
VW Polo 1.4 Turbo ::: 1997 ::: Mihkel
arvasin tehase tolerants on suurem kui 2 sajandikku
ploki puurimisel vaadati suurest raamatust margi põhjal järele ja m30b35 mootorilt ütles ta 6 sajandikku, ma nüüd ei teagi kas tegi lihtsalt tarka nägu ja luuletas või oli se tõesti niii kirjas. igatahes ühes silindris oli tolerantsiks 16 sajandikku ja sellest ka kloppiv hääl külmäivitustel.

DÜNOPINK Tartus 56231442 https://www.facebook.com/WhlsUP/
Pakun ka Megasquirt juhtajusid ning nende paigaldust, ümberehitust ja seadistust.
Pakun ka Megasquirt juhtajusid ning nende paigaldust, ümberehitust ja seadistust.
See 10 sajandikku lõtku ei ole midagi hullu. Ongi hea kohe paugutama hakata ja ei pea autot pikka aega sisse sõitma. Minu autol olid lõtkud jäetud sihilikult 2 sajandiku asemel 6 sajandikku selleks et saaks kohe paugutama hakata. Olen kuulnud ka võistlusmootoritest millel lõtku kuni 14 sajandikku. Sellisega mindi siis otse komplekteerimisest võistlusele (ralliga oli tegemist).
BMW 325i E30 2,8L stroker & BMW 328iA E36 Touring
No BMW enamus mootoritel ja ka VW mootoritel 2 sajandiku lõtk tehase järgi.
Kolvil peal tavaliselt 2 sajandiku väiksem mõõt kui ametlikult silindri bore on.
Ise eelistan muidugi tihedat mootorit rohkem aga antud hetkel olid need tükid lihtsalt käepärast.
Suure lõtkuga lähevad ka rõngavahed üle lubatu ning sellega suureneb blow-by.
Antud mootorile ei ole ka B-osa juppe kiirkorras muud kui STD võtta.
Tihti on probleem selles, et üldine lõtk on küll vaid veidi suurem, kui tehase oma aga
paraku on silindri ülemisse serva tekkinud reversal bore wear randid, mis on suurema läbimõõduga kui ülejäänud silinder.
Sierra mootori peal sain selle katsetatud ja veidi kahetsen, et ikkagi uusi kolbe ei ostnud.
Samas tundub, et performance on parem kui varem, seega on remont ikkagi asja ette läinud.
Mina hindaks mootori tihedust blow-by järgi.
Reno mootoril oli enne ja peale remonti tulemus ikka öö ja päev, kuigi rõngavahed said päris suured.
Lõtk sai jäetud 8 sajandiku, kuna see pidi olema sepiskolbidega selline keskmine lõtk, kuna sepiskolb paisub palju rohkem kui valukolb.
Blow-by suht olematu võrreldes näiteks minu Sierra mootoriga.
Kolvil peal tavaliselt 2 sajandiku väiksem mõõt kui ametlikult silindri bore on.
Ise eelistan muidugi tihedat mootorit rohkem aga antud hetkel olid need tükid lihtsalt käepärast.
Suure lõtkuga lähevad ka rõngavahed üle lubatu ning sellega suureneb blow-by.
Antud mootorile ei ole ka B-osa juppe kiirkorras muud kui STD võtta.
Tihti on probleem selles, et üldine lõtk on küll vaid veidi suurem, kui tehase oma aga
paraku on silindri ülemisse serva tekkinud reversal bore wear randid, mis on suurema läbimõõduga kui ülejäänud silinder.
Sierra mootori peal sain selle katsetatud ja veidi kahetsen, et ikkagi uusi kolbe ei ostnud.
Samas tundub, et performance on parem kui varem, seega on remont ikkagi asja ette läinud.
Mina hindaks mootori tihedust blow-by järgi.
Reno mootoril oli enne ja peale remonti tulemus ikka öö ja päev, kuigi rõngavahed said päris suured.
