K:Turbo minu autole

Tehnilised probleemid, küsimused ja lahendused.

Moderaatorid: Mihkel, Ringo

Vasta
Kasutaja avatar
Astrona
Postitusi: 3428
Liitunud: 21.04.2007 18:43
Asukoht: tln

Postitus Postitas Astrona »

010AUX kirjutas:
_siim_ kirjutas:aju jaoks on Hondata
seda küll jah..aga lihtsalt kuulsin siin et seda progemis juttu...
Mootori koodide järgi ei oska öelda, aga Staz laenas mult romulaatorit, et oma 2.0 E85 crx'i seadistada. Et siis kivi välja, pesa asemele, emulaator sisse, serial-kaabliga läpakas taha ja hondata proge lahti võtta ja muuda nii palju kui oskad. 300hj on ilma mootorit avamata võetud, aga see oli vist natuke madalama surveastmega 1.5L isend - jällegi ei tea hondadest midagi.
slyy2048
WhatsApp: +6281339093884
12.0s CA18DET
010AUX
Postitusi: 4
Liitunud: 21.09.2009 21:41
Asukoht: Võru
Kontakt:

Postitus Postitas 010AUX »

topelt tihendiga või siis paksema tihend sebida siis peaks surveastme alla saama...mingi 0,6b rõhuga sõitma hakata...äkki jääb kestma:D
-=StreetCrimes=-
kivimugi
Postitusi: 452
Liitunud: 01.06.2007 14:01
Asukoht: Tallinn

Postitus Postitas kivimugi »

terv
mis turbot soovitate bmw m30b35 155kw mootorile?
plaanis siis umbes 350-450hj
siiani mõelnud holseti hx40-hx50 peale
E36 322T r5>344T, E38 740 BIT, SAAB 9-5Aero, E36 320T, 2JZ, 328T
Kasutaja avatar
Astrona
Postitusi: 3428
Liitunud: 21.04.2007 18:43
Asukoht: tln

Postitus Postitas Astrona »

kivimugi kirjutas:terv
mis turbot soovitate bmw m30b35 155kw mootorile?
plaanis siis umbes 350-450hj
siiani mõelnud holseti hx40-hx50 peale
Kõige lihtsam on vaadata mitu kilo õhku nad sekundis puhuvad - enamasti on ühikuteks lbs/min. Ja laias laastus on kompressori tootlikuse HP-number 10-12x suurem kui lbs/min.
HX40 ja HX40 võivad kah erineda....

Aga kiire google ütleb... HX40 - 700-800HP, HX50 - 750-1100HP.
korralik GT30, HX30 peaks 500-550hj puhuma probleemita.
Kui endale ei valeta ja oled rahul ka 350hp'ga siis et nii vähe võimsust saada peaks sõitma vist mingi 0.6-0,8bariga.
GT28RS - spooliks tühikäigult kohe üles, aga 350hj jääda isegi saamata, kuna nii väiksel rõhul suure voolu juures kaob RS'il effektiivsus. Kui sel mootoril norm täiteaste oleks, poleks ju 100hj/L jaoks turbot vajagi. Seega on sul vaja "madalsurve turbot vms :) Turboga võetakse tänaval üldiselt 150-200hj/L, mis teeks 500-650hj (mida sa ei taha :lol:).

HX50 nii väikse mootoriga ilma nitrota juba raske käima tõmmata enne pöörete piirajat või mis.
Müüks sulle GT3076R ära, sellega on puhutud <500hj, aga see on mõeldud pigem 1-3bar boostile. GT2876R sobiks sulle, kuna tal 0,8bar peal max effektiivsus, see tuleks võtta siis suurema vähemalt .86 kuuma kojaga.
Viimati muutis Astrona, 24.09.2009 11:31, muudetud 1 kord kokku.
slyy2048
WhatsApp: +6281339093884
12.0s CA18DET
Mihkel
Postitusi: 4626
Liitunud: 16.12.2004 2:41
Asukoht: Tallinn
Kontakt:

Postitus Postitas Mihkel »

