Mootori tasakaalustamine.
Mootori tasakaalustamine.
Kuidas kõige õigem kaalu ajada kolbe kepse on ?
Kõik eraldi ühte kaalu või panna kokku ja siis ajada ühte kaalu?
Kõik eraldi ühte kaalu või panna kokku ja siis ajada ühte kaalu?
Milleks see palvanka seal kepsu sees hea on?valdz kirjutas:Veel raskem aga kõige õigem variant:
Mõtekas on kõik eraldi kaaluda, keps mõlemast otsast ja siis veel kõik koos kaaluda.
Kui väga vaja, võin 4-paki eest 500g (+/- 0.1g) kaalu laenata. Kolbe peaks saama kaaluda (mul oli 313g), kepsu otsasid võibolla kah..., aga kõike koos küll mitte.
slyy2048
WhatsApp: +6281339093884
12.0s CA18DET
WhatsApp: +6281339093884
12.0s CA18DET
see palavanka seal sees on hea siis kui keps teistpidi statiivi keeratakse, misk ta pildistamise hetkel seal sees oli ei kujuta ette. Ehk pole vahet lihtsalt kui ta seal sees on kui sama tükki igas kepsus kasutatakse.
Lisaks ava tsentrisse paigaldatud võllile olen näiud teraviku servale asetatuna kaalumist.
Lisaks ava tsentrisse paigaldatud võllile olen näiud teraviku servale asetatuna kaalumist.
DÜNOPINK Tartus 56231442 https://www.facebook.com/WhlsUP/
Pakun ka Megasquirt juhtajusid ning nende paigaldust, ümberehitust ja seadistust.
Pakun ka Megasquirt juhtajusid ning nende paigaldust, ümberehitust ja seadistust.
Et saada võimalikult täpset tulemust peavad mõlemad kepsu otsad nö. õhus rippuma.
Mul on selline statiiv 80% valmis tehtud VW kepsudele, et Dan-i mootori kepse tasakaalustada.
Kes on sellist statiivi kasutanud saab aru, milleks miski osa seal vajalik on.
Esiteks tuleb saada iga kord keps täpselt identsesse asendisse, et korratavus oleks võimalikult ideaalne.
Isegi sellise riputise otsas kaaludes vaid õrnalt lauale vastu minnes võib kaal 2g juba muutuda. Selline täpsus teeb kogu selle tasakaalustamise juba mõtetuks.
Pildilt tunudb asi lihtne aga reaalis selleist kompunni kokku ehitada, et ta piisava massiga oleks aga samas kaalu max massi ei ületaks on paras jebimine.
Lisaks kõige olulisem ikkagi korratavus, mida ei ole üldsegi lihtne saavutada.
Peakski üritama selle stendi lõpuni ehitada, kuna ega need uued FRP kepsud ka vaevalt ideaalselt tasakaalus on.
Mul on selline statiiv 80% valmis tehtud VW kepsudele, et Dan-i mootori kepse tasakaalustada.
Kes on sellist statiivi kasutanud saab aru, milleks miski osa seal vajalik on.
Esiteks tuleb saada iga kord keps täpselt identsesse asendisse, et korratavus oleks võimalikult ideaalne.
Isegi sellise riputise otsas kaaludes vaid õrnalt lauale vastu minnes võib kaal 2g juba muutuda. Selline täpsus teeb kogu selle tasakaalustamise juba mõtetuks.
Pildilt tunudb asi lihtne aga reaalis selleist kompunni kokku ehitada, et ta piisava massiga oleks aga samas kaalu max massi ei ületaks on paras jebimine.
Lisaks kõige olulisem ikkagi korratavus, mida ei ole üldsegi lihtne saavutada.
Peakski üritama selle stendi lõpuni ehitada, kuna ega need uued FRP kepsud ka vaevalt ideaalselt tasakaalus on.
Subaru Impreza GT MY99 | VW Passat 6.0 W12 '02 | VW Golf 2 4motion '91
ECUMASTER tooted http://ecumaster.ee | M-Tuning - http://www.m-tuning.ee" onclick="window.open(this.href);return false; | @Facebook
Tavahooldus, performance & tuning teenused + osad, mootorite ehitamine ja remont - Tallinn.
ECUMASTER tooted http://ecumaster.ee | M-Tuning - http://www.m-tuning.ee" onclick="window.open(this.href);return false; | @Facebook
Tavahooldus, performance & tuning teenused + osad, mootorite ehitamine ja remont - Tallinn.
Jah, mul ka sellise stendi tegemine lõppjärgus, vahetatavate plastrõngastega erinevate kepsude jaoks. Praeguseks valmis Porsche 911 kepsude jaoks.
http://www.facebook.com/vemsporsche" onclick="window.open(this.href);return false;
http://www.porsche-foorum.org" onclick="window.open(this.href);return false;
http://www.porsche-foorum.org" onclick="window.open(this.href);return false;
Kas kepsu peal väikest loodi ei saaks kasutada?
Kui keps on igakord sama nurga all, siis on ka kaalujaotus ju sama.
Vat kui stendis on mingi kõrgus paigas, aga ühel kepsul on mingi valu-räbu all-küljel, siis ta oleks kohe kõrgemal, nurk teine, kaalujaotus paigast ja täpsus kannatab.
Kui keps on igakord sama nurga all, siis on ka kaalujaotus ju sama.
Vat kui stendis on mingi kõrgus paigas, aga ühel kepsul on mingi valu-räbu all-küljel, siis ta oleks kohe kõrgemal, nurk teine, kaalujaotus paigast ja täpsus kannatab.
slyy2048
WhatsApp: +6281339093884
12.0s CA18DET
WhatsApp: +6281339093884
12.0s CA18DET
Vaevalt sul nüüd saalepesades mingi valuräbu on 