Lõtk sai jäetud 8 sajandiku, kuna see pidi olema sepiskolbidega selline keskmine lõtk, kuna sepiskolb paisub palju rohkem kui valukolb.
Blow-by suht olematu võrreldes näiteks minu Sierra mootoriga.
Subaru Impreza GT MY99 | VW Passat 6.0 W12 '02 | VW Golf 2 4motion '91
ECUMASTER tooted http://ecumaster.ee | M-Tuning - http://www.m-tuning.ee" onclick="window.open(this.href);return false; | @Facebook
Tavahooldus, performance & tuning teenused + osad, mootorite ehitamine ja remont - Tallinn.
ECUMASTER tooted http://ecumaster.ee | M-Tuning - http://www.m-tuning.ee" onclick="window.open(this.href);return false; | @Facebook
Tavahooldus, performance & tuning teenused + osad, mootorite ehitamine ja remont - Tallinn.
Silwer kirjutas:See 10 sajandikku lõtku ei ole midagi hullu. Ongi hea kohe paugutama hakata ja ei pea autot pikka aega sisse sõitma. Minu autol olid lõtkud jäetud sihilikult 2 sajandiku asemel 6 sajandikku selleks et saaks kohe paugutama hakata. Olen kuulnud ka võistlusmootoritest millel lõtku kuni 14 sajandikku. Sellisega mindi siis otse komplekteerimisest võistlusele (ralliga oli tegemist).
No mu m20-l hooniti plokki 7 sajandikku üle.
Peale komplekteerimist oli blowby näiteks ümar null.
Gaase hakkas allapoole jõudma alles siis, kui ma ühe silindri jätsin kuuks ajaks vett täis ja see sutsu rooste läks

[url=http://www.e21.ee/galerii/album658]TurboLestaKala[/url] | [url=http://jam.axatem.ee]JAM Racing[/url]
Kusjuures ka see Polo plokk sai 7 sajandiku lõtkuga hoonitud Detjonosovide poolt.
Ütles, et see on veel viimane piir, kui mälu ei peta.
7 sajandiku sisse arvestas ta ilmselt ka originaal kolvi mõõdu, kuna eilne mõõtmine tuvastas silindrite bore-i suurenemiseks ~5 sajandiku.
Tõukuris Sierra plokki hooniti mälu järgi nagu vähem, samas selle mõõtmiseks ei olnud mul korraliku vahendit ka.
Ütles, et see on veel viimane piir, kui mälu ei peta.
7 sajandiku sisse arvestas ta ilmselt ka originaal kolvi mõõdu, kuna eilne mõõtmine tuvastas silindrite bore-i suurenemiseks ~5 sajandiku.
Tõukuris Sierra plokki hooniti mälu järgi nagu vähem, samas selle mõõtmiseks ei olnud mul korraliku vahendit ka.
Subaru Impreza GT MY99 | VW Passat 6.0 W12 '02 | VW Golf 2 4motion '91
ECUMASTER tooted http://ecumaster.ee | M-Tuning - http://www.m-tuning.ee" onclick="window.open(this.href);return false; | @Facebook
Tavahooldus, performance & tuning teenused + osad, mootorite ehitamine ja remont - Tallinn.
ECUMASTER tooted http://ecumaster.ee | M-Tuning - http://www.m-tuning.ee" onclick="window.open(this.href);return false; | @Facebook
Tavahooldus, performance & tuning teenused + osad, mootorite ehitamine ja remont - Tallinn.
Mitte et se oluline oleks aga veidi aega tagasi kuulsin tartu kandis tegutsevast mehest, kes on isegi kulunud originaal kolbidel seeelikuid jämedamaks pressinud
(pole küll performance mootorite rida aga siiski huvitav teada)

DÜNOPINK Tartus 56231442 https://www.facebook.com/WhlsUP/
Pakun ka Megasquirt juhtajusid ning nende paigaldust, ümberehitust ja seadistust.
