turbo mosse

Tehnilised probleemid, küsimused ja lahendused.

Moderaatorid: Mihkel, Ringo

Kasutaja avatar
Miki
Postitusi: 31
Liitunud: 08.02.2005 18:09
Asukoht: Tallinn

turbo mosse

Postitus Postitas Miki »

sai siis haapsalus nähtud ka esimest korda seda legendaarset mosset ja tekitas see auto isegi mõne küsimuse..
tegin süsteemist isegi mingi sketchi valmis..
http://raino.juhe.ee/mosse-turbo.gif

kas selline üksteise otsa turbode variant on üks parimaid siis? või kuidas on võimalik pigistada 1,5L (oli vist ikka..?) mootorist välja 700-800 kurja hobust? mis on sellise turbode asetuse mõte? kas väiksem on selleks, et suurem pöördesse saada?

praegu ei tulegi rohkem meelde, aga muljeid võiks näha küll sellest süsteemist, huvitav on:)[/img]
udune
Postitusi: 24
Liitunud: 12.04.2005 21:30
Asukoht: Jott

Postitus Postitas udune »

ikka kõik õige
Viimati muutis udune, 20.09.2005 15:24, muudetud 1 kord kokku.
Kuuno
Postitusi: 1750
Liitunud: 29.11.2004 10:24
Asukoht: tallinn, kopli

Postitus Postitas Kuuno »

ise ei tea kah seda aga kas suurema turbo õhuvool lastakse ikka väiksema turbo õhuvõttu?
Kasutaja avatar
Raceboy
Postitusi: 2243
Liitunud: 27.02.2005 13:58
Asukoht: Tartu

Postitus Postitas Raceboy »

Mossel see just nii käiski: suurem surus õhu 1Bar peale, ja väiksem veel lisaks 2Bar otsa, nii et kokku oli tal rõhku 3 Bar.
http://www.facebook.com/vemsporsche" onclick="window.open(this.href);return false;
http://www.porsche-foorum.org" onclick="window.open(this.href);return false;
Kuuno
Postitusi: 1750
Liitunud: 29.11.2004 10:24
Asukoht: tallinn, kopli

Postitus Postitas Kuuno »

ma ei tea mudugi aga se suure 1 bar õhku on külm aga kui väike on se väike...kas sealt se 2bar kuuma õhku ei ole? lihtsalt yritan asjale pihta saada... :)
Kasutaja avatar
Miki
Postitusi: 31
Liitunud: 08.02.2005 18:09
Asukoht: Tallinn

Postitus Postitas Miki »

udune kirjutas:päris niimodi see systeem mossel ei paiknenud!
oli ju täpselt nii:)
selles mõttes jah natuke imelik, et see suur puhus õhku läbi väikse.. et nagu seal läheb see suure puhutud jahedam õhk natuke kuumemaks, samas peale seda väikest oli üks suur IC, topelt põhimõtteliselt ja veel + kaks ventikat, ehk see jahutas selle suht ära uuesti:)

aga selline kahtlane süsteem, ja 1,5'st liitrist ligi 800 heppa.. paneb ohkama
Kasutaja avatar
Raceboy
Postitusi: 2243
Liitunud: 27.02.2005 13:58
Asukoht: Tartu

Postitus Postitas Raceboy »

Tal oli pärast suurt väike IC, siis läks õhk väiksesse kompressorisse ja sealt edasi suurde IC-sse. Pealegi, suure kuum osa oli ise tehtud :) Küsisin ta käest selle põhjust ka.....
http://www.facebook.com/vemsporsche" onclick="window.open(this.href);return false;
http://www.porsche-foorum.org" onclick="window.open(this.href);return false;
Kuuno
Postitusi: 1750
Liitunud: 29.11.2004 10:24
Asukoht: tallinn, kopli

Postitus Postitas Kuuno »

ja see oli.... :D
Priit
Postitusi: 119
Liitunud: 08.05.2005 17:42
Asukoht: tallinn

