - Tallinn.
Kasutaja avatar
Astrona
Postitusi: 3428
Liitunud: 21.04.2007 18:43
Asukoht: tln

Postitus Postitas Astrona »

Mihkel kirjutas:Aa nüüd ma sain ka aru, mida Astrona üldse küsis. :)
See on ju loogiline, et puksi otsa riputatakse keps mitte ei ole lihtsalt vastu kaalu.
Nojah enamvähem seda mõtlesingi. See on siis n.ö. kepsu tugi kaalu peal. Loodi mõte pole kah vist ikkagi paha. Küsimus on muidugi kuhu see lood täpselt panna :) Ja noh ega see keps ei pea ju külgepidi püsti olema, võiks ka lapiti olla.
slyy2048
WhatsApp: +6281339093884
12.0s CA18DET
Vasta