Mootori koodide järgi ei oska öelda, aga Staz laenas mult romulaatorit, et oma 2.0 E85 crx'i seadistada. Et siis kivi välja, pesa asemele, emulaator sisse, serial-kaabliga läpakas taha ja hondata proge lahti võtta ja muuda nii palju kui oskad. 300hj on ilma mootorit avamata võetud, aga see oli vist natuke madalama surveastmega 1.5L isend - jällegi ei tea hondadest midagi.010AUX kirjutas:seda küll jah..aga lihtsalt kuulsin siin et seda progemis juttu..._siim_ kirjutas:aju jaoks on Hondata
K:Turbo minu autole
slyy2048
WhatsApp: +6281339093884
12.0s CA18DET
WhatsApp: +6281339093884
12.0s CA18DET
Kõige lihtsam on vaadata mitu kilo õhku nad sekundis puhuvad - enamasti on ühikuteks lbs/min. Ja laias laastus on kompressori tootlikuse HP-number 10-12x suurem kui lbs/min.kivimugi kirjutas:terv
mis turbot soovitate bmw m30b35 155kw mootorile?
plaanis siis umbes 350-450hj
siiani mõelnud holseti hx40-hx50 peale
HX40 ja HX40 võivad kah erineda....
Aga kiire google ütleb... HX40 - 700-800HP, HX50 - 750-1100HP.
korralik GT30, HX30 peaks 500-550hj puhuma probleemita.
Kui endale ei valeta ja oled rahul ka 350hp'ga siis et nii vähe võimsust saada peaks sõitma vist mingi 0.6-0,8bariga.
GT28RS - spooliks tühikäigult kohe üles, aga 350hj jääda isegi saamata, kuna nii väiksel rõhul suure voolu juures kaob RS'il effektiivsus. Kui sel mootoril norm täiteaste oleks, poleks ju 100hj/L jaoks turbot vajagi. Seega on sul vaja "madalsurve turbot vms


HX50 nii väikse mootoriga ilma nitrota juba raske käima tõmmata enne pöörete piirajat või mis.
Müüks sulle GT3076R ära, sellega on puhutud <500hj, aga see on mõeldud pigem 1-3bar boostile. GT2876R sobiks sulle, kuna tal 0,8bar peal max effektiivsus, see tuleks võtta siis suurema vähemalt .86 kuuma kojaga.
Viimati muutis Astrona, 24.09.2009 11:31, muudetud 1 kord kokku.
slyy2048
WhatsApp: +6281339093884
12.0s CA18DET
WhatsApp: +6281339093884
12.0s CA18DET
Kontrolli oma kasutatavat Googlet veidi.
Suur HX50 puhub väidetavalt 750hp kanti rootslaste juttude järgi.
HX40 peaks sinna 600 tuuri puhuma.
Suur HX50 puhub väidetavalt 750hp kanti rootslaste juttude järgi.
HX40 peaks sinna 600 tuuri puhuma.
Subaru Impreza GT MY99 | VW Passat 6.0 W12 '02 | VW Golf 2 4motion '91
ECUMASTER tooted http://ecumaster.ee | M-Tuning - http://www.m-tuning.ee" onclick="window.open(this.href);return false; | @Facebook
Tavahooldus, performance & tuning teenused + osad, mootorite ehitamine ja remont - Tallinn.
ECUMASTER tooted http://ecumaster.ee | M-Tuning - http://www.m-tuning.ee" onclick="window.open(this.href);return false; | @Facebook
Tavahooldus, performance & tuning teenused + osad, mootorite ehitamine ja remont - Tallinn.
selleks võta ebay appi ja leiad täis komplekti
EDIT: see mitte paha pärast, vaid ikka eks kui tahad teha korralikult pead hakkama jupphaaval kokku ostma asju, kuid ebays on komplektid müügil ja isegi toimibad, kuigi jah osadel on defektid küljes, kuid ei saa siiski 100% maha laita kõike seda.
EDIT: see mitte paha pärast, vaid ikka eks kui tahad teha korralikult pead hakkama jupphaaval kokku ostma asju, kuid ebays on komplektid müügil ja isegi toimibad, kuigi jah osadel on defektid küljes, kuid ei saa siiski 100% maha laita kõike seda.
Viimati muutis Aigo, 18.10.2009 11:54, muudetud 1 kord kokku.
Ma vaatasin esialgu neid komplekte.
http://www.kineticmotorsport.com/catalo ... -99-1.html
http://www.kineticmotorsport.com/catalo ... -99-1.html
üks selline küsimus
on mõte oma ford escort rs2000 tagasihoidlikult ära turbotada
mõte on peale panna 525tdi turbo(juttude järgi peaks sellel wastegate sisseehitatud olema ja peaks peavalu ehitamisega vähem olema)
kas on võimalik selline asi tööle saada et ei kasuta mingeid spetsiaalseid ajusid jne
pole just kõige targem sellel alal
on mõte oma ford escort rs2000 tagasihoidlikult ära turbotada
mõte on peale panna 525tdi turbo(juttude järgi peaks sellel wastegate sisseehitatud olema ja peaks peavalu ehitamisega vähem olema)
kas on võimalik selline asi tööle saada et ei kasuta mingeid spetsiaalseid ajusid jne
pole just kõige targem sellel alal