turbo mosse
turbo mosse
sai siis haapsalus nähtud ka esimest korda seda legendaarset mosset ja tekitas see auto isegi mõne küsimuse..
tegin süsteemist isegi mingi sketchi valmis..
http://raino.juhe.ee/mosse-turbo.gif
kas selline üksteise otsa turbode variant on üks parimaid siis? või kuidas on võimalik pigistada 1,5L (oli vist ikka..?) mootorist välja 700-800 kurja hobust? mis on sellise turbode asetuse mõte? kas väiksem on selleks, et suurem pöördesse saada?
praegu ei tulegi rohkem meelde, aga muljeid võiks näha küll sellest süsteemist, huvitav on:)[/img]
tegin süsteemist isegi mingi sketchi valmis..
http://raino.juhe.ee/mosse-turbo.gif
kas selline üksteise otsa turbode variant on üks parimaid siis? või kuidas on võimalik pigistada 1,5L (oli vist ikka..?) mootorist välja 700-800 kurja hobust? mis on sellise turbode asetuse mõte? kas väiksem on selleks, et suurem pöördesse saada?
praegu ei tulegi rohkem meelde, aga muljeid võiks näha küll sellest süsteemist, huvitav on:)[/img]
Mossel see just nii käiski: suurem surus õhu 1Bar peale, ja väiksem veel lisaks 2Bar otsa, nii et kokku oli tal rõhku 3 Bar.
http://www.facebook.com/vemsporsche" onclick="window.open(this.href);return false;
http://www.porsche-foorum.org" onclick="window.open(this.href);return false;
http://www.porsche-foorum.org" onclick="window.open(this.href);return false;
oli ju täpselt nii:)udune kirjutas:päris niimodi see systeem mossel ei paiknenud!
selles mõttes jah natuke imelik, et see suur puhus õhku läbi väikse.. et nagu seal läheb see suure puhutud jahedam õhk natuke kuumemaks, samas peale seda väikest oli üks suur IC, topelt põhimõtteliselt ja veel + kaks ventikat, ehk see jahutas selle suht ära uuesti:)
aga selline kahtlane süsteem, ja 1,5'st liitrist ligi 800 heppa.. paneb ohkama
Tal oli pärast suurt väike IC, siis läks õhk väiksesse kompressorisse ja sealt edasi suurde IC-sse. Pealegi, suure kuum osa oli ise tehtud
Küsisin ta käest selle põhjust ka.....

http://www.facebook.com/vemsporsche" onclick="window.open(this.href);return false;
http://www.porsche-foorum.org" onclick="window.open(this.href);return false;
http://www.porsche-foorum.org" onclick="window.open(this.href);return false;
ja see oli?:)Raceboy kirjutas:Tal oli pärast suurt väike IC, siis läks õhk väiksesse kompressorisse ja sealt edasi suurde IC-sse. Pealegi, suure kuum osa oli ise tehtudKüsisin ta käest selle põhjust ka.....
see isetehtud kuum osa oli jah, päris sürr.. a mis seal küljes oli..? mingi wastegate? või mingi muu julla?
sai ka tiba Villega vesteldud Haapsalus. Kõige pullim oli kui küsisin, et kas ei leidnud sobiva A/Rga kuuma poolt - ütles et jah ning siis rääkis, et seal sees on muideks tehnika,
et see pole tühi katte. Enamvähem mingi selline süsteem, et düüsid sisse paigutatud, mis suunavad heitgaase otse labadele. Boosti on asjal üle 3Bari ning moottorinohjaus on Hestec, lisas et Suomalainen muidugi
Taga turbode juures olev vedruga ja pasunaga/toruga käkk(teisiti ei saa lihtsalt nimetatagi) on lisähukkaportti (WG). See siis selleks, et kui põhiWG sutsu keerad võib boost kohe terve bari muutuda
Palju huvitavat rääkisime veel, kuigi eliminaatori sõit surus peale...
Üldiselt asi on nii robustselt ja kohati väga koledalt ehitatud, et vahest jääb mulje et seda kõike lausa tahtlikult. Võibolla teiste kergeks mõnitamiseks
Ei tea mis imemees Ville on, aga see apparaat on täielik müstika.
Ja mina väga õnnelik, et Mosse võitis
Muidugi kujutage ette, et veerete sellisega ARKi uksest sisse ja ütlete et tahate registreerida tänavaautoks



Üldiselt asi on nii robustselt ja kohati väga koledalt ehitatud, et vahest jääb mulje et seda kõike lausa tahtlikult. Võibolla teiste kergeks mõnitamiseks

Ja mina väga õnnelik, et Mosse võitis

Muidugi kujutage ette, et veerete sellisega ARKi uksest sisse ja ütlete et tahate registreerida tänavaautoks

www.esracing.ee // www.facebook.com/esracingestonia
robustne.. tõsi:) samas siiski piisavalt töökindel, et vastu pidada.. ja sõita päris korralikke aegu:) mul oli ka väga hea meel näha sellist autot võitmas;) ülitegija.. nii auto kui eesotsas ka see Ville:)
a, et tal siis ongi 1,5L mootor ikkagi jah? a mis käigukast seal all on, mis sellistele asjadele vastu peab?
a, et tal siis ongi 1,5L mootor ikkagi jah? a mis käigukast seal all on, mis sellistele asjadele vastu peab?