Nissan Primera P10 Sr20de+T, Dc85

Eputa oma autoga :)

Moderaatorid: Mihkel, Ringo

Vasta
stryk3r
Postitusi: 198
Liitunud: 30.09.2006 1:57
Asukoht: Tartu

Postitus Postitas stryk3r »

p2ris head numbrid on :)))
arne13
Postitusi: 220
Liitunud: 28.04.2009 15:26
Asukoht: Rakvere

Postitus Postitas arne13 »

Dc85 kirjutas:0,8bar 303,9HP@ 6869rpm / 341Nm@ 6168rpm

Mõõdetud Liguri juures. Panen hiljem graafiku ka üles, kui kuidagi moodi arvutisse saan selle.
kas see 303 hp on rattas või mootorist?
Dc85
Postitusi: 259
Liitunud: 29.08.2005 19:56

Postitus Postitas Dc85 »

Ligur mõõdab vist mootorist. Eks teadjamad oskavad rääkida midagi.

Rõhu juhtimine hetkel ainult vedruga ja vedru alguses nii nõrk et 0,8 bari saavutatakse päris kõrgel. See on ajutine ja stock aju jaoks käib kyll.

GRAAFIK
Viimati muutis Dc85, 01.11.2009 21:51, muudetud 1 kord kokku.
Kasutaja avatar
uzzac
Postitusi: 168
Liitunud: 30.10.2008 15:29
Asukoht: Tallinn

Postitus Postitas uzzac »

liguri stend näitab jah mootori HJ ja Nm

tubli tulemus
Kasutaja avatar
Astrona
Postitusi: 3428
Liitunud: 21.04.2007 18:43
Asukoht: tln

Postitus Postitas Astrona »

Ilus. Ja see praktiliselt sama, mis ta mul kunagi mõõtis(vale aju ja sigarikka seguga). Aga mul spoolis paremini ja 300nm tuli 1000rpm varem (ehk seal 220 vs 300Nm). Sul jah nagu rohkem vabalthingava graafik - oleks pidanud WG vedrule eelpinget peale väänama. Aga noh, tegelt on ime, et ta sul üldsegi laiali pole läind, sügis juba käes krt võtku :lol: - ära parem puutu midagi, enne kui seade paigas...
slyy2048
WhatsApp: +6281339093884
12.0s CA18DET
Mardo
Postitusi: 589
Liitunud: 26.10.2005 0:16
Asukoht: Võru
Kontakt:

Postitus Postitas Mardo »

suht safe seade sellel masinal, paugutatud küll kõvasti ja asi pidas kõigele vastu.
Orig ajuga saaks edasi küll minna(begi) aga asjal puudub mõte kui on
võimalus juba korralik aju juhtima panna.

Auto omanikule EDU ja järgmine aasta samas klassis näeb :lol:
- KKD Motorsport - EstPerformance -
Dc85
Postitusi: 259
Liitunud: 29.08.2005 19:56

Postitus Postitas Dc85 »

Enne pole plaanis rõhku tõstagi igapäevaseks kasutamiseks, kui progetav peal. See 0,8 bari tundub sotck aju ja 630cc pihustite ja õhulugeja tuunimise kompotina hea - segu paigas. Liguri sõnul detot ka pole.

Maanteel täitsa piisav see 300hp.
Dc85
Postitusi: 259
Liitunud: 29.08.2005 19:56

Postitus Postitas Dc85 »

Varajane jõulukink siis teele pandud - Vems. Tänud Hents99´le Elbe Engineeringust ja siit foorumist :)
Ja üks eelkink juba olemas Mallory FPR + vaja veel korralike kütusetorusid.


Nyyd jagub natukene tegevust enne kevadet - juhul kui aega on.

- Vems tööle
- Uus cooleri toru - sirgem, ilusam. (Õhulugeja minema. Selle läbimõõt oli ~45mm, ei oska öelda kas mingit jõudu ka enda taga kinni hoidis.)
- Aku taha viia
- Lõpupütt uus või lihtsalt toru(praegune 2" sisse)
jne

Keda huvitab eksole.. :-D
jans
Postitusi: 256
Liitunud: 25.08.2008 12:44
Asukoht: Tartu

Postitus Postitas jans »

Milleks see FPR?

Vemsiga hakkad niikuinii ju kütust juhtima.
Dc85
Postitusi: 259
Liitunud: 29.08.2005 19:56

Postitus Postitas Dc85 »

Jans, Et siis pole nagu vajagi v? Kütus voolaku vabalt paaki tagasi?:)
Kütuselatt pole stock ja stock fpr nagunii otsa ei istu ja see jääb tunduvalt viisakam, kui hakata seda originaali sinna otsa toppima.
Vahetan hiina oma välja. Oli kyll kella peal kirjas "OBX" aga juba ostes oli membraan katki või lihtsalt sulas ära, kes teab :S Siiani sai sõidetud parandatud variandiga.
Kasutaja avatar
Astrona
Postitusi: 3428
Liitunud: 21.04.2007 18:43
Asukoht: tln

Postitus Postitas Astrona »

Stock latt + regulaator + torud teeks töö ära, kui 2 pumpa taha paned. Kui see Mallory on 2'st otsast lati toitega, on asjal väike point juures, muidu võiks sama raha eest midagi vajalikumat osta, kasvõi rehve.

Aku taha? Ei mahu ette ära? Mõtle ümber. Pane kasvõi ainult väike aku ette, aga mitte taha.
slyy2048
WhatsApp: +6281339093884
12.0s CA18DET
Mihkel
Postitusi: 4626
Liitunud: 16.12.2004 2:41
Asukoht: Tallinn
Kontakt:

Postitus Postitas Mihkel »

Mallory-l on 4 otsa ehk siis saab panna KOLM otsa lati külge ;)
Reaalselt juba eest ja tagant piisab, et vähematl 500hp probleemideta ära toita isegi stock latiga.
Subaru Impreza GT MY99 | VW Passat 6.0 W12 '02 | VW Golf 2 4motion '91
ECUMASTER tooted http://ecumaster.ee | M-Tuning - http://www.m-tuning.ee" onclick="window.open(this.href);return false; | @Facebook
Tavahooldus, performance & tuning teenused + osad, mootorite ehitamine ja remont - Tallinn.
jans
Postitusi: 256
Liitunud: 25.08.2008 12:44
Asukoht: Tartu

Postitus Postitas jans »

Eeldasin, et kasutad originaal latti koos originaal FPR-ga
Kasutaja avatar
zoom1
Postitusi: 833
Liitunud: 03.12.2004 20:27
Asukoht: Tartu

Postitus Postitas zoom1 »

Pilt

Et siis alt on paagist pealevool, külgede pealt 3 kütuselatti ja neljas tagasivoolu? Latis niiöelda kütus nüüd seisab ja sealt enam tagasivoolu ei toimu?
CA18DET best et 11.1s 205kmh
RFL
Postitusi: 769
Liitunud: 20.01.2006 9:45
Asukoht: Tallinn

Postitus Postitas RFL »

zoom1 kirjutas: Et siis alt on paagist pealevool, külgede pealt 3 kütuselatti ja neljas tagasivoolu? Latis niiöelda kütus nüüd seisab ja sealt enam tagasivoolu ei toimu?
Külgedel on üks ava suurem ja minul on pandud sealt pealevool ning äravool alt.
Ta toimib jah teistpidi, kui tavalised takistid ja hoiab hoopis oma väljuvat kütuserõhku.
Vasta