Pakun ka Megasquirt juhtajusid ning nende paigaldust, ümberehitust ja seadistust.
Kui kellegil peaks vaja minema, siis sama isik teeb ka ise rõngaid, kui on mõni mootor, millele enam ei toodeta ja remondib ka turbosid.jeff01 kirjutas:Mitte et se oluline oleks aga veidi aega tagasi kuulsin tartu kandis tegutsevast mehest, kes on isegi kulunud originaal kolbidel seeelikuid jämedamaks pressinud(pole küll performance mootorite rida aga siiski huvitav teada)
Subaru Impreza GT MY99 | VW Passat 6.0 W12 '02 | VW Golf 2 4motion '91
ECUMASTER tooted http://ecumaster.ee | M-Tuning - http://www.m-tuning.ee" onclick="window.open(this.href);return false; | @Facebook
Tavahooldus, performance & tuning teenused + osad, mootorite ehitamine ja remont - Tallinn.
ECUMASTER tooted http://ecumaster.ee | M-Tuning - http://www.m-tuning.ee" onclick="window.open(this.href);return false; | @Facebook
Tavahooldus, performance & tuning teenused + osad, mootorite ehitamine ja remont - Tallinn.
Sai täna surveaste veel ise üle kontrollitud ja minu mõõtmistäpsust arvestades on reaalne tulemus tõesti seal 10.0:1 ja 10.2:1 vahel.
Tehas annab 10.2:1 surveastmeks aga tihti ei pruugi need andmed 100% täpsed olla.
Seega läheb ilmselt see 4-ja tihendi idee käiku. Kõhklesin enne kas panna 3 või 4 tihendit.
Homme saan toreda M11x1.5 keermepuuri ka, et plokikaane poltide keermed ära puhastada.
Tehas annab 10.2:1 surveastmeks aga tihti ei pruugi need andmed 100% täpsed olla.
Seega läheb ilmselt see 4-ja tihendi idee käiku. Kõhklesin enne kas panna 3 või 4 tihendit.
Homme saan toreda M11x1.5 keermepuuri ka, et plokikaane poltide keermed ära puhastada.
Subaru Impreza GT MY99 | VW Passat 6.0 W12 '02 | VW Golf 2 4motion '91
ECUMASTER tooted http://ecumaster.ee | M-Tuning - http://www.m-tuning.ee" onclick="window.open(this.href);return false; | @Facebook
Tavahooldus, performance & tuning teenused + osad, mootorite ehitamine ja remont - Tallinn.
ECUMASTER tooted http://ecumaster.ee | M-Tuning - http://www.m-tuning.ee" onclick="window.open(this.href);return false; | @Facebook
Tavahooldus, performance & tuning teenused + osad, mootorite ehitamine ja remont - Tallinn.
No keermepuuri hari on tavaliselt kõrgem.
Olen ka vana poldi ja keermepuuri imitatsiooni lahendust kasutanud aga keermepuuriga hiljem üle käies on ikka saasta sealt veel välja tulnud.
Vahet pole, kõva 60.- eek pidi see keermepuur maksma, nii saab asja ehk vähe puhtamaks, kui poldi meetodil.
Oleks see keermepuur 600.- maksnud, siis oleks loomulikult poldimeetodit kasutanud.
Kusjuures vaatasin saksas pakutavat kit-i millel kasutatakse vaheplaati ja seal ei ole küll kit-is mingit regullitavat nukaratast.
Peab vaatama, palju asjad nihkesse lähevad, kuna väntvõlli rihmarattaga saab ka veidi mängida.
Olen ka vana poldi ja keermepuuri imitatsiooni lahendust kasutanud aga keermepuuriga hiljem üle käies on ikka saasta sealt veel välja tulnud.
Vahet pole, kõva 60.- eek pidi see keermepuur maksma, nii saab asja ehk vähe puhtamaks, kui poldi meetodil.