Subaru Impreza GT MY99 | VW Passat 6.0 W12 '02 | VW Golf 2 4motion '91
ECUMASTER tooted http://ecumaster.ee | M-Tuning - http://www.m-tuning.ee" onclick="window.open(this.href);return false; | @Facebook
Tavahooldus, performance & tuning teenused + osad, mootorite ehitamine ja remont - Tallinn.
ECUMASTER tooted http://ecumaster.ee | M-Tuning - http://www.m-tuning.ee" onclick="window.open(this.href);return false; | @Facebook
Tavahooldus, performance & tuning teenused + osad, mootorite ehitamine ja remont - Tallinn.
Ilmselt selleks too "palvanka" kaalupealses otsas sees ongi- riputi lihtsalt jääb pildil kepsu taha, aga tema jalg alt paistab. Ehk siis keps toetub kaalule selle palvanka abil.Mihkel kirjutas:Vaevalt sul nüüd saalepesades mingi valuräbu on
Enne diagnoosi panekut vaata mootorit ka teisest otsast! :D
Aa nüüd ma sain ka aru, mida Astrona üldse küsis.
See on ju loogiline, et puksi otsa riputatakse keps mitte ei ole lihtsalt vastu kaalu.

See on ju loogiline, et puksi otsa riputatakse keps mitte ei ole lihtsalt vastu kaalu.
Subaru Impreza GT MY99 | VW Passat 6.0 W12 '02 | VW Golf 2 4motion '91
ECUMASTER tooted http://ecumaster.ee | M-Tuning - http://www.m-tuning.ee" onclick="window.open(this.href);return false; | @Facebook
Tavahooldus, performance & tuning teenused + osad, mootorite ehitamine ja remont - Tallinn.
ECUMASTER tooted http://ecumaster.ee | M-Tuning - http://www.m-tuning.ee" onclick="window.open(this.href);return false; | @Facebook
Tavahooldus, performance & tuning teenused + osad, mootorite ehitamine ja remont - Tallinn.
Nojah enamvähem seda mõtlesingi. See on siis n.ö. kepsu tugi kaalu peal. Loodi mõte pole kah vist ikkagi paha. Küsimus on muidugi kuhu see lood täpselt pannaMihkel kirjutas:Aa nüüd ma sain ka aru, mida Astrona üldse küsis.![]()
See on ju loogiline, et puksi otsa riputatakse keps mitte ei ole lihtsalt vastu kaalu.

slyy2048
WhatsApp: +6281339093884
12.0s CA18DET
WhatsApp: +6281339093884
12.0s CA18DET