
Nissan Primera P10 Sr20de+T, Dc85
Ilus. Ja see praktiliselt sama, mis ta mul kunagi mõõtis(vale aju ja sigarikka seguga). Aga mul spoolis paremini ja 300nm tuli 1000rpm varem (ehk seal 220 vs 300Nm). Sul jah nagu rohkem vabalthingava graafik - oleks pidanud WG vedrule eelpinget peale väänama. Aga noh, tegelt on ime, et ta sul üldsegi laiali pole läind, sügis juba käes krt võtku
- ära parem puutu midagi, enne kui seade paigas...

slyy2048
WhatsApp: +6281339093884
12.0s CA18DET
WhatsApp: +6281339093884
12.0s CA18DET
Varajane jõulukink siis teele pandud - Vems. Tänud Hents99´le Elbe Engineeringust ja siit foorumist 
Ja üks eelkink juba olemas Mallory FPR + vaja veel korralike kütusetorusid.
Nyyd jagub natukene tegevust enne kevadet - juhul kui aega on.
- Vems tööle
- Uus cooleri toru - sirgem, ilusam. (Õhulugeja minema. Selle läbimõõt oli ~45mm, ei oska öelda kas mingit jõudu ka enda taga kinni hoidis.)
- Aku taha viia
- Lõpupütt uus või lihtsalt toru(praegune 2" sisse)
jne
Keda huvitab eksole..

Ja üks eelkink juba olemas Mallory FPR + vaja veel korralike kütusetorusid.
Nyyd jagub natukene tegevust enne kevadet - juhul kui aega on.
- Vems tööle
- Uus cooleri toru - sirgem, ilusam. (Õhulugeja minema. Selle läbimõõt oli ~45mm, ei oska öelda kas mingit jõudu ka enda taga kinni hoidis.)
- Aku taha viia
- Lõpupütt uus või lihtsalt toru(praegune 2" sisse)
jne
Keda huvitab eksole..

Jans, Et siis pole nagu vajagi v? Kütus voolaku vabalt paaki tagasi?:)
Kütuselatt pole stock ja stock fpr nagunii otsa ei istu ja see jääb tunduvalt viisakam, kui hakata seda originaali sinna otsa toppima.
Vahetan hiina oma välja. Oli kyll kella peal kirjas "OBX" aga juba ostes oli membraan katki või lihtsalt sulas ära, kes teab :S Siiani sai sõidetud parandatud variandiga.
Kütuselatt pole stock ja stock fpr nagunii otsa ei istu ja see jääb tunduvalt viisakam, kui hakata seda originaali sinna otsa toppima.
Vahetan hiina oma välja. Oli kyll kella peal kirjas "OBX" aga juba ostes oli membraan katki või lihtsalt sulas ära, kes teab :S Siiani sai sõidetud parandatud variandiga.
Stock latt + regulaator + torud teeks töö ära, kui 2 pumpa taha paned. Kui see Mallory on 2'st otsast lati toitega, on asjal väike point juures, muidu võiks sama raha eest midagi vajalikumat osta, kasvõi rehve.
Aku taha? Ei mahu ette ära? Mõtle ümber. Pane kasvõi ainult väike aku ette, aga mitte taha.
Aku taha? Ei mahu ette ära? Mõtle ümber. Pane kasvõi ainult väike aku ette, aga mitte taha.
slyy2048
WhatsApp: +6281339093884
12.0s CA18DET
WhatsApp: +6281339093884
12.0s CA18DET
Mallory-l on 4 otsa ehk siis saab panna KOLM otsa lati külge 
Reaalselt juba eest ja tagant piisab, et vähematl 500hp probleemideta ära toita isegi stock latiga.

Reaalselt juba eest ja tagant piisab, et vähematl 500hp probleemideta ära toita isegi stock latiga.
Subaru Impreza GT MY99 | VW Passat 6.0 W12 '02 | VW Golf 2 4motion '91
ECUMASTER tooted http://ecumaster.ee | M-Tuning - http://www.m-tuning.ee" onclick="window.open(this.href);return false; | @Facebook
Tavahooldus, performance & tuning teenused + osad, mootorite ehitamine ja remont - Tallinn.
ECUMASTER tooted http://ecumaster.ee | M-Tuning - http://www.m-tuning.ee" onclick="window.open(this.href);return false; | @Facebook
Tavahooldus, performance & tuning teenused + osad, mootorite ehitamine ja remont - Tallinn.
Külgedel on üks ava suurem ja minul on pandud sealt pealevool ning äravool alt.zoom1 kirjutas: Et siis alt on paagist pealevool, külgede pealt 3 kütuselatti ja neljas tagasivoolu? Latis niiöelda kütus nüüd seisab ja sealt enam tagasivoolu ei toimu?
Ta toimib jah teistpidi, kui tavalised takistid ja hoiab hoopis oma väljuvat kütuserõhku.