Oleks see keermepuur 600.- maksnud, siis oleks loomulikult poldimeetodit kasutanud.
Kusjuures vaatasin saksas pakutavat kit-i millel kasutatakse vaheplaati ja seal ei ole küll kit-is mingit regullitavat nukaratast.
Peab vaatama, palju asjad nihkesse lähevad, kuna väntvõlli rihmarattaga saab ka veidi mängida.
Subaru Impreza GT MY99 | VW Passat 6.0 W12 '02 | VW Golf 2 4motion '91
ECUMASTER tooted http://ecumaster.ee | M-Tuning - http://www.m-tuning.ee" onclick="window.open(this.href);return false; | @Facebook
Tavahooldus, performance & tuning teenused + osad, mootorite ehitamine ja remont - Tallinn.
ECUMASTER tooted http://ecumaster.ee | M-Tuning - http://www.m-tuning.ee" onclick="window.open(this.href);return false; | @Facebook
Tavahooldus, performance & tuning teenused + osad, mootorite ehitamine ja remont - Tallinn.
se arvutus on ju imelihtne....arvuta ise ära mitu kraadi nuka ajastus muutub......päris sekundi täpsusega küll ei saa kuna rihm pole ploki kaane pinna suhtes vist 100% risti aga tõele väga lähedale jõuad küll kui nukkvõlli ratta läbimõõtu või ümbermõõtu või raadiust tead. 4 tihendit tekitab sulle küll vist umbes sellise põlemiskambri seina: " S " mis tahma koguma hakkab.
Keermepuuridest niipalju, et mõned ajad tagasi käisin 3/8" pulka ostmas ja just niipalju nad maksidki, et vene omast kallimat ei raatsinud osta.... (2 osast koosnev vene komplekt oli kokku 120.- ja würthiski müüdav profikas oli 790.- täpset mõõtu puur selle ürituse tarbeks 140.-
Keermepuuridest niipalju, et mõned ajad tagasi käisin 3/8" pulka ostmas ja just niipalju nad maksidki, et vene omast kallimat ei raatsinud osta.... (2 osast koosnev vene komplekt oli kokku 120.- ja würthiski müüdav profikas oli 790.- täpset mõõtu puur selle ürituse tarbeks 140.-
DÜNOPINK Tartus 56231442 https://www.facebook.com/WhlsUP/
Pakun ka Megasquirt juhtajusid ning nende paigaldust, ümberehitust ja seadistust.
Pakun ka Megasquirt juhtajusid ning nende paigaldust, ümberehitust ja seadistust.
Sa käid ikka "õiges kohas" keermepuure ja puure ostmas.jeff01 kirjutas:se arvutus on ju imelihtne....arvuta ise ära mitu kraadi nuka ajastus muutub......päris sekundi täpsusega küll ei saa kuna rihm pole ploki kaane pinna suhtes vist 100% risti aga tõele väga lähedale jõuad küll kui nukkvõlli ratta läbimõõtu või ümbermõõtu või raadiust tead. 4 tihendit tekitab sulle küll vist umbes sellise põlemiskambri seina: " S " mis tahma koguma hakkab.
Keermepuuridest niipalju, et mõned ajad tagasi käisin 3/8" pulka ostmas ja just niipalju nad maksidki, et vene omast kallimat ei raatsinud osta.... (2 osast koosnev vene komplekt oli kokku 120.- ja würthiski müüdav profikas oli 790.- täpset mõõtu puur selle ürituse tarbeks 140.-

Servemet OÜ
Puurid, keermepuurid, freesid, laagrid jne
www.serve.ee
Looduslikud, keskkonna sõbralikud ja tõhusad puhastusvahendid www.chrisal.ee
Puurid, keermepuurid, freesid, laagrid jne
www.serve.ee
Looduslikud, keskkonna sõbralikud ja tõhusad puhastusvahendid www.chrisal.ee