Kontrolli oma kasutatavat Googlet veidi.
Suur HX50 puhub väidetavalt 750hp kanti rootslaste juttude järgi.
HX40 peaks sinna 600 tuuri puhuma.
Subaru Impreza GT MY99 | VW Passat 6.0 W12 '02 | VW Golf 2 4motion '91
ECUMASTER tooted http://ecumaster.ee | M-Tuning - http://www.m-tuning.ee" onclick="window.open(this.href);return false; | @Facebook
Tavahooldus, performance & tuning teenused + osad, mootorite ehitamine ja remont - Tallinn.
Kasutaja avatar
Astrona
Postitusi: 3428
Liitunud: 21.04.2007 18:43
Asukoht: tln

Postitus Postitas Astrona »

Sry ei lootnud et nii ruttu vastatakse. Muutsin oma eelmist postitust juba. Aga mõte jääb samaks ju 350hj on teist masti kui 600hj.
slyy2048
WhatsApp: +6281339093884
12.0s CA18DET
tehnic
Postitusi: 119
Liitunud: 14.11.2007 22:58
Asukoht: Läänemaa-Tallinn

Postitus Postitas tehnic »

siuke küsimus et mis masinatel kasutatakse garrett gt40 turbot tehase poolt?mingid veokad äkki?
millised turbod vastavad veel gt40-ga samadele parameetritele? ;)
etz27
Postitusi: 15
Liitunud: 05.03.2008 14:36
Asukoht: pärnu

Postitus Postitas etz27 »

olex vaja vr6 turbot
oskab keegi mingit komplekti müüa või soovitada mida sinna peale ültse panna
või osaliselt mingeid juppe müüa ..

tänud :)
Aigo
Postitusi: 1100
Liitunud: 29.07.2007 22:41
Asukoht: tartumaa nõo lähistel

Postitus Postitas Aigo »

selleks võta ebay appi ja leiad täis komplekti

EDIT: see mitte paha pärast, vaid ikka eks kui tahad teha korralikult pead hakkama jupphaaval kokku ostma asju, kuid ebays on komplektid müügil ja isegi toimibad, kuigi jah osadel on defektid küljes, kuid ei saa siiski 100% maha laita kõike seda.
Viimati muutis Aigo, 18.10.2009 11:54, muudetud 1 kord kokku.
Pilt
etz27
Postitusi: 15
Liitunud: 05.03.2008 14:36
Asukoht: pärnu

Postitus Postitas etz27 »

ma mõtlen reaalselt eestis kas keegi oskaks öelda mida ma vajan ja milleks jne
lihtsalt olex vaja seda listi mida peaks vaatama hakkama
Rizto05
Postitusi: 106
Liitunud: 01.12.2007 11:05
Asukoht: Vaida/Tallinn

Postitus Postitas Rizto05 »

Uuri igast teemasid, lugejate autosid. Küll siis saad aru mida vaja.. Siin suht palju kordi sellistele küsimustele vastatud.
Otsi!
2.0T Lada.
KaroK
Postitusi: 656
Liitunud: 29.10.2006 15:56
Asukoht: Lõuna

Postitus Postitas KaroK »

Ma vaatasin esialgu neid komplekte.
http://www.kineticmotorsport.com/catalo ... -99-1.html
mclenny
Postitusi: 17
Liitunud: 28.01.2009 22:08
Asukoht: hiiumaa

Postitus Postitas mclenny »

üks selline küsimus
on mõte oma ford escort rs2000 tagasihoidlikult ära turbotada
mõte on peale panna 525tdi turbo(juttude järgi peaks sellel wastegate sisseehitatud olema ja peaks peavalu ehitamisega vähem olema)
kas on võimalik selline asi tööle saada et ei kasuta mingeid spetsiaalseid ajusid jne

pole just kõige targem sellel alal
Kaarel
Postitusi: 69
Liitunud: 23.01.2007 18:36
Asukoht: Tallinn

Postitus Postitas Kaarel »

see turbo jääb sulle väikseks ja kindlasti leiad äkilisemaid sisese wastegate-iga
Kasutaja avatar
Miq
Postitusi: 566
Liitunud: 06.01.2005 20:02
Asukoht: tln - kristiine

Postitus Postitas Miq »

wastegate paigaldus on üks väiksemaid sõlmesid, mille tegemine peavalu peaks põhjustama.
Vasta