Postitus Postitas Priit »

ja kas ta vastas ka sulle? :roll: olen ise ka juba ammusest ajast pead murdnud et kuidas see asi seal mossel üldse toimib.
Ints
Postitusi: 172
Liitunud: 21.12.2004 1:26
Asukoht: tallinn

Postitus Postitas Ints »

igaljuhul sõitis auto vastavalt võimsusele ka aega ( 9,7... )
Turbo auto
Kasutaja avatar
Miki
Postitusi: 31
Liitunud: 08.02.2005 18:09
Asukoht: Tallinn

Postitus Postitas Miki »

Raceboy kirjutas:Tal oli pärast suurt väike IC, siis läks õhk väiksesse kompressorisse ja sealt edasi suurde IC-sse. Pealegi, suure kuum osa oli ise tehtud :) Küsisin ta käest selle põhjust ka.....
ja see oli?:)
see isetehtud kuum osa oli jah, päris sürr.. a mis seal küljes oli..? mingi wastegate? või mingi muu julla?
Kasutaja avatar
Samvel
Postitusi: 655
Liitunud: 29.11.2004 10:31
Asukoht: Tln
Kontakt:

Postitus Postitas Samvel »

sai ka tiba Villega vesteldud Haapsalus. Kõige pullim oli kui küsisin, et kas ei leidnud sobiva A/Rga kuuma poolt - ütles et jah ning siis rääkis, et seal sees on muideks tehnika, :-D et see pole tühi katte. Enamvähem mingi selline süsteem, et düüsid sisse paigutatud, mis suunavad heitgaase otse labadele. Boosti on asjal üle 3Bari ning moottorinohjaus on Hestec, lisas et Suomalainen muidugi :-D Taga turbode juures olev vedruga ja pasunaga/toruga käkk(teisiti ei saa lihtsalt nimetatagi) on lisähukkaportti (WG). See siis selleks, et kui põhiWG sutsu keerad võib boost kohe terve bari muutuda :) Palju huvitavat rääkisime veel, kuigi eliminaatori sõit surus peale...
Üldiselt asi on nii robustselt ja kohati väga koledalt ehitatud, et vahest jääb mulje et seda kõike lausa tahtlikult. Võibolla teiste kergeks mõnitamiseks :-D Ei tea mis imemees Ville on, aga see apparaat on täielik müstika.
Ja mina väga õnnelik, et Mosse võitis :)
Muidugi kujutage ette, et veerete sellisega ARKi uksest sisse ja ütlete et tahate registreerida tänavaautoks :lol:
www.esracing.ee // www.facebook.com/esracingestonia
Kasutaja avatar
Samvel
Postitusi: 655
Liitunud: 29.11.2004 10:31
Asukoht: Tln
Kontakt:

Postitus Postitas Samvel »

eelnevalt mainitud lisawastegate`i "sumpa", plekist turbiini korpus, all tükike wastegate`st, kõige odavamad homutid...
Pilt
www.esracing.ee // www.facebook.com/esracingestonia
Kasutaja avatar
Miki
Postitusi: 31
Liitunud: 08.02.2005 18:09
Asukoht: Tallinn

Postitus Postitas Miki »

robustne.. tõsi:) samas siiski piisavalt töökindel, et vastu pidada.. ja sõita päris korralikke aegu:) mul oli ka väga hea meel näha sellist autot võitmas;) ülitegija.. nii auto kui eesotsas ka see Ville:)

a, et tal siis ongi 1,5L mootor ikkagi jah? a mis käigukast seal all on, mis sellistele asjadele vastu peab?
MossOpel
Postitusi: 31
Liitunud: 29.11.2004 18:39
Asukoht: Saue
Kontakt:

Postitus Postitas MossOpel »

Kas keegi selle mootori sisu kohta ka taipas küsida? Palju selle looma surveaste on, 3:1? :-D
eks näis mis tulevik toob...
